Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@07:19:02 GMT

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی مجازی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۷۷۷۴

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی مجازی در خوزستان

حمیدرضا غفاری  بیان کرد: باتوجه به رعایت فاصله اجتماعی به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و لغو تمامی رویدادهای ورزشی به صورت حضوری، انجمن ورزش کارگری خوزستان به منظور افزایش سطح آمادگی جسمانی و ارتقای روحیه اقشار مختلف جامعه به ویژه ورزشکاران، اقدام به برگزاری این رویداد در فضای مجازی و داوری آنلاین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بازخورد مثبت و تمایل ورزشکاران و علاقه‌مندان به برگزاری این مسابقات تدابیر لازم برای طراحی مسابقات اتخاذ و مقرر شد این جشنواره برای تمامی ورزشکاران و علاقه مندان در سنین متفاوت در خانه انجام شده و شرکت‌کنندگان از جوایز ارزنده این مسابقات برخوردار شوند.

دبیر انجمن کاراته کارگری خوزستان افزود: در مسابقات کاتای کارگری که چندی پیش به صورت آنلاین برگزار شد، خیلی ها فرصت شرکت در این رقابت‌ها را نداشتند به همین دلیل درخواست‌های بسیاری داشتیم که این رقابت‌ها بار دیگر به صورت مجازی برگزار شود.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام در این پیکارها تا ۳۱ اردیبهشت خواهد بود و مسابقات در خرداد برگزار می‌شود گفت: مسابقات بخش ورزشی در بخش‌های کاتای دلخواه در بخش سبک‌های کنترلی و آزاد، حرکات تخصصی شکم و پهلو (بادی بیوتی بلی)، آمادگی جسمانی (بارفیکس، طناب زنی، شنا در یک دقیقه)، حرکات نمایشی کاراته (ضربات دست و پا) حرکات سایه (اجرای تکنیک رزمی مبارزات)، شکستن اجسام سخت، ورزش‌های ابداعی در خانه، بازی‌های بومی و محلی و شطرنج آنلاین برگزار می‌شود.

غفاری بیان کرد: همچنین رقابت‌های بخش فرهنگی در زمینه‌های بهترین عکس یا نقاشی ورزش، بهترین انشا (چگونه ایام قرنطینه را در عید نوروز گذراندیم)، بهترین ایده و برنامه ورزشی در خانه و بهترین شعر برگزار خواهد شد.

48

کد خبر 1388734

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی که روز جمعه ۳۱ فروردین ماه در کنار سد شهدای تازه شهر در روستای گردشگری نظرآباد برگزار شد، مربیان کانون  سلماس برای کودکان برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اجرا کردند.

 کاغذ و تا، کاردستی و نقاشی از فعالیت های اجرایی کانون در این جشنواره بود که با هدف نشاط آفرینی، با استقبال بی نظیر کودکان و خانواده های آنها همراه بود.

این جشنواره با هماهنگی امور اجتماعی و فرهنگی فرمانداری سلماس با استقبال پر شور مردم و با برنامه های متنوع و مفرحی همچون نمایشگاه صنایع دستی،  جشنواره غذا، موسیقی های محلی، بازی های بومی و محلی و با حضور ذبیح اله کاظمی فرماندار، مسئولین و جمعی از مدیران و روسای ادارات شهرستان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت روز دختر در کردستان
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • برگزاری جشنواره ملی فرهنگی ورزشی روستایی و عشایری در کوهرنگ
  • از برگزاری رویداد مثبت ۱۰۰ تا جشنواره سلامت شهر در تهران
  • از برگزاری رویداد مثبت ۱۰۰ تا جشنواره سلامت شهر