Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@17:42:43 GMT

آغاز فروش وانت کارا cc۲۰۰۰ به صورت لیزینگ

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۰۶۳۶

آغاز فروش وانت کارا cc۲۰۰۰ به صورت لیزینگ

به گزارش اقتصادآنلاین، فروش وانت کارا تک کابین و دوکابین 2000cc  به صورت لیزینگ و تعداد محدود از روز شنبه مورخ 27/02/1399 تـا زمـان تـکمیـل ظـرفیت ارائه می شود. ثبت نام صرفاً به صورت حضوری و با توجه به امکان ثبت نام یک دستگاه برای هر شخص حقیقی، متقاضیان می توانند به نمایندگی‌های بهمن لیزینگ مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن خودرو

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو وانت لیزینگ خودرو بهمن خودرو وانت کارا بهمن لیزینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش اقساطی جک J۴ کرمان موتور در سال ۱۴۰۳ + شرایط و جزئیات دقیق

کرمان موتور در بخشنامه جدید خود، سدان جک J۴ را با مبلغ مصوب ۷۹۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان و به صورت اقساط ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه به فروش می‌رساند. 

این طرح از روز ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ آغاز شده و تا سوم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. ثبت‌نام تنها به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت فروش کرمان موتور امکان‌پذیر است.

در صورت انتخاب طرح ۱۸ ماهه، خریدار در ابتدا مبلغ ۵۴۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان را به حساب شرکت واریز می‌کند. مابقی پول در قالب ۶ فقره چک هر یک به مبلغ ۵۰.۰۵۹.۵۰۰ تومان از وی دریافت می‌شود. البته فاصله بین هر چک سه ماه است.

در صورت انتخاب طرح ۲۴ ماهه، خریدار در نوبت نخست همان ۵۴۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان را پرداخت می‌کند. تسویه‌حساب از طریق ۸ فقره چک با فاصله سه ماه، هر یک به مبلغ ۴۰.۴۹۳.۷۰۰ تومان پرداخت می‌شود.

برای شرکت در طرح فروش جک جی۴ با اقساط ۳۰ ماهه نیز مبلغ پرداختی اولیه همان ۵۴۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان است. واریز‌های بعدی به صورت ۱۰ فقره چک با فاصله سه ماه، هر یک به مبلغ ۳۵.۱۸۵.۸۰۰ تومان صورت می‌گیرد. تاریخ سررسید اولین چک در هر سه روش، ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۳ است. تا زمان تسویه‌حساب نهایی، سند خودرو در رهن شرکت باقی می‌ماند.

در طرح فروش اقساط جی۴ ویژه نوبت دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳، این خودرو با رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری، قهوه‌ای متالیک عرضه می‌شود. موعد تحویل ماشین‌ها، پس از ۶۰ روز کاری اعلام شده است. جزئیات کامل این طرح را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

جدول شرایط فروش اقساط جک J۴ ویژه نیمه دوم فروردین ۱۴۰۳


منبع: خودروبانک

tags # کرمان موتور سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی جک J۴ کرمان موتور در سال ۱۴۰۳ + شرایط و جزئیات دقیق
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش از ۱۵ اردیبهشت در سنندج
  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروش از ۱۵ اردیبهشت ماه در سنندج
  • وانت‌بارهای سنندج در آستانه ساماندهی/بیکاری عامل ایجاد شغل کاذب
  • حمایت پلیس راهور از اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروشی در سنندج اجرا می‌شود