Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@03:42:45 GMT

نشست «درس های سیاسی و دینی از بحران کوید ۱۹» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۶۷۵۹

نشست «درس های سیاسی و دینی از بحران کوید ۱۹» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، دهمین پیش نشست همایش بین المللی اخلاق، الهیات و بلایای فراگیر چهارشنبه ٨ خرداد برگزار می‌شود.

در این نشست که با موضوع «درس های سیاسی و دینی از بحران کوید ۱۹» برگزار می‌شود، پروفسور هانس کریستین گونتر استاد دانشگاه فرایبورگ سخنرانی خواهند کرد.

ساعت برگزاری این نشست ١٧ الی ١۹ و شرکت در آن از طریق لینک ‏https://sbu.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ac.ir/webinar خواهد بود.

کد خبر 4925930

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا نشست علمی الهیات ماه رمضان ۹۹ ویروس کرونا ماه مبارك رمضان قرآن دعا و نیایش شب قدر کنفرانس بین المللی شبکه چهار سیما معرفی کتاب امام حسن مجتبی ع امام علی ع رادیو گفتگو برنامه تلویزیونی سوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین نشست گفتگومحور «بچه‌های رستا» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیزدهمین نشست گفتگو محور «بچه‌های رستا» با عنوان «تصویر ذهنی نوجوانان از بدن» و با هدف ارایه راهکارهای عملی برای افزایش عزت نفس چهارشنبه ۲۹ فروردین در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.

در این نشست عزت نفس و رابطه آن با تصویر ذهنی نوجوانان از بدن خود و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی در گروه‌های مختلف به ویژه نوجوانان مورد بحث قرار می‌گیرد.

همچنین دو فیلم کوتاه «رفیق» و «جادوی رسانه و بدن شما» به نمایش در می‌آیند و حامد خیاط به نقد و بررسی این دو فیلم می‌پردازد.

سلسله نشست‌های «بچه‌های رستا» در مناسبت‌های مختلف با انتخاب محورهای محتوایی متنوع برگزار می‌شود که تاکنون ۱۲ دوره از این نشست‌ها با موضوعات مختلف تشکیل شده و در امتداد تشکیل باشگاه مخاطبان نوجوان فرهنگسرا، توسط نوجوانان طراحی و با مشارکت، راهبری و نظارت فرهنگسرا در حال برگزاری است.

سیزدهمین نشست «بچه‌های رستا» چهارشنبه ۲۹ فروردین از ساعت ۱۹ تا ۲۲ با حضور نوجوانان در فرهنگسرای اشراق به نشانی تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره، خیابان جعفر پناه برگزار می‌شود.

کد خبر 6078772 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی در گلستان
  • برگزاری نشست تخصصی و علمی تاب‌آوری بناها و محوطه‌های تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی 
  • سخنرانی علمی «فناوری اطلاعات و امر دینی» برگزار می‌شود
  • نشست باشگاه نجوم اصفهان
  • ارباش: دنیا نفاق غرب را دید
  • تمهیدات استان یزد برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • تمهیدات استان یزد برای مقابله با سیلاب های احتمالی
  • نشست مدیریت بحران در استانداری هرمزگان/ بارش‌ها در هرمزگان شدید است
  • سیزدهمین نشست گفتگومحور «بچه‌های رستا» برگزار می‌شود