Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@22:33:01 GMT

تبریک روز جهانی ارتباطات توسط بانک تجارت

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۷۲۱۳

تبریک روز جهانی ارتباطات توسط بانک تجارت

روابط عمومی تاثیرگذار نقشی حیاتی در دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان داشته و در این مسیر استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی و اطلاعاتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، هفدهم ماه مه برابر با ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی (WTISD) است. محمد احمدی آذر رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت در پیامی فرارسیدن این روز را به فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این پیام روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی را میثاق همبستگی فعالان این عرصه در راستای خدمت‌گذاری ارزنده به جامعه و سازمان‌های متعالی دانسته و آورده است:

«یک روابط عمومی مترقی با برخورداری از دانش تخصصی و پایبندی به اصول حرفه‌ای و اخلاقی، می‌تواند ضمن کنترل منافع متقابل سازمان خود با مشتریان، سهامداران، کارکنان و همچنین رسانه‌ها و شناخت صحیح مسئولیت‌های حرفه‌ای خود، نسبت به ارائه اطلاعات و اخبار شفاف سازمان و ساختن تصویری واضح از سازمان خود اقدام کند.

روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی مغتنم است تا یادآور شویم نمادهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو سازوکارهای توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکار عمومی، مردم‌مداری و احترام به حقوق انسان‌ها به‌منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است.

در ماه‌های اخیر پدیده‌ای به نام ویروس COVID-19، تغییرات عمیق و گسترده‌ای در شئونات مختلف روابط اجتماعی به‌وجود آورد و در نوع خود تبدیل به یک نمونه مطالعاتی متفاوت با پدیده‌های مشابه شد و در زمانه‌ای که نفوذ اخبار و شایعات در رسانه‌های نوین مجازی با سرعتی باورنکردنی در حال افزایش است، انتشار سریع اخبار ویروس COVID-19 در فضای مجازی قدرت این رسانه‌ها را به رخ کشید.

از سوی دیگر نباید فراموش کرد که ارتباطات مجازی زمانی معنا پیدا می‌کند که منشأ آن ارتباطات واقعی بین انسان‌ها بوده و در بستر پدیده‌های اجتماعی رخ داده باشد؛ بنابراین، هرگونه سیاستگذاری در عرصه رسانه‌های مجازی زمانی به موفقیت خواهد رسید که هماهنگ با اصول روابط اجتماعی و انسانی صورت گرفته باشد و این درسی است که ویروس کرونا به ما یادداد.

در این میان عملکرد روابط عمومی در انتشار رویدادها و خبرهای سازمان‌ها و کنترل شایعات در دستیابی و یا عدم نیل به اهداف استراتژیک اثر مستقیم می‌گذارد و باید بپذیریم، یک روابط عمومی تاثیرگذار به‌عنوان ویترین سازمان نقشی حیاتی در بقا و پیشرفت سازمان‌ها داشته و در این مسیر استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی و اطلاعاتی، به‌ویژه رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی و به‌کارگیری کارکنان متعهد و متخصص از اهمیت بالایی برخوردار است.

در پایان ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی (WTISD) به فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی کشور، امیدوارم تلاشگران این عرصه به نسبت توانی که برای خدمت به جامعه و سازمان شان به‌خرج می‌دهند، به جایگاه شایسته خود دست یابند. »

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز بانک تجارت روز ارتباطات روابط عمومی توسعه اقتصادی روز جهانی ارتباطات روابط عمومی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری

رضا محمدی اظهار داشت: کمبود دارو به صورت روزانه رصد می‌شود و چنانچه مردم با کمبودی روبرو شدند آن را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

وی در خصوص فراوانی شیرخشک در داروخانه‌های استان، افزود: کمبودی در این خصوص وجود ندارد و فقط در هفته گذشته در دو قلم شیرخشک با کمبود روبرو شدیم که این موضوع برطرف شد.

بیشتر بخوانید

حمایت از ۱۳ هزار و ۷۰۰ بیمار خاص و سخت علاج در چهارمحال و بختیاری

محمدی اضافه کرد: هم‌اکنون دانشگاه علوم پزشکی استان با در اختیار داشتن سه مرکز آموزشی درمانی به جمعیت حدود یک میلیون نفری استان خدمات‌رسانی می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری