Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@20:01:14 GMT

جد حضرت نوح(ع) سوژه فیلم تازه دنی بویل

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۶۸۵۴

جد حضرت نوح(ع) سوژه فیلم تازه دنی بویل

«دنی بویل» ـ کارگردان برنده اسکار انگلیسی ـ در پروژه جدید سینمایی خود داستان «متوشالح» از شخصیت‌های اساطیری و مذهبی را خواهد ساخت.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، «مایکل بی جردن» بازیگر اصلی فیلم «متوشالح» خواهد بود و «سایمون بوفوی» که پیش از این در فیلم برنده اسکار «میلیونر زاغه نشین» و «۱۲۷ ساعت» با بویل همکاری داشته در این فیلم جدید نیز به احتمال فراوان نگارش فیلمنامه را بر عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موضوع اصلی فیلم درباره شخصیتی مذهبی و جد اعلای حضرت نوح (ع) است که طبق روایت‌های انجیل ۹۶۹ سال زندگی کرد و با درگذشت او توفان نوح آغاز شد. اما گفته شده استودیو در حال تغییر روایت و ایده اصلی فیلم است.

کمپیانی برادران وارنر که در ابتدا «تام کروز» را برای بازی در این فیلم در نظر گرفته بود قرار است این پروژه سینمایی را با درجه اولویت بالا در دستور کار قرار دهد، ضمن این که احتمال ساخت یک مجموعه فیلم چند قسمتی نیز برای این پروژه متصور است. 

«دنی بویل» پس از ساخت چند فیلم با بودجه متوسط در چند سال اخیر، با فیلم «متوشالح» بار دیگر به دنیای فیلم‌های چندقسمتی قدم خواهد گذاشت. او پیش از این به عنوان کارگردان فیلم جدید «زمانی برای مردن نیست» جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های «جیمز باند» انتخاب شده بود اما به سبب آنچه اختلافات هنری و خلاقانه خوانده شد از این پروژه سینمایی جدا شد. 

«دنی بویل» سال پیش کمدی درام «دیروز» را ساخت که با بودجه ۲۶ میلیون دلاری به فروش موفق ۱۵۳ میلیون دلاری در سطح جهان دست یافت. 

لینک کوتاه: asriran.com/0033a8

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دنی بویل سینمای جهان دنی بویل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت از پروژه‌های بیمارستانی در حال ساخت تهران بازدید کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پروژه‌های بیمارستانی در حال ساخت استان تهران بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، بهرام عین‌اللهی صبح امروز _سه شنبه بیست و هشتم فروردین_ از پروژه‌های در حال ساخت بیمارستان سوختگی تهران، بیمارستان نوین شریعتی، عملیات ساخت و گودبرداری پروژه بیمارستانی موقوفه دکتر افشین در منطقه ۲۲ تهران و پروژه در حال ساخت بیمارستان امام‌خمینی (ره) اسلامشهر، بازدید کرد.

پیشرفت ۸۰ درصدی بیمارستان سوختگی تهران

وی در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان سوختگی تهران که به همت دانشگاه علوم پزشکی ایران در حال ساخت است، اظهار کرد: به دلیل بروز سوانح و حوادث غیرمترقبه و نیاز به خدمات تخصصی سوختگی، این پروژه در اولویت برنامه‌های وزارت بهداشت قرار گرفت.

وزیر بهداشت افزود: این پروژه در سال ۹۱ آغاز شده و در شروع دولت مردمی به پیشرفت حدود ۶۲ درصدی رسیده بود و در حال حاضر با توجه به اولویت‌گذاری وزارت بهداشت به پیشرفت ۸۰ درصدی رسیده است.

عین‌اللهی گفت: در این بیمارستان با پیشرفته‌ترین تجهیزات و روش‌های درمانی و جراحی، سوختگی‌های شدید قابل درمان است.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های سوختگی باید دارای شرایط عاری از میکروب و تهویه هوای مناسب باشند، تصریح کرد: در این پروژه مجهز، استانداردهای لازم برای بیمارستان سوختگی در نظر گرفته شده و جدیدترین تکنیک‌های ترمیم زخم مانند سلول‌های بنیادی در این مرکز قابل انجام است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه اعتبار خوبی برای ساخت و تکمیل این پروژه تخصیص داده شده است، گفت: قسمت‌های اصلی تا ۹۸ درصد پیشرفت داشته و طبقات بالاتر رو به اتمام است؛ امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه و به‌کارگیری نیروی انسانی متخصص، بتوانیم گامی دیگر در مسیر خدمت به مردم برداریم.

بازدید از پروژه بیمارستان نوین شریعتی

در ادامه، وزیر بهداشت، از روند ساخت پروژه بیمارستان نوین شریعتی که به همت دانشگاه علوم پزشکی تهران در غرب تهران در حال ساخت است، بازدید کرد؛ بیمارستان هزار تختخوابی نوین شریعتی، یک بیمارستان راهبردی برای استان‌های تهران و البرز به شمار می‌رود که می‌تواند نقش مهمی در خدمات رسانی به ویژه در زمان بروز بحران ایفا کند.

بازدید از پروژه بیمارستانی موقوفه دکتر افشین

عین اللهی، در ادامه بازدید از پروژه‌های سلامت محور، از عملیات ساخت و گودبرداری پروژه بیمارستانی موقوفه دکتر افشین در منطقه ۲۲ تهران، و بیمارستان در حال ساخت امام خمینی (ره) اسلامشهر که با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد آماده شده است، نیز بازدید کرد.

منبع: فارس

کد خبر 745223

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت از پروژه‌های بیمارستانی در حال ساخت تهران بازدید کرد
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)
  • تعیین اعتبار ۲۰هزار میلیاردی برای تکمیل باغ راه حضرت زهرا(س)
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • بهره‌برداری از باغ راه حضرت زهرا(س) در آینده نزدیک
  • آخرین وضعیت ساخت آزادراه مشهد به چناران
  • به سینمای تازه‌ای نیاز داریم / باید امنیت پلتفرم ها بیشتر شود
  • دولت سیزدهم وارث مسکن مهر دولت نهم