Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-18@22:36:40 GMT

فرودگاه امام خمینی(ره) به قطب صنایع خلاق بدل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۹۴۶۲

فرودگاه امام خمینی(ره) به قطب صنایع خلاق بدل می‌شود

تین نیوز

منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بر اساس تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای به پایگاه توسعه صنایع فرهنگی و خلاق در کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مرکز ارتباطات واطلاع رسانی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سه نهاد در این تفاهم نامه بر توسعه همکاری‌ها در زمینه گسترش شرکت‌های خلاق و شتابدهنده‌ها تاکید کردند.

همکاری در تسهیل مقررات فعالیت شتاب دهنده‌ها و شرکت‌های خلاق در منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و همکاری در توسعه شتابدهنده‌های تخصصی صنایع فرهنگی و خلاق از دیگر مواردی است که سه طرف توافق کردند برای تحقق آن تلاش کنند،

همچنین این سه نهاد در این تفاهم نامه متعهد شدند که تلاش‌های خود را در جهت توسعه بازار محصولات و خدمات تولید شده در منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)   به سایر مناطق آزاد کشور به کار ببرند.

حمایت مالی و مشارکت در توسعه شتابدهنده‌های تخصصی صادراتی و گروه‌های فعال در صنایع فرهنگی و خلاق و اعطاء مجوز فعالیت شتابدهنده‌های مورد نیاز منطقه آزاد فرودگاه امام خمینی (ره) از جمله دیگر مسائلی است که در این تفاهم نامه گنجانده شده است.

بر اساس این تفاهم نامه، منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تلاش خواهد کرد تا برای تامین زیرساخت و تخصیص فضای مناسب جهت استقرار تمامی عناصر فعال در اکوسیستم صنایع فرهنگی و خلاق، امکانات لازم را اختصاص دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی ره صنایع فرهنگی و خلاق تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد

آفتاب‌‌نیوز :

شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده به دلیل سیل در فرودگاه دبی و عدم امکان بهره‌برداری از سطوح پروازی و ترمینال‌های این فرودگاه طی تلکسی از سوی ACC (مرکز کنترل) فرودگاه دبی پذیرش پرواز‌های ورودی از فرودگاه‌های منطقه از جمله فرودگاه امام متوقف شده است.

مسافران امارات (دبی) قبل از عزیمت به فرودگاه برای دریافت اطلاعات در مورد پرواز‌ها می‌توانند از طریق مرکز پاسخ‌گویی شرکت هواپیمایی مربوطه یا پشتیبانی محل تهیه بلیت مطلع شوند.


همچنین مسافران جهت اطلاع از وضعیت پرواز‌های دبی امارات می‌توانند از وبگاه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به آدرس www.ikac.ir و تلفن‌های اطلاعات پرواز شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تمام ساعات شبانه‌روز به شماره‌های ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸، ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۱، ۰۹۶۳۳۰ کسب اطلاعات کنند.

در این تلکس فرودگاه‌های جده، مدینه، اردن، کراچی، بغداد، اربیل علاوه بر فرودگاه امام (ره) ذکر شده است. طبق آخرین تماس مرکز کنترل، فقط پرواز شرکت‌های هواپیمایی اماراتی اجازه استارت جهت پرواز به سمت دبی را دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور