Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:02:46 GMT

۵۵۰ واحدمسکونی ویژه محرومان در استان گلستان احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۷۷۷۲

۵۵۰ واحدمسکونی ویژه محرومان در استان گلستان احداث می‌شود

مدیرکل بنیادمسکن گلستان از ساخت ۵۵۰ واحدمسکونی در طرح ویژه محرومان در شهرستان مرزی مراوه‌تپه خبر داد و گفت: ۳۶ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت این واحدها در قالب تسهیلات و کمک بلاعوض اختصاص داده می‌شود. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

سیدمحمد حسینی ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند ساخت منازل مسکونی روستایی  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرستان مراوه‌تپه اظهارداشت: براساس تفاهم نامه سازمان برنامه و بودجه، بنیادمسکن و کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار است 3 هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در استان ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین در هفته جاری 550 واحد مسکونی در قالب این طرح در شهرستان مراوه‌تپه کلنگ‌زنی می‌شود که 36 میلیارد تومان در قالب تسهیلات و کمک بلاعوض به این واحدها اختصاص پیدا می‌کند.

تهران| وضعیت 6 هزار واحد مسکونی حریم رودخانه‌های نسیم‌شهر تعیین تکلیف می‌شود110 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی لرستان ساخته می شودکرمان| وزیر آموزش و پرورش: 170 هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان ساخته می‌شود

مدیرکل بنیادمسکن استان توضیح داد که این واحدها از 40 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه 5 درصد و 25 میلیون تومان کمک بلاعوض برخوردار هستند.

وی گفت: اولویت در طرح مسکن ویژه محرومان با مددجویان فاقد مسکن یا دارای مسکن تخریبی نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی است.

حسینی بیان داشت: برای ساخت واحدهای مسکونی در این طرح 195 میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کرد.

به گفته وی سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان تا دهه فجر امسال ساخته و تحویل داده خواهدشد.

انتهای پیام/581/ ع

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار واحد مسکونی ویژه محرومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است

استاندار قم با اشاره به اینکه ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است، گفت: براساس آخرین استعلامات، استان قم رتبه اول ساخت مسکن در کشور را به خود اختصاص داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا 3 هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود 71 هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: 63 هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد  را به حدود 71 هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های  عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روزهای آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آن‌ها در استان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز