Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: رفتار نیروی انتظامی در قبال حوادث اخیر همانند بسته شدن درهای اماکن متبرکه به علت ویروس کرونا، نشان دهنده مهربانی و عظمتش بود.

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده عقیدتی نیروی انتظامی کل کشور، اظهار کرد: در رأس تشکیلات ناجا و استانی وجود یک روحانی قوی بسیار تأثیر گذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: اگر روحانی رأس تشکیلات ناجا قوی باشد، ارتباط بهتری را با مردم ایجاد می‌کند. نیروی انتظامی در برابر بحران‌های مختلف مقاومت و صلابتش را نشان داد که بسیار دارای اهمیت بود. وی با بیان اینکه ارتباط نیروی انتظامی با مردم مستقیم است، تصریح کرد: لذا از این بابت این نهاد نسبت به دیگر تشکیلات آسیب پذیرتر است. موقعیتی را که فرمانده عقیدتی نیروی انتظامی کل کشور ایجاد کردید، باعث شد تا نیروی شما با اعتقاد به کار خویش، مسئولیتش را انجام دهد. آیت الله علم الهدی ابراز کرد: رفتار نیروی انتظامی در قبال حوادث اخیر همانند بسته شدن درهای اماکن متبرکه به علت ویروس کرونا، نشان دهنده مهربانی و عظمتش بود. نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه نیروها از فرمانده خود الگو می‌گیرند و عمل می‌کنند، گفت: اخلاص فرمانده در انجام درست مسئولیتش بسیار مؤثر است. منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی نیروی انتظامی ویروس کرونا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش: نسل جدید پهپاد و موشک پدافندی در راه است

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نسل جدید سامانه های پهپادی و موشکی نیروی پدافندهوایی ارتش با قابلیت های به روز و پیشرفته در سال جاری رونمایی می شود.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از گروه پدافند هوایی شهید کشاورزی جاسک بازدید و توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه مهمترین راهبرد نیروی پدافند هوایی ارتش تولید امنیت پایدار است، اظهار داشت: تولید امنیت با شعار و حرف عملی نمی‍شود و مستلزم تلاش جهادی و هدفمند است.

امیرسرتیپ صباحی فرد با تاکید بر اینکه در سایه امنیت پایدار است که زمینه رشد و پیشرفت در تمامی عرصه‍ها در داخل کشور ممکن و محقق می‍شود ابراز داشت: پدافند هوایی خط مقدم دفاع از کشور و تضمین کننده امنیت پایدار  برای میهن و نظام اسلامی است.

امیرسرتیپ صباحی فرد گفت: نسل جدید سامانه های پهپادی و موشکی نیروی پدافندهوایی ارتش با قابلیت های به روز و پیشرفته در سال جاری رونمایی می شود.

دیگر خبرها

  • ارتش: نسل جدید پهپاد و موشک پدافندی در راه است
  • جان باختن ۴۷ نفر در جاده‌های فارس
  • هوشیاری و آمادگی، ضرورت کار پلیس است
  • راهپیمایی حمایت از غزه امروز در مشهد برگزار می‌شود
  • راهپیمایی حمایت از غزه از حرم مطهر رضوی تا چهارراه شهدا
  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق