Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:26:30 GMT

رزرواسیون مرکزی اتاق در گروه هتل‌های اسپیناس

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۹۲۸۶

رزرواسیون مرکزی اتاق در گروه هتل‌های اسپیناس

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، محمد امیری، عضو هیئت مدیره گروه هتل‌های اسپیناس، ضمن قدردانی از زحمات کلیه کارکنان، از شرایط رزرو مجموعه هتل‌های اسپیناس خبر داد و گفت: در راستای تسهیل خدمات‌رسانی و انجام یکپارچه رزروها و خدمات فروش به میهمانان در سال ۱۳۹۹، هم اکنون کلیه رزروهای مربوط به هر سه هتل و نیز خدمات واحد بازاریابی و فروش در یک مرکز رزرواسیون مشترک و یک واحد بازاریابی مشترک صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: یکپارچه سازی واحدها در راستای فروش موثرتر و ساختاری‌تر هر سه هتل طراحی شده است که با تیمی چابک و در یک فضای مشترک آماده خدمت رسانی خواهند بود.

شماره تماس این واحدها به شرح ذیل است؛

مرکز رزرواسیون

تلفن: ۷۵۶۷۵ ۹۸۲۱+

فکس: ۳۵۵/۷۵۶۷۵۳۶۵ ۹۸۲۱+

ایمیل: callcenter@espinashotels.com

واحد بازایابی و فروش

همچنین در صورت نیاز به هرگونه توضیح و یا اطلاعات بیشتر، لطفاً با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمایید:

نورمن الیازار، مدیر بازاریابی و فروش واحد مرکزی گروه هتل‌های اسپیناس

تلفن: ۷۵۶۷۵ ۹۸۲۱+

فکس: ۳۵۵/۷۵۶۷۵۳۶۵ ۹۸۲۱+

ایمیل: sales@espinashotels.com

کد خبر 4926668

منبع: مهر

کلیدواژه: هتل گردشگری هتل داری ویروس کرونا کتاب و کتابخوانی ترجمه کتابفروشی ادبیات گردشگری رایزنی فرهنگی ادبیات جهان تازه های نشر معرفی کتاب موزه خبرگزاری مهر شیوع کرونا میراث فرهنگی هتل های اسپیناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه نان باکیفیت اولویت اول استان مرکزی باشد

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه عصر شنبه در نشست کارگروه آرد و نان استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی نانوایی‌ها از هفته آینده در استان مرکزی، اظهار کرد: به نانوایی‌هایی که کیفیت بیشتری داشته باشند و موجب رضایت مردم شوند، خدمات کامل‌تری ارائه می‌شود.

استاندار مرکزی با تاکید بر ایجاد موج تولید نان کامل در استان، ادامه داد: همه برای الگو شدن استان مرکزی در عرضه نان کامل تلاش کنند.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه عرضه نان باکیفیت در اولویت اول استان مرکزی قرار بگیرد، گفت: فروشگاه‌هایی برای عرضه نان حجیم کامل در اراک مشخص شوند.

فعالیت ۱۶۰۰ نانوایی در استان مرکزی

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: ۱۶۰۰ نانوایی در استان مرکزی فعالیت دارند.

غلامرضا ملکی افزود: تولید و عرضه نان کامل نیز که از این استان آغاز شده و باید به الگوی کشوری تبدیل شود.

وی با اشاره به انجام ۶۰ فقره بازرسی از مراکز خرید گندم در استان مرکزی، اظهار کرد: ۴۰۲ فقره نمونه برداری و ۴۰۲۰ مورد آزمایش نیز از این مراکز انجام شده است.

مدیرکل غلات و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: ۲۵۰ هزار تن خرید گندم از کشاورزان انجام و ۱۰۰ هزار تن به دیگر استان‌ها ارسال شده است.

ملکی با اشاره به مصرف ۱۷۰ هزار تن آرد در سال گذشته در استان مرکزی افزود :۱۵۰ هزار تن از این میزان صرف تولید نان شد و بقیه آرد مصرفی به بخش صنف و صنعت اختصاص داده شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی با یادآوری ۱۲ کارخانه آرد در استان ادامه داد: ۱۱ کارخانه فعال است و ظرفیت تولید آرد استان ۶۵ هزار تن است.

رتبه نخست استان مرکزی در اجرای طرح هوشمندسازی نانوایی‌ها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی نیز در این کارگروه از کسب رتبه نخست کشوری استان در سال گذشته در اجرای طرح هوشمندسازی نانوایی‌ها خبر داد.

علی صفری افزود: بیش از ۷۰۰ متخلف پارسال در واحدهای آردبر توسط اداره کل صمت شناسایی شد.

وی با اشاره به بیش از هزار تن صرفه جویی در آرد استان مرکزی در سال گذشته اظهار کرد: ۱۷ هزار و ۸۳۶ مورد بازرسی از نانوایی‌های سطح استان انجام و ۳۴۶۱ پرونده به تعزیرات ارسال شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: شهرستان تفرش و دلیجان از لحاظ تخلف یابی ضعیف است وتخلف یابی در شهرستان محلات و آشتیان متوسط و در باقی شهرستان‌ها بالای ۱۵ درصد بود.

صفری مجموع تخلفات در استان در بهمن ماه پارسال را ۴۱۰ مورد عنوان کرد و افزود: ۴۸۲ پرونده به تعزیرات ارسال شد.

وی بیان کرد: از ۳۲۱ مورد تخلف در اسفند پارسال، ۱۰۶ مورد به تعزیرات ارجاع شده است.

کد خبر 6083829

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
  • شعله‌های آبی گاز برای ۱۳ هزار مشترک دیگر استان مرکزی روشن شد
  • عضو اتاق بازرگانی: بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالاها نیست
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت، برای تولید موبایل تسهیلات گرفتند
  • قیمت کالاهای اساسی افزایش نیافته است
  • آفریقا ظرفیت جذب انواع کالاهای ایرانی را دارد
  • کشور‌های بریکس می‌توانند به طور مشترک در برابر استعمار دیجیتال مقاومت کنند
  • کارگروه مشترک همکاری اتاق بازرگانی و وزارت کار تشکیل می‌شود
  • عرضه نان باکیفیت اولویت اول استان مرکزی باشد
  • عضو اتاق بازرگانی:بانک مرکزی درحمایت ازتولید نمره قبولی گرفت