Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، محمدصدیق ثابتی ضمن بازدید از محور مریوان و جاده در دست ساخت سنندج – مریوان (تیژتیژ- گاران ) از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیریکی پروژه قرار گرفت.
وی افزود: طول کل واریانت در حال ساخت ۵۲ کیلومتر است که در قالب ۶ قطعه تعریف شده و عملیات اجرایی قطعات ۱و۲و۳ جمعاٌ به طول ۳۰ کیلومتر با پیشرفت بیش از ۹۰ درصد رو به اتمام بوده و با نصب تابلو علایم و خط کشی و هم چنین روشنایی ۲ دستگاه تونل همرو و گزر دره این سه قطعه تکمیل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راه وشهرسازی کردستان در ادامه ادامه داد: عملیات اجرایی قطعه ۴ نیز در ۲ مقطع چهارکیلومتری و ۳/۳ کیلومتری ( واریانت روستای شیخ عطار) جمعاٌ  با اعتباری در حدود ۲۰ میلیارد تومان کماکان در حال انجام است و عمده عملیات باقیمانده در این قطعه شامل دو دستگاه پل ۸ متری و یک دستگاه پل ۶ متری نیز در واریانت روستای شیخ عطار و هم چنین روسازی کل قطعه ۴ می باشد.
ثابتی در خصوص قطعه ۵ این پروژه گفت: طول قطعه ۵ پروژه ۴۶۷۰ متر بوده که تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت داشته و اعتبار اولیه آن ۶۳۰میلیارد ریال بوده که در داخل این قطعه تونلی به طول بیش از ۱۸۸۰ متر وجود دارد و عمده عملیات باقی مانده قطعه ۵ پروژه احداث جاده جدید سنندج – مریوان اجرای ۳۰۰ متر بتن کف تونل و روسازی کل قطعه می باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: قطعه ۶ واریانت تیژتیژ – گاران نیز ۷۱۹۰متر طول دارد و با مبلغ ۲۲۳ میلیارد ریال تحت پیمان بوده و هم اکنون ۶۲ درصد پیشرفت دارد و عمده عملیات باقی مانده در این قطعه ، دو دستگاه  روگذر عبور احشام و خاکریزی و روسازی کل قطعه می باشد.
مدیرکل راه وشهرسازی کردستان خاطرنشان کرد: برای انجام این حجم از عملیات در پروژه احداث جاده جدید سنندج – مریوان تاکنون بالغ بر ۳۸۱ میلیارد تومان هزینه شده و اتمام و تکمیل پروژه به جز تقاطع غیر همسطح گاران حدود ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

48

کد خبر 1388720

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی؛ مرز‌های تقلب در کنکور جابجا شد

عبدالرسول پورعباس شب گذشته با حضور در یک برنامه تلویزیونی به تشریح تمهیدات سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری کنکور اشاره کرد و گفت: در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، دیگر این موضوع ضرورتی ندارد. در آن سال که اینترنت قطع شد، امکانات فعلی مقابله با تقلب‌ها در اختیار ما نبود؛ اما اکنون با دستگاه‌های تقلب یاب و آشکارساز حفاظت برقرار است.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در آن سال که اینترنت قطع شد، امکانات فعلی مقابله با تقلب‌ها در اختیار ما نبود؛ اما اکنون با دستگاه‌های تقلب یاب و آشکارساز حفاظت برقرار است.

وی در ادامه تصریح کرد: تعدادی کلاهبردار به صورت ناجوانمردانه سعی می‌کنند از مردم پول بگیرند. از داوطلبان خواهش می‌کنم که به این افراد پول ندهند. پرونده‌هایی داشتیم که این باند‌های کلاهبردار از داوطلب و خانواده اش اعتراف گرفته‌اند و با این اعترافات آنها را تهدید کرده‌اند. ۱۹ هزار نفر را رصد کردیم که کانال‌های مدعی تقلب را ترک کردند.

معاون وزیر علوم یادآور شد: به تمام داوطلبان توصیه می‌شود این کانال‌ها را تا زمان برگزاری کنکور ترک کنند؛ زیرا اگر با آشکارساز‌ها متوجه شویم که تجهیزات گرفته‌اند حتی اگر از تجهیزات استفاده نکنند هم متخلف محسوب شوند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه تجهیزات هندزفری و موبایل واره در قالب تبانی خریداری شده و جاسازی شده است، افزود: روز گذشته دو کانال بزرگ با ۵۰ هزار فالور را دستگیر کردند. دلیل اینکه خریداری تجهیزات تخلف محسوب می‌شود، این است که تعداد زیادی از داوطلبان رفتند تجهیزات هندزفری و موبایل واره خریده‌اند. این دستگاه‌ها در قالب تبانی خریداری شده و جاسازی شده است. فرد در ابتدایی که وارد حوزه می‌شود، به محض روشن شدن آن توسط دستگاه‌های ما سیگنال‌ها دریافت می‌شود و صورت جلسه می‌شود.

پورعباس تاکید کرد: برخی از افراد به دکتر مراجعه کرده‌اند و ابزار‌های جاسوسی برای کنکور را در بدن کار گذاشته‌اند. حتی قبل از فرآیند آزمون هم اگر داوطلب این ابزار‌ها را داشته باشد متخلف محسوب می‌شود و از آزمون محروم می‌شود. این موبایل واره‌ها ابزار جاسوسی هستند و اگر خریداری شود؛ یعنی شبکه‌ای پشت این موضوع است. موبایل ساده‌ای نیست که بتوان آن را یک تخلف محسوب کرد. بسیاری از این افراد به دکتر مراجعه کرده‌اند و این ابزار‌ها را در بدن کار گذاشته‌اند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه عده‌ای اجیر می‌شوند که به محض توزیع سوال در جلسه آزمون، با ابزار‌های جاسوسی از سوال عکس بگیرند، اظهار کرد: با توجه به تمام تمهیداتی که در نظر گرفته شده است امکان ندارد که تا قبل از بازشدن در مخزن هیچ انسانی با سوالات تماس داشته باشد. تا ساعت ۸ صبح که سوالات در قرنطینه است هیچ امکانی برای دسترسی به سوال وجود ندارد. اما ما می‌دانیم که عده‌ای اجیر می‌شوند که به محض توزیع سوال در جلسه آزمون، با این ابزار‌های جاسوسی از سوال عکس بگیرند و به بیرون ارسال کنند و در بیرون عده‌ای این سوالات را حل کنند.

به گفته وی، پارسال سه نفر سه صفحه را عکس گرفتند و در عرض چند دقیقه دستگیر شدند. ممکن است عکسی بیرون بیاید؛ اما مطلقاً پاسخی به حوزه نمی‌رود. همه دستگاه‌های مخابراتی را پارسال کشف کردیم و امسال هم با دستگاه‌های آشکارساز تمام حوزه‌ها را پوشش می‌دهیم.

پورعباس یادآور شد: نظام آموزش عالی بر اساس عدالت آموزشی و کارآیی سنجش ورودی دانشگاه‌ها تعریف می‌شود. یک مصوبه‌ای علاوه بر مصوبه سال گذشته در شورای امنیت کشور تصویب شد تا آزمون سراسری به سلامت برگزار شود. داوطلبی که در جلسه آزمون گرفتار شود متخلف محسوب می‌شود. مجرمان با متخلفان متفاوت هستند و پلیس فتا وقتی افراد شبکه‌های متقلب را دستگیر می‌کند آنها با یک تا ۵ سال زندان مواجه خواهند بود.

منبع: ایسنا

tags # اخبار فرهنگی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مدل تازه تقلب در کنکور؛ پای ابزار جاسوسی در بدن وسط آمد!
  • برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند
  • باورنکردنی؛ مرز‌های تقلب در کنکور جابجا شد
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه