Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@16:24:48 GMT

فریبا عدالتخواه به ۶ سال حبس محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۹۸۹۵

وکیل فریبا عدالتخواه از محکومیت موکلش به ۶ سال حبس خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید دهقان وکیل فریبا عدالتخواه در توئیتی از محکومیت موکل خود به ۶ سال زندان خبر داد.

حکم بدوی عدالتخواه توسط شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی صادر شده است.

فریبا عدالتخواه متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۳۸ در تهران؛ شهروند ایرانی-فرانسوی است که روز ۱۷ خرداد ۹۸ به اتهام جاسوسی بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ۲۵ تیر ۹۸ غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به این سوال که پرونده فریبا عدالتخواه به کجا رسید و آیا مقامات ایران به درخواست کنسولگری فرانسه در این ارتباط پاسخ دادند یا خیر؟ تصریح کرد: این فرد جزء متهمانی است که اخیرا دستگیر شده و به لحاظ ماهیت پرونده و موضوعاتی که در آن مطرح است، فرصت برای اطلاع‌رسانی درباره این پرونده مناسب نیست، بنابراین ما اصل بازداشت را تأیید می‌کنیم و با ادامه تحقیقات و روشن شدن زوایای پرونده اطلاع‌رسانی شفاف‌تری انجام خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا شب قدر متین قوسی رزمایش مساوات دعای روز بیست و دوم رمضان حسین کاظم پور اردبیلی حبس محکوم ویروس کرونا شب قدر متین قوسی رزمایش مساوات دعای روز بیست و دوم رمضان حسین کاظم پور اردبیلی فریبا عدالتخواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت تکرارتقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده آمیا را به شدت محکوم کرد.

کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضائی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجدداً تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه به مقامات آرژانتینی توصیه نمود که از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

کد خبر 6087973 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • محکومیت تکرارتقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد