Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم شب قدر و سوگواری شهادت امام علی(ع)، با مداحی محسن طاهری و رعایت کامل نکات بهداشتی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌ های مساجد خبرگزاری شبستان، مراسم احیای شب قدر و سوگواری شهادت امام علی(ع)، امشب، (شنبه، 27 اردیبهشت ماه) از ساعت 12 تا دو نیمه شب در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا مشایخی، قاری برجسته کشورمان در ابتدای این مراسم آیاتی از قرآن کریم را تلاوت می کند، سپس مراسم احیا توسط وی انجام و در نهایت، محسن طاهری، ذاکر اهل بیت (ع) به مناسبت ایام سوگواری شهادت امیرالمومنین (ع) مرثیه خوانی و مداحی می کند.

 

بنا بر این گزارش، طبق اعلام کارگزاران مسجد امام حسن مجتبی (ع) به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و مراقبت از سلامتی روزه داران، مردم برای انجام مراسم باید کتاب های قرآن و ادعیه، مهر و چادر (مخصوص بانوان) را همراه خود داشته باشند و هیچ گونه پذیرایی در این مسجد انجام نمی شود.

 

یادآور می شود، مسجد امام حسن مجتبی (ع) در تهران، بزرگراه شهید آیت الله محلاتی، نرسیده به چهارراه سیروس، واقع شده است.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: بازگشایی مساجد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا احیای شب قدر مسجد مسجد امام حسن مجتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مراسم تشییع پیکر مجید فروغی اعلام شد

به گزارش صدای ایران،مراسم تشییع پیکر این روزنامه نگار شنبه ـ ۲۵ فروردین ماه ـ ساعت ۱۱ صبح از مقابل سالن بهشت زهرا انجام می شود.

بر اساس اعلام خانواده، مراسم یادبود مجید فروغی یکشنبه ـ ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ ـ ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه الی ۱۷ در مسجد میثم اتوبان محلاتی، خیابان شاه آبادی جنوبی، بلوار گلشناس برپا خواهد بود. همچنین مراسم هفتمین روز درگذشت این فعال رسانه روز پنجشنبه ۳۰ فرودین ماه در مسجد فاطمیه ویست خوانسار برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت شهید موذن در بیرجند
  • مصلی آماده میزبانی از نمایشگاه کتاب می‌شود
  • برگزاری مراسم دعای زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • ۵۰ اثر تاریخی آذربایجان‌غربی مرمت شد
  • مراسم تشییع پیکر شهید مجتبی نعمت پور از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید امنیت شهید مجتبی نعمت پور-شهرستان سلسله
  • زمان مراسم تشییع پیکر مجید فروغی اعلام شد