Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@21:39:43 GMT

پیام تبریک مدیرعامل چادرملو به مناسبت روز روابط عمومی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۶۷۰۲

ایلنا؛ ناصر تقی زاده، مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: یکی از تحولات عمده عصر حاضر تاثیر و تاثر جوامع مختلف بر فرهنگ، باور و زندگی اجتماعی یکدیگر است، مردم  برای ادامه زندگی در جوامع امروز نیازهای تازه ای پیدا کرده اند  و چاره‌ای  جز سازگار با شرایط موجود ندارند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انسان امروزی نمی‌تواند در برابر حوادث اتفاقات و رخدادهای جهانی بی‌تفاوت باشد، چرا که می‌داند هر رویدادی حتی در دورترین مناطق جهان نسبت به موقعیت مکانی‌‌اش می‌تواند بطور غیر مستقیم و یا مستقیم در زندگی او تاثیر گذار باشد . به این ترتیب انسان امروزی برای ادامه زندگی و موفقیت، نیازمند کسب اطلاعات از جهان پیرامون خود است. در این میان فعالان عرصه روابط عمومی نقشی انکار ناپذیر در انتقال صحیح. دقیق و صادقانه اندیشه‌ها و تحولات سازمان مطبوع خود به افکار عمومی دارند و بی تردید شفافیت در همه ارکان یک ساختار اقتصادی می‌تواند تاثیرات مثبت و اثر بخشی در روند رو به رشد آنها داشته باشد . ما نیز بر این باوریم که روابط عمومی پل ارتباطی مستحکم میان دستگاه‌های و هر ساختار سازمانی با افکار عمومی جامعه است . این روز را به تمامی دست اندر کاران روابط عمومی تبریک عرض میکنم و برای همگان آرزوی توفیق و سربلندی می‌کنم . 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جامعه جهان روابط عمومی مدیر عامل شرکت افکار عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام