Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وجود حدود هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته در جنوب استان کرمان اظهار کرد: در برخی محورهای روستایی به ویژه مسیرهای منتهی به راه‌های اصلی دست اندازهایی در جاده‌ها احداث می‌شود.

وی هدف از این اقدام را کاهش سرعت خودروها اعلام کرد و گفت: این سرعت گیرها مانع از برخورد خودروها در هنگام ورود به مسیرهای اصلی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی با اشاره به اینکه این دست اندازها به گونه‌ای تعبیه شده است که باعث آسیب به خودروها نشود، افزود: رانندگان در طول مسیر از طریق تابلوهایی، از وجود این دست اندازه‌ها مطلع می‌شوند و می‌توانند سرعت خودرو را بر این اساس تنظیم کنند.

معاون راهداری جنوب استان کرمان گفت: اینکه گفته می‌شود تعداد دست اندازها در راه‌های روستایی زیاد است درست نیست؛ سرعت گیرها بر اساس اصول ایمنی و ترافیک طراحی و احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وجود چاله و مشکلات آسفالت راه‌های جنوب استان کرمان را انکار نمی‌کنیم، افزود: در صورت مشاهده هر گونه مشکل در راه‌های استان توسط گشت‌های راهداری اقدام به لکه گیری و اصلاح می‌شود. همچنین مردم می‌توانند مشکلات راه‌های جنوب استان کرمان را از طریق سامانه ۱۴۱ گزارش دهند.

معاون راهداری جنوب استان کرمان گفت: سال گذشته در جنوب استان کرمان حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای نگهداری راه‌ها هزینه شد.

وی با اشاره به هزنیه‌های بالای احداث راه‌ها گفت: ما با محدودیت اعتبار مواجه هستیم.

کد خبر 4926689

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان محورهای مواصلاتی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا شب قدر ایلام زلزله کمک به نیازمندان بیرجند ماه مبارك رمضان بسته معیشتی جنوب استان کرمان راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اعلام کرد: این مادر باردار ساکن منطقه عشایری دیمند و گویگان از توابع بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت در جنوب کرمان بود و در این مواقع اورژانس هوایی در جنوب کرمان به علت وسعت جغرافیایی گسترده،وجود مناطق عشایری و ارتفاعات، توانسته کارایی زیادی داشته باشد.

 

دیگر خبرها

  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • هزینه نگهداری از پرخرج‌ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۴ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان چهارم اردیبهشت
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • وقتی نبود سرعت گیر در خیابان مالک اشتر شمالی کرمان جان دانش آموزان را نشانه گرفت + فیلم
  • تحقق شعار سال در اولویت کاری شرکت ملی صنایع مس قرار دارد/ تلاش برای سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای
  • برگزاری جشنواره نان و گندم در جیرفت