Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@04:00:43 GMT

تقاضای خرید تسلیحات از ایران توسط برخی کشورها

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۹۳۴۲

تقاضای خرید تسلیحات از ایران توسط برخی کشورها

سید کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، درباره لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران اظهار کرد: لغو تحریم‌های تسلیحاتی توسط شورای امنیت سازمان ملل یک گام بزرگ است که دست کشورهای بزرگ جهان را باز می‌گذارد تا از ما سلاح بخرند. ما در حوزه تولید تسلیحات، پیشرفت‌های بزرگی را تجربه کردیم، این پیشرفت باعث شد تا نام جمهوری اسلامی ایران در باشگاه کشورهایی قرار بگیرد که توان صادرات سلاح را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: برخی کشورهای دنیا علاقه دارند از کشور ما سلاح بخرند و ما نیز می‌خواهیم تا تکنولوژی روز دنیا را داشته باشیم که با این اتفاق دست همه باز می‌شود، اما آمریکایی‌ها دست به هر کاری علیه ما خواهند زد، گواه این موضوع شروع تحریم‌ها از بدو پیروزی انقلاب است و امروز هم به صورت دائم اسامی جدید را به لیست خود اضافه می‌کنند.

سجادی با بیان این که آمریکایی‌ها در مورد لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران هم قلدربازی در می‌‎آورند، گفت: آن‌ها می‌خواهند در برابر مصوبه شورای امنیت ایستادگی و علیه ایران عمل کنند، البته ما هم نباید از آن ترسی داشته باشیم؛ چرا که آن‌ها هر کاری علیه ما انجام دادند و بیشتر این مطالب هم یک بلوف دولت ترامپ است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: البته کشور ما به واسطه خودکفایی در زمینه تسلیحات نیاز به سلاح جدید ندارد و صادرات هم داریم، اما باید به این حرکت شورای امنیت هم باید خوش‌آمد گفت، چرا که باعث می‌شود راه جمهوری اسلامی هموار شود و خوب هم می‌دانیم اگر آمریکایی‌ها در مورد موضوعی فقط حرف می‌زنند یعنی توان انجام کاری را ندارند و فقط می‌توانند تهدید کنند.

او با بیان این نظام جمهوری اسلامی ایران به آن رتبه از قدرت رسیده که تهدیدهای آمریکا تاثیر چندانی ندارد، بیان کرد: واشنگتن شاید فشاری وارد کند مانند اقداماتی که قبلا انجام می‌داد و برخی کشورها هم همراه آن شوند، اما در نتایج پایانی که ما دنبال آن هستیم تاثیری نخواهد داشت.

سجادی ادامه داد: امروز ابرقدرتی آمریکا زیر سوال رفته است، در همین موضوع کرونا می‌توان دید که ادعای ابرقدرتی که توسط مقامات واشنگتن مطرح می‌شد چگونه نابود شده و چه گرفتاری را برای آن‌ها به وجود آورد؛ این یک علامت سوال برای ابرقدرتی ایالات متحده آمریکا است.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1388758

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جبهه پیروان خط امام و رهبری ایران و آمریکا تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا در این کشورها ارزان است | نکته‌های مهم برای خرید طلا در سطح بین‌المللی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، با توجه به نوسانات اقتصاد جهان، افراد بیشتری به دنبال سرمایه‌گذاری طلا هستند و آن را به عنوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن در نظر گرفته می‌گیرند که ارزش خود را طی زمان حفظ می‌کند. با این حال، وقتی از خرید طلا صحبت می‌شود، همه کشورها برابر نیستند و برخی ارزان ترین کشورها برای خرید طلا به‌شمار می‌روند.

قیمت طلا از کشوری به کشور دیگر متفاوت بوده و ممکن است بتوانید معامله بهتری برای خرید طلا در کشور دیگری داشته باشید. با این حال، باید توجه داشت که قیمت این فلزات گرانبها به طور مداوم در حال تغییر است و این اطلاعات در زمان انتشار دقیق است و بیشتر به عنوان یک راهنمای مرجع عمومی است. قیمت‌ها می‌تواند در زمان با توجه به عرضه و تقاضا و ثبات اقتصادی متفاوت باشد.

طبق گزارش فوربس، کشورهای مختلفی در دنیا وجود دارند که از نظر قیمت طلا ارزان به حساب می‌آیند. در حال حاضر، انتخاب‌های شماره یک و دو محبوب در بین مصرف‌کنندگان، هنگ‌کنگ و دبی هستند. سوئیس، مکزیک و عربستان سعودی نیز به فرآیند ارزان قیمت طلا معروف هستند.

ارزان‌ترین کشورها برای خرید طلا

هنگ‌کنگ؛ کشوری که ارزان‌ترین طلای جهان را دارد و بانک‌ها در آنجا فراوان هستند.

امارات‌متحده عربی؛ طلا را می‌توان در امارات از منابع مختلف از جمله جواهرفروشی، بانک‌ها و فروشندگان آنلاین خریداری کرد.

عربستان سعودی؛ طلا را می‌توان در عربستان سعودی از منابع مختلفی از جمله جواهرات، بانک‌ها و بازارهای طلا خریداری کرد. ارزان‌ترین مکان برای خرید طلا معمولا از جواهرفروشان است که اغلب قیمت‌های پایین‌تری نسبت به بانک‌ها یا بازارهای طلا ارائه می‌دهند. با این حال، مهم است که مطمئن شوید که یک معامله خوب انجام می‌دهید.

سوئیس؛ طلا را می‌توان در سوئیس از منابع مختلف از جمله بانک‌ها، جواهر فروشان و فروشندگان آنلاین خریداری کرد. با این حال، ارزان‌ترین راه برای خرید طلا اغلب از طریق فروشندگان آنلاین است که شمش یا سکه می‌ فروشند.

اتریش؛ طلا را می‌توان در تعدادی از مکان‌ها در اتریش از جمله بانک‌ها، موسسات مالی و جواهرات فروشی‌ها خریداری کرد. ارزان‌ترین راه برای خرید طلا معمولا از طریق بانک است.

سنگاپور؛ طلا را می‌توان از بانک‌ها یا دلال‌ها خرید. البته طلا را می‌توان به صورت آنلاین اما با قیمت بالاتر خریداری کرد.

جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله | زمان و مبلغ ضمانت

هند؛ کشوری غنی از ذخایر طلاست. در واقع، این کشور دومین تولیدکننده بزرگ طلا در جهان است. طلا را می‌توان در هند از طریق جواهرات فروشی‌ها، بانک‌ها و سایر فروشندگان خریداری کرد.

رایج‌ترین شکل طلایی که هندی‌ها خریداری می‌کنند، جواهرات است. جواهرات در وزن‌ها و قیمت‌های مختلف متناسب با هر بودجه ای در دسترس هستند.

بر اساس گزارش لایف، دسترسی آسان به طلا، مالیات و هزینه‌های کمتر و بازار رقابتی به این کشورها کمک می‌کند تا قیمت‌های خود را پایین نگه دارند.

منابع خرید طلا در خارج از کشور

منابع: منابع زیادی برای خرید طلا در بازار هر کشوری وجود دارد. اکثر کشورها گزینه‌های قابل اعتماد را دارند.

بانک‌ها: بانک‌های سوئیس، اتریش، عربستان سعودی و هنگ‌کنگ طلا می‌فروشند و معاملات عالی نیز ارائه می‌دهند. معمولاً ضریب اعتماد نزد بانک‌ها بیشتر است.

فروشندگان آنلاین و آفلاین: برخی از فروشندگان نیز معاملات بسیار خوبی برای خرید طلا ارائه می‌دهند و ممکن است گزینه‌های مختلفی داشته باشند.

نکاتی برای خرید طلا در سطح بین‌المللی

همانطور که خرید طلای ارزان‌قیمت وسوسه انگیز است، مهم است که هنگام خرید آن از خارج احتیاط کنید و با قوانین و مقررات مربوط به خرید و حمل طلا از کشور مورد نظر آشنا شوید.

همچنین، در مورد هزینه‌های گمرکی و سایر هزینه‌هایی که ممکن است در مرحله حمل‌ونقل اخذ شود، اطلاعات کسب کنید. به خاطر داشته باشید که نرخ‌های فعلی ارز بر قیمت طلا تاثیر دارد.

خرید طلا از منابعی که قابل اعتماد هستند و در بازار معتبر هستند نیز مهم است.

کد خبر 845975 برچسب‌ها قیمت طلا و فلزات گرانبها - جهان خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران

دیگر خبرها

  • دبیر کل ناتو: برنامه‌ای برای استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان نداریم
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!
  • توییت جنجالی کاربر معروف روس درباره تحریم ها علیه ایران | عکس
  • لاوروف: جهان در آستانه درگیری بین قدرت‌های هسته‌ای قرار دارد
  • تقاضای چین؛ عامل اصلی رکوردزنی قیمت جهانی طلا؟
  • طلا در این کشورها ارزان است
  • طلا در این کشورها ارزان است | نکته‌های مهم برای خرید طلا در سطح بین‌المللی