Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@22:08:06 GMT

مراسم روز قدس در 2 شهرستان کرمانشاه برگزار می ‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۹۶۶۴

مراسم روز قدس در 2 شهرستان کرمانشاه برگزار می ‌شود

استاندار کرمانشاه با اشاره به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص راهپیمایی روز قدس، گفت: در 218 شهر کشور که جزء شهرهای سفید در امر مبارزه با کرونا محسوب می شوند از جمله شهرهای گیلانغرب و قصرشیرین اعتراضات مردم علیه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در مکان های نماز جمعه بدون راه پیمایی انجام شود.

به گزارش جماران، هوشنگ بازوند پس از پایان نشست ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رییس جمهوری و با حضور استانداران سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، با ببان اینکه مردم نباید فکر کنند که از ویروس کرونا در امان هستیم؛ گفت: مردم باید در عین حفظ روحیه برای شکست کرونا، پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و نسبت به این بیماری حساس باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کرمانشاه با تقدیر از مردم استان در شب های قدر به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی افزود: مردم در این شب های بسیار ارزشمند هم در راستای پاسداشت ارزش های والای دینی اقدام و هم اینکه پروتکل های بهداشتی در امر مبارزه با کرونا را رعایت کردند.
وی همچنین با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده امروز ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص روز جهانی قدس گفت: در این جلسه مقرر شد که در 218 شهر کشور که جزء شهرهای سفید در امر مبارزه با کرونا محسوب می شوند از جمله شهرهای گیلانغرب و قصرشیرین اعتراضات مردم علیه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در مکان های نماز جمعه بدون راه پیمایی انجام شود.
بازوند با بیان اینکه نماز عید فطر در مصلا و مکان های بزرگ برگزار نمی شود، اظهار داشت: مقرر شد که نماز فقط در مساجد محلات، مکان ها و فضاهای باز در شهرهای مختلف و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود. همچنین براساس مصوبه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد که رستوران ها در سطح شهرها و همچنین رستوران های داخل هتل ها پس از مبارک رمضان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی باز شوند.
وی ادامه داد: همچنین مقرر شد که مراکز علمی، مراکز مختلف فنی و حرفه ای و اماکن ورزشی نیز کار خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی شروع کنند و برای کمک به مهدهای کودک ناشی از خسارت کرونا پس از جمع بندهای لازم به این مجموعه ها کمک های لازم صورت خواهد گرفت.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا روز قدس نماز عید فطر استاندار کرمانشاه هوشنگ بازوند روز قدس 1399 سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا پروتکل های بهداشتی مقرر شد مکان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر

مراسم یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در مسجد امیرالمومنین شهر چغابل شهرستان رومشکان استان لرستان برگزار شد. این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) و حوزه مقاومت بسیج حضرت ثامن‌الائمه (ع) بخش مرکزی این شهرستان و با حضور جمعی از مسئولان و بسیجیان این شهرستان برگزار شد.

شهروندخبرنگار ما فیلم و تصاویری را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - لرستان

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم یادواره شهدا در شندآباد + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان دیر در شان مردم نیست
  • مردم خوزستان از غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • مردم خوزستان از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • برگزاری راهپیمایی در حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد