Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی- هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: به منظور تکریم جایگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی و تقویت هویت ملی - مذهبی ایرانیان، فراخوان طراحی مجسمه‌های جلوخان آرامگاه فردوسی منتشر شد.

به گزارش قدس آنلاین، صدرا یوسفی  اظهار کرد: براساس این فراخوان، موضوعاتی همچون نبرد سام نریمان و اژدهای کشف‌رود، داستان سیاوش و فرازی از زندگی تهمینه، از موضوعات پیشنهادی برای ساخت آثار حجمی و مجسمه‌های آرامگاه فردوسی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هنرمندان مجسمه‌ساز برای شرکت در این فراخوان می‌توانند فایل تصاویر و توضیحات طرح یا ماکت پیشنهادی خود را حداکثر تا ۳۱ خرداد ماه به نشانی ایمیل mashhad.sculpture@gmail.com  ارسال کنند و در موضوع ایمیل باید عنوان "فراخوان جلوخان آرامگاه فردوسی" ذکر شود.
معاون فرهنگی- هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: نتایج اولیه این فراخوان، در پانزدهم تیرماه اعلام خواهد شد.
طرح آماده‌سازی جلو خان آرامگاه فردوسی با مشارکت شهرداری مشهد سال گذشته در عرصه‌ای  هفت هکتاری آغاز شد که در سه مرحله و در وسعتی افزون بر ۷.۵ هکتار به اتمام رسیده است.
منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرداری مشهد فردوسی آرامگاه فراخوان آرامگاه فردوسی شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، شهردار مشهد در نشست ادواری شهرداران کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور گفت: مشهد در حوزه‌های مختلف از جمله هوشمندسازی، پیشرو و در حوزه خدمات شهری و پسماند نیز اقدامات بسیار خوب و بزرگی در آن انجام شده است.   محمدرضا قلندرشریف با اشاره به تاثیر مثبت مدیریت شهری در حوزه خدمات مختلف، افزود: به خدماتی که توسط شهرداری کلان‌شهر‌ها بدون کمک دولت صورت می‌گیرد باید توجه بیشتری شود و در این راستا، تبادل تجارب بین کلان‌شهر‌ها نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.   وی ادامه داد: سه دهه پیگیر اجرایی شدن قانون درآمد‌های پایدار بودیم، اما آن چیزی که تصویب شد، مورد قبول شهرداری نبود.   قلندر شریف ادامه داد: در حوزه حمل و نقل عمومی، دولت توجه خوبی به یارانه‌های بلیت ندارد که باید به این امر نیز توجه شود؛ همچنین دولت در حوزه بازآفرینی شهر قوانینی را تصویب می‌کند، اما توجهی به آن ندارد که نتیجه آن افزایش حاشیه نشینی و بالارفتن هزینه‌های شهرداری‌ها است.   وی افزود: یکی از این مشکلات، بدهی دولت به شهرداری‌ها است و فقط شهرداری مشهد ٣١ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار است.

دیگر خبرها

  • ضرورت تلاش بیشتر برای شناساندن شاعران و مفاخر
  • فراخوان برای واگذاری هزار دستگاه تاکسی برقی در تهران از هفته آینده
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • حکمرانی در سلامت باید با حضور ذی‌نفعان طراحی شود/ سیاستگذاری با حضور متخصصان صورت می‌گیرد
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در مشهد+ عکس
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد