Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدیان گفت: از آغاز رزمایش سراسری مواسات و کمک مومنانه تاکنون یک میلیارد و ششصد و نود و پنج میلیون تومان به صورت بسته معیشتی و کارت هدیه در میان نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در اسفراین‌ توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌السلام والمسلیمن قدیر محمدیان، امام جمعه شهرستان اسفراین در گفتگو با سپهرآیین در رابطه با رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه اظهار داشت:   کمک‌رسانی به نیازمندان از آثار حکمی و وضعی خاص برخوردار است و یقینا جلوه جمعی آن بالاتر از جلوه فردی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان  اینکه اجرای این رزمایش و کمک رسانی به نیازمندان در سطح کشور نور علی النور است، افزود: با ابتکار مقام معظم رهبری، رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در سطح وسیع در حال انجام است و بسیار کار شایسته و بزرگی است.

محمدیان گفت: در شهرستان اسفراین همچون سایر نقاط استان حضور و همکاری خیران قابل تقدیر است، همچنین این رزمایش با همت مردم توانسته کارکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد.

امام جمعه اسفراین، تقویت بسته های معیشتی اهدایی به آسیب دیدگان از بحران کرونا را از دیگر اهداف این رزمایش خواند و گفت: حداقل مبلغ در نظر گرفته شده برای بسته های اهدایی به این خانواده ها ۳۰۰ هزارتومان است.

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات خداپسندانه باید در سال‌های آینده نیز تداوم داشته باشد، افزود:  تلاش ما بر این بوده که از توزیع تکراری اقلام به یک خانواده جلوگیری کنیم که بقیه نیازمندان محروم نشوند.

امام جمعه اسفراین گفت: امیدورایم رزمایش همدلی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان، به یک فرهنگ تبدیل شود.

حجت الاسلام محمدیان افزود: ما  باید این روحیه مواسات و ایثارگری و کمک به هم نوعان را گسترش بدهیم تا چنانچه در بحران های شدیدتر قرار گرفتیم، توانایی مقابله را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تزریق روحیه مواسات و کمک به هم نوعان بزرگترین سرمایه است، اظهار داشت: در  شرایط کرونایی این قضیه صورت گرفت و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این تهدیدات را تبدیل به فرصت کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: از آغاز رزمایش سراسری مواسات و کمک مومنانه تاکنون یک میلیارد و ششصد و نود و پنج میلیون تومان به صورت بسته معیشتی و کارت هدیه در میان نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توسط قرارگاه مواسات و همدلی در اسفراین‌ توزیع شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد

علیرضا ثواچه، مدیر مرکز نیکوکاری ایلیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حمایت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س)، برنامه سمت خدا و مرکز نیکوکاری ایلیا ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی یک‌ و نیم کیلویی در استان یزد بین مستمندان به مناسبت ماه شوال توزیع شد.

وی افزود: بسته های گوشت قربانی در بین محرومان شهرستان های تفت، مروست، مهریز و مناطق مختلف شهر یزد توزیع شد.

ثواچه بیان کرد: برای توزیع بسته های گوشت در بین خانوارهای نیازمند از ظرفیت گروه های فعال، خیریه و جهادی برای توزیع بسته های گوشت قربانی استفاده شد تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی یادآور شد: علاوه بر این نیز در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و ایام ماه مبارک رمضان نیز بین ۳ هزار نفر از روزه داران به خصوص در مناطق محروم شهر یزد افطاری توزیع شده است.

ثواچه ضمن تشکر از خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک و حمایت این عزیزان، این برنامه و برنامه های دیگر را در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در سطح استان یزد اجرا کنیم.

کد خبر 6087775

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار