Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگر همه چیز تحت نظارت و کنترل مسئولان وزارت بهداشت، ستاد مبارزه با کرونا و مسئولان امر باشد، ما هم خدای‌مان است که دوباره به زمین بازی برگردیم. تاریخ انتشار: 15:21 - 27 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۲۵۳

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه رییس جمهور اعلام کرده مسابقات ورزشی بدون حضور تماشاگران از سر گرفته می‌شود و احتمالا بازی‌ها از اواخر خرداد آغاز خواهد شد، اظهار داشت: من در ریز جزئیات اتفاقاتی که بابت کرونا در جامعه رخ داده نیستم، اما به نظرم ابتدا باید سلامتی مردم و افراد مرتبط با فوتبال در نظر گرفته و بعد یک تصمیم نهایی اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مطمئنا اگر قرار است کوچک‌ترین خطری افراد مرتبط با فوتبال یا بازیکنان را تهدید کند، بهتر است بازی‌ها برگزار نشود، مگر اینکه تمامی پروتکل‌ها رعایت شود. اگر همه چیز تحت نظارت و کنترل مسئولان وزارت بهداشت، ستاد مبارزه با کرونا و مسئولان امر باشد، ما هم خدای‌مان است که دوباره به زمین بازی برگردیم و هم فوتبال بازی کنیم و هم کسب درآمد کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: با این حال، اگر قرار باشد بازی‌ها از ۲۰ یا ۲۵ خرداد شروع شود، فرصت کمی برای بدنسازی در اختیار داریم. ما الان ۳ ماه است که تمرینات گروهی و منظم نداشتیم و برای آماده‌سازی کار سختی داریم. به نظرم مسئولان باید این را هم در نظر بگیرند. اگر فرصت بیشتری برای تمرینات بدهند بهتر است، اما از آن طرف ممکن است به لیگ بعدی ضربه بخورد. متاسفانه مشکلات زیاد است و این نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق دارد.

بیشتر بخوانید: کرباسچی: رادولوویچ فعلا نمی‌تواند به ایران بیاید؛ مگر اسکوچیچ برگشته که سرمربی ما برگردد؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن ذوب آهن لیگ برتر فوتبال ویروس کرونا بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از ماجرای حسین حسینی و جیمی‌جامپ زن/ سنگربان استقلال محروم می‌شود؟

آفتاب‌‌نیوز :

در پایان بازی استقلال و آلومینیوم اراک جیمی جامپ هوادار زن استقلال پس از ورود به چمن بازی به سمت سید حسین حسینی کاپیتان تیم فوتبال استقلال رفت و باعث شد حاشیه‌هایی به وجود بیاید.

این اتفاق در ادامه باعث درگیری‌هایی میان این بازیکن و ماموران حاضر در ورزشگاه شد که لحظاتی ادامه پیدا کرد، اما با حضور نیرو‌های پلیس و و اعضای تیم استقلال خاتمه پیدا کرد.

البته شاید جالب باشد بدانید در اواسط نیمه دوم و رمانی که استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شد یک جیمی جامپ دیگر وارد زمین شد و از پشت سر سید حسین حسینی را در آغوش گرفت. کاپیتان استقلال که محو بازی بود برای چند ثانیه شوکه شد، اما این غائله نیز بدون اینکه در تصاویر تلویزیونی نشان داده شود، خاتمه پیدا کرد.

دیروز سازمان لیگ با انتشار بیانیه‌ای خبر از احضار حسینی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال داد. حسینی در حالی قرار است به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برود که علاوه بر اینکه باشگاه استقلال دفاعیات محکمی را برای کاپیتان باتجربه تیمش فراهم کرده، یکی از مدیران آبی‌پوشان در روز‌های اخیر نیز رایزنی‌های فراوانی را با مسوولان ذیربط انجام داده است.

وی در تماس‌های جداگانه که با افراد مسوول در رابطه با این اتفاق داشته، با استناد به مصاحبه سید حسین حسینی که پس از پایان مسابقه اعلام کرد اتفاق افتاده به صورت ناخواسته رخ داده، آن‌ها را مجاب کرد تا محرومیتی برای حسینی به وجود نیاید.

پیگیری‌ها حکایت از این دارد به طور حتم محرومیتی برای سید حسین حسینی به وجود نخواهد آمد و این ماجرا با یک تذکر خاتمه پیدا کرده تا وی بتواند بدون هیچ مشکلی در بازی با شمس آذر قزوین وظیفه حراست از دروازه استقلال را بر عهده بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اینزاگی: ناراحتیم که برنده نشدیم/ خالکوبی را دوست ندارم
  • تصمیم کمیته انضباطی درباره کاپیتان استقلال
  • پایان پرونده کاپیتان استقلال با تذکر؛ حسینی محروم نمی شود
  • رایزنی مدیران استقلال با فدراسیون؛ سیدحسین حسینی محروم نمی‌شود!
  • تکلیف سید حسین حسینی مشخص شد!
  • آخرین خبر از ماجرای حسین حسینی و جیمی‌جامپ زن/ سنگربان استقلال محروم می‌شود؟
  • کمیته انضباطی تصمیم‌اش را درباره کاپیتان استقلال گرفت
  • لژیونر والیبالی که می‌خواهد همبازی سردار آزمون شود
  • فینال جام حذفی: اول تابستان!
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟