Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گلچین مداحی شب بیست و سوم ماه رمضان در اینجا قابل دریافت است.

گلچین مداحی شب بیست و سوم ماه رمضان با نوای  میثم مطیعی

سر شکسته پیش معبود اومدم (مناجات با خدا)

سلام ای شب قدر، شب قدر حیدر (زمزمه)

به خاطر این چش بارونی، به حضرت فاطمه مدیونی (زمینه)

بدون تو زینب می میره (شور)

من حر توبه کار حسینم، مرا ببخش (مناجات با خدا)

افتادنت به روی خاک ببین چه کرده با علی! (روضه حضرت زهرا)

تو لیلة القدری شد قدر تو پنهان

با همه پیمان بشکستم ولی، بر سر پیمان توام یاعلی 

در درگه تو عبد گنه‌کار زیاد است (مناجات با خدا)

زینب شده قرار علی بعد فاطمه (روضه)

قرآن به سر رو لبمه خدا خدا، ردم نکن به خاطر امام رضا 

گلچین مداحی شب بیست و سوم ماه رمضان با نوای محمود کریمی

سلام ای تکیه گاه امت (روضه)

خوشنام تویی گمنام منم (نوحه)

مشکل گشا اباالفضل (ع)(زمینه)

می گذرد کاروان (زمینه)

زیارت عاشورا

حال من چون حال بیماریست   از تو سر و ز مادر من سینه ای شکست   نفس نفیس رسول   نازم به این خدا که گنه کار می خرد   از سر شب حالم پریشونه   عاشق شدم اول جگرم را بردند -روضه    سلام من به حسین و به کربلای حسین - زمینه    عباسی و از عشق قصد دلبری داری - واحد    مشکت صد پاره شده قلبم آواره شده - شور   ای هست من ز هست تو یا مرتضی علی   گلچین مداحی شب بیست و سوم ماه رمضان با نوای محمد رضا طاهری و حسین طاهری

روضه امیرالمومنین علیه السلام

به مقام قرب سلمان (واحد)

بنبی عربی (تک)

باز لحظه افطاره (شور)

اگر رسیدی و من زیر خاکها بودم (مناجات و دعا)

بعد از کام ها همه با اشک تر شدند (روضه)

می کشد غصه از دل زبانه (نوحه)

گلچین مداحی شب بیست و سوم ماه رمضان با نوای سید مجید بنی فاطمه روضه گشته کربلا پر از شمیم مجتبی (زمینه) یا علی و یا عظیم (شور) تشنه منم حضرت دریا حیدر (ع)(تک) مدح امیرالمومنین علیه السلام روضه   فرقت شکسته سر غرق خونه رفته رقیه از حال (زمینه) ای اهل حرم میر و علمدار نیامد (دودمه) تو رفتی و برا زینب (س)(تک) کی میتونه تو رو توصیفت کنه - زمینه  گلچین مداحی شب بیست و سوم ماه رمضان با نوای حسین سیب سرخی

یا اسدالله الغالب (زمینه)

روح و ریحان منی آقا (شور)

شبای دوری از حرم (شور)

بابا بابا تو نور چشمای تر منی (واحد)

قرارم نگارم چه خوبه با تو آقا (شور)

حسین تموم آسمون گرفته (شور)

چه اضطراب و چه باکی (شور)

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شب قدر ماه رمضان گلچین مداحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن بهرامی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در طرح نظارت نوروز و ماه رمضان در استان ۱۵ اکیپ مستقل فعال بودند که از این تعداد ۱۰ اکیپ در شهرستان‌ها و پنج اکیپ در سطح استان، ۲ هزار و ۸۴۳ مورد نظارت داشتند.

وی افزود: در این نظارت‌ها ۶۶۴ پرونده تشکیل شد که ۶۵۶ پرونده مربوط به اصناف شامل گران‌فروشی، کم فروشی و… و هشت مورد در زمینه قاچاق کالا بود، همچنین ۳۸۸ مورد تخلف در حوزه خرده‌فروشی ثبت شد که بیش‌ترین تخلفات در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان را به خود اختصاص داد.

معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با قاچاق صمت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در ایام نوروز و ماه رمضان همچنین از ۳۸۱ مورد بازرسی از مراکز گردشگری انجام و ۲۸ مورد اخطار در این خصوص صادر شد.

بهرامی با اشاره به بازرسی از یک هزار و ۲۴۶ اغذیه‌فروشی و فست‌فود در چهارمحال و بختیاری، معرفی ۳۲ مرکز متخلف به مراجع قضائی و صدور ۹۸ اخطار کتبی قضائی عنوان کرد: بازرسان همواره فعال بوده و کار نظارت را با جدیت ادامه می‌دهند.

وی از مشارکت با گشت نظارت و بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با سایر ادارات استان خبر داد و گفت: در این استان ۳۲ هزار انبار با کاربری مختلف ثبت است که از این تعداد ۲۵ هزار انبار فعال بوده و نزدیک به ۷ هزار انبار غیرفعال است لذا برای پیشگیری از احتکار کالا از انبارهای غیرفعال بازرسی صورت گرفت.

کد خبر 6086465

دیگر خبرها

  • رقص گیلکی حامد آهنگی با مرجانه گلچین پربازدید شد + ویدئو
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • ضرغامی: گردشگری در کشور افزایش یافته است
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • گیتی آذرپی درگذشت
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند