Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دکتر آرش میراب زاده معاون آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اعلام این خبر، گفت: کلیات این تفاهم نامه ، امکان استفاده از امکانات و فضاهای آموزشی و پژوهشی هر دو دانشگاه است.

وی گفت: به این ترتیب امکان استفاده از فضاهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران برای دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و همچنین امکان استفاده از امکانات و توان آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میراب زاده با اشاره به دو ساله برای مدت تفاهم نامه منعقده و قابلیت تمدید از سوی دو طرف، افزود: کلیات این تفاهم نامه به امضای معاونان دانشگاه های طرف قرارداد رسیده است و برای اجرای مفاد آن و جزئیات همکاری ها، این امکان در متن تفاهم نامه پیش بینی شده است که تمامی گروه های آموزشی و پژوهشی هر دانشگاه براساس نیاز خود به امکانات و توان علمی دانشگاه طرف قرارداد، می تواند قرارداد جداگانه با مشخص کردن جزئیات همکاری با واحد یا گروه آموزشی و پژوهشی دانشگاه طرف قرارداد منعقد کند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اشاره به اینکه نمایندگان تام الاختیار معاونان دانشگاه ها به طرف مقابل معرفی شده اند، گفت: با توجه به وجود مجوز اصلی برای همکاری واحدهای آموزشی و تحقیقاتی دو دانشگاه در تفاهم نامه منعقده میان معاون آموزشی دانشگاه با دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی، هر یک از واحدهای آموزشی و تحقیقاتی دو دانشگاه می توانند با نظارت و هماهنگی نمایندگان تام الاختیار دو دانشگاه، نسبت به انعقاد قرارداد براساس نیازهای آموزشی و پژوهشی خودشان اقدام کنند.

میراب زاده یادآور شد: دانشجویان و اعضای هیات علمی دو دانشگاه می توانند نهایت بهره علمی را از انعقاد این تفاهم نامه ببرند.

وی خاطرنشان کرد: تفاوت هایی که در ساختار دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی وجود دارد، سبب شده است که امکانات آموزشی و فیلدهای آموزشی و پژوهشی (مراکز درمانی و توانبخشی) تحت پوشش دانشگاه علوم بهزیستی همسان با امکانات آموزشی و فیلدهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد نباشد و لذا، برای دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی بویژه دستیاران روانپزشکی ، امکانات مراکز درمانی و پزشکی تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی قابل استفاده است. 

معاون آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: همچنین با توجه به نبود واحدهای تخصصی توانبخشی یا واحدهای تخصصی سلامت اجتماعی در دانشگاه آزاد، برای دانشجویان آنها استفاده از امکانات مراکز درمانی و توانبخشی دانشگاه علوم بهزیستی، تکراری نبوده و جذابیت لازم را دارد.

وی افزود: استفاده از منابع علمی کتابخانه های دانشگاه ها برای دانشجویان دانشگاه دیگر نیز بسیار مفید خواهد بود که با این تفاهم نامه ، برای دانشجویان ما و دانشجویان دانشگاه آزاد استفاده از کتابخانه های دانشگاه طرف قرارداد، امکانپذیر شده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: با انعقاد این تفاهم نامه، امکان انجام دوره های کارورزی و کارآموزی دانشجویان در مراکز دانشگاه طرف مقابل، هدایت پایان نامه های ارشد، دکتری و دستیاری به موضوع های بین رشته ای، اجرای دوره های کوتاه مدت در مراکز دانشگاه طرف قرارداد، اجرای برنامه های بازدید علمی از مراکز و امکانات علمی و پژوهشی یکدیگر، اجرای دوره های توانمندسازی هیات علمی دو دانشگاه طرف قرارداد، انجام مطالعات دانش پژوهی و ... فراهم شده است.

میراب زاده تاکید کرد: نیازهای جامعه امروزی، مرزهای دانش را از بین برده است و نیاز به اطلاعات و دانش بین رشته ای، به پیشرفت علوم پزشکی و توسعه فناوری های کاربردی جهت رفع نیاز جامعه، کمک می کند، که امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه ، بتوانیم به ارتقای سطح علمی دانشجویان و توانمندسازی اعضای هیات علمی، و همچنین تولید دانش و فناوری به نفع جامعه کمک کنیم.

کد خبر 4926667

منبع: مهر

کلیدواژه: تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی دانشگاه آزاد اسلامی ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه تهران آموزش مجازی دانشگاه ها دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور سازمان سنجش امتحانات پایان ترم مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها دانشگاه های ایران آموزشی و پژوهشی دانشگاه دانشگاه طرف قرارداد آموزشی و پژوهشی واحد علوم پزشکی برای دانشجویان تفاهم نامه دانشگاه آزاد دو دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، محمدرضا عابدی با اشاره به سیاست دولت درخصوص گسترش همکاری.‌های صنعت و دانشگاه و ضمن قدردانی از همکاری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با شرکت نیروگاه نکا گفت: تفاهم‌نامه‌ای را با مسئولان این دانشگاه در جهت رفع عیوب و ارتقاء وضعیت تصفیه خانه فاضلاب این نیرگاه امضاء کرده‌ایم که در قالب طرح‌های مطالعاتی اجرا و نتایج تحقیقات در اختیار این مجتمع قرار خواهد گرفت.

وی این طرح‌ها را شامل بررسی و ارایه پکیج تصفیه خانه بهداشتی نیروگاه شهید سلیمی نکا، تصفیه خانه کانتین نیروگاه؛ حوضچه ترسیب و شبکه جمع آوری فاضلاب عنوان کرده و گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های متخصصان و دانش پژوهان مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی درون استانی برای پیشبرد برنامه‌های این مجتمع در اولویت برنامه‌های ما می‌باشد 

عابدی گفت: در قالب همین تفاهم نامه قرار است دانشجویان این دانشگاه در قالب برنامه‌های بازدید؛ از نزدیک با شرایط کار در نیروگاه آشنا شده و امکان همکاری با آنان در این مجتمع صنعتی در آینده فراهم شود.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • حضور ۶۸ گروه آموزشی دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی کیواس ۲۰۲۴
  • افزایش جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق