Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از لغو محدودیت زوج و فرد بودن پلاک در زمان ارائه خدمات شماره گزاری در مراکز تعویض پلاک خودرو در سطح استان خبر داد و گفت: این خدمات تا ساعت 14 انجام خواهد پذیرفت.

سیدعلی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا در کلیه مراکز تعویض پلاک در سطح استان، اجرای طرح فاصله گذاری و مدیریت در ورود خودروها به پارکینگ ها با هدف جلوگیری از تجمع در سالن های مراکز تعویض پلاک، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان لغو محدودیت زوج و فرد پلاک خودروها برای دریافت خدمات شماره گذاری افزود: با توجه به ابلاغیه پلیس راهور ناجا، محدودیت ارائه خدمات تعویض پلاک بر اساس فرد و زوج بودن پلاک خودرو ها از روز شنبه تاریخ بیست و هفتم اردیبهشت ماه لغو شده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:‌ خدمات شماره گذاری در سطح استان در روزهای کاری از امروز تا ساعت 14 انجام خواهد پذیرفت و شهروندان می توانند بدون محدودیت های قبلی و با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی به این مراکز مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مرکزی خودرو پلیس محدودیت خدمات شماره تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌ اجتماعی

سازمان تأمین‌ اجتماعی اعلام کرد که در سال گذشته بیش از ۳۶ میلیون خدمت تشخیص طبی در آزمایشگاه‌های مراکز درمانی سازمان تأمین‌ اجتماعی در سراسر کشور به‌صورت رایگان به بیمه‌شدگان این سازمان ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین اجتماعی، این سازمان به‌عنوان دومین ارائه‌دهنده خدمات درمانی کشور (پس از وزارت بهداشت) در بخش درمان مستقیم، دارای ۳۵۰ آزمایشگاه تشخیص طبی فعال با در اختیار داشتن تجهیزات تخصصی است، در این آزمایشگاه‌ها ۲۵۰ متخصص پاتولوژی و علوم آزمایشگاهی و سایر تخصص‌ها نظیر بیوشیمی، ایمنولوژی، میکروبیولوژی، انگل‌شناسی، ویروس‌شناسی به همراه تعدادی از کارشناسان علوم آزمایشگاهی به ارائه خدمت به بیمه‌شدگان اشتغال دارند.

آزمایشگاه‌های مراکز درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی به انواع وسایل تشخیصی در زمینه‌های مختلف از جمله کشت میکروبی، هورمون‌شناسی، تشخیص مولکولی، بانک خون، بیوشیمی و خون‌شناسی مجهز هستند و تمام آزمایش‌های تشخیصی طبی عمومی و تخصصی در این آزمایشگاه‌ها قابل ارائه و انجام است، با این حال اگر به عللی امکان ارائه برخی خدمات معدود در آزمایشگاه‌های ملکی این سازمان مقدور نباشد، از طریق مراکز طرف قرارداد قابل انجام است.

آزمایش‌های تشخیص طبی در مراکز سرپایی سازمان تأمین‌اجتماعی، مطابق سطح‌بندی خدمات آزمایشگاهی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان به‌عنوان متولی نظام سلامت انجام می‌شود و در مراکز بستری این سازمان نیز تمام آزمایشات موردنیاز برای سیر درمان بیماران قابل انجام است و برای ارائه این خدمات از بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی هیچ وجهی دریافت نمی‌شود.

سازمان تأمین‌اجتماعی با تحت پوشش داشتن بالغ بر ۴۶ میلیون نفر از اقشار مختلف مردم، در بخش درمان دارای ۷۹ بیمارستان و ۳۲۲ مرکز درمانی سرپایی و همچنین ۱۱ هزار تخت بستری است که آماده خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان این سازمان هستند.

این سازمان به‌عنوان اولین خریدار خدمات درمانی کشور، در بخش درمان غیرمستقیم نیز با حدود ۵ هزار آزمایشگاه در بخش خصوصی و دولتی طرف قرارداد است که خدمات آزمایشگاهی را حسب تشخیص پزشک و در قالب تعهدات بیمه‌های پایه که از سوی شورای عالی بیمه تعریف شده است، به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و سایر افراد تحت پوشش این سازمان ارائه می‌کنند.

مطابق آمارهای سازمان تأمین‌اجتماعی، آزمایشگاه‌های طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور، در سال گذشته خدمات تشخیصی مورد نیاز را به حدود ۲۸ میلیون بیمار بیمه‌شده این سازمان ارائه کرده‌اند و در بخش طرف قرارداد، سهم بیمه‌شدگان از هزینه انجام آزمایش‌های تشخیص طبی حسب مصوبات شورای عالی بیمه که نهاد ناظر و متولی حوزه بیمه درمان است، ۳۰ درصد به‌عنوان فرانشیز بر مبنای تعرفه دولتی است.

کد خبر 746159

دیگر خبرها

  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان
  • ۱۲۸۳ خدمت پزشکی در مراکز جامع سلامت خمین ارائه شد
  • ۴۲ هزار نفر از مراکز بهداشتی و درمانی خوشاب خدمات گرفتند
  • ارائه خدمات رایگان سلامت روان در مراکز سراج
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌ اجتماعی
  • ارائه خدمات به ۴۲ هزار نفر از مراکز بهداشتی و درمانی خوشاب