Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی:

مهمترین رسالت یک روابط عمومی ، ‌آگاه کردن مردم از تلاش ها و مشکلات سازمان، جویا شدن نظرهای مردم و جمع کردن و انتقال آن به سازمان و ترتیب اثر دادن به آنها در برنامه ریزی های آتی به منظور رسیدن به رشد و توسعه بیشتر سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دنیای امروز ، روابط عمومی ها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمان ها تلقی می شوند و نقش آنها در انتقال مشکلات به مدیران دستگاه ها و اتخاذ روش های مناسب برای رفع آنها ضروری است . روابط عمومی ها به عنوان نماد و آینه تمام نمای یک اداره محسوب می گردند و بی شک بی توجهی به جایگاه ویژه آنها آثار زیان باری را در پی داشته ، چرا که تامین رضایت مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی کار آمدی آنها را طلب می کند. از این رو ضمن گرامیداشت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ، از درگاه باری تعالی خواستارم تا تمامی فعالین این عرصه در انجام رسالت خطیر اطلاع رسانی و روابط عمومی و پیشبرد اهداف والای سازمان خود ، بیش از پیش موفق و پیروز باشند.

عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با اتوبوس‌های برون‌شهری

داریوش باقر جوان  مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  از ۲۴ اسفند ماه همزمان با آغاز طرح سفر‌های نوروزی تا ۶ فروردین ماه ۳۸۵ هزار سفر از طریق ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای انجام شده است گفت: در طی ۱۲ روز گذشته ۳ میلیون و ۵۱۰ هزار مسافر جابه جا شده‌اند که این میزان تعداد سفر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد یک و نیم درصدی داشته است.

وی ادامه داد: در اوایل ماه رمضان میزان استقبال از سفر‌های نوروزی کمتر بوده است، اما در حال حاضر روز به روز تعداد سفر‌های نووزی از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی افزایش پیدا کرده که متناسب با آن به طور قطع سرویس‌های فوق العاده برقرار خواهد شد.

باقر جوان اظهار کرد: در ایام نوروز ۱۱ هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس مسافری، ۱۹ هزار دستگاه مینی بوس و ون و ۳۰ هزار دستگاه سواری کرایه در قالب طرح‌های نوروزی سازمان راهداری فعال بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ درصدی تردد ناوگان اتوبوسی از آغاز طرح نوروزی در مرکزی
  • مامور قلابی پلیس و همدستش دستگیر شدند
  • تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری، از وعده تا عمل
  • وعده تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری
  • کنترل و نظارت بر بیش از ۷۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • پیام مدیر کل ارشاد خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با اتوبوس‌های برون‌شهری
  • سیل جان ۲ نفر را تفت گرفت