Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, امروز (شنبه) توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک و تدروس ادهانوم قبرسیوس مدیرکل سازمان جهانی بهداشت توافق نامه همکاری میان این ۲ سازمان را تمدید کردند.

این ۲ سازمان از سال ۱۹۸۴ با هم همکاری داشته اند که نتیجه آن اجرای چندین طرح مشترک برای ارتقای سبک‌های زندگی سالم‌تر و فعالیت‌های ورزشی مردمی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوع ویروس کرونا، که باعث شد بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ تا سال ۲۰۲۱ به تعویق بیفتد، موجب همکاری بیشتر بین این ۲ سازمان شد.

توماس باخ گفت: از مدیرکل WHO بابت فرصت امروز برای امضای توافق نامه جدید تشکر می کنم. این به تقویت همکاری ما کمک می‌کند. قرارداد امروز نشان می‌دهد که ما به همکاری با هم ادامه می‌دهیم. بحران ناشی از ویروس کرونا یک چالش است، اکنون ما دیدیم که سلامتی و ورزش تا چه اندازه اهمیت دارند.

همچنین باخ از WHO به دلیل " توصیه ارزشمند " در مورد تعویق بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ قدردانی کرد.

با افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا  در ماه مارس، بازی‌های المپیک به ۲۳ ژوئیه تا ۸ آگوست ۲۰۲۱ موکول شد و قرار است از ۲۴ آگوست تا ۵ سپتامبر هم رقابت‌های پارالمپیک برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ زیر سایه کرونا

 کمیته بین‌المللی المپیک: پکن برای المپیک ۲۰۲۲ یک فرصت ویژه به دست آورده است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش کمیته بین المللی المپیک سازمان جهانی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر

منچستریونایتد می خواهد قرارداد پدیده این فصل خودش را تمدید کند. 

طرفداری | منچستریونایتد در حال تلاش برای تمدید قرارداد کوبی مینو است. شیاطین سرخ به کارشان سرعت بخشیده اند و پس از این که در زمستان مذاکرات اولیه تمدید قرارداد را شروع کردند، برنامه ریزی کرده اند تا قرارداد کوبی مینو را در تابستان پیش رو تمدید کنند.

به گزارش فابریتزیو رومانو، کمپانی اینئوس می خواهد از مینو به عنوان یکی از چهره های اصلی پروژه جدید باشگاه استفاده کند. قرارداد جدید هم برای حفاظت از مینو در برابر پیشنهادات خواهد بود و هم به نوعی یک پاداش برای او محسوب می شود؛ قراردادی که سرشار از بندهای پاداش هم خواهد بود. 

کوبی مینو بدون تردید یکی از جذابیت های منچستریونایتد در این فصل بوده است. این هافبک 18 ساله فصل گذشته در 17 سالگی اولین بازی خودش با پیراهن شیاطین سرخ را انجام داد و این فصل هم توانسته اعتماد اریک تن هاخ را برای به میدان رفتن در 27 بازی کسب کند؛ عددی که اگر او در تور پیش فصل مصدوم نمی شد، می توانست بیشتر از اینها باشد. 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر
  • نخستین مشارکت ایران درمجمع کنفدراسیون پنتاتلون
  • نخستین مشارکت ایران درمجمع کنفدراسیون پنتاتلون آسیا باحضور گودرزی
  • تأکید امیرعبداللهیان بر نقش سازمان بهداشت جهانی برای کمک به غزه
  • سازمان‌های بین‌المللی برای غزه جز ابراز همدردی کاری نمی‌کنند
  • تاکید امیرعبداللهیان بر نقش سازمان بهداشت جهانی برای کمک به غزه
  • آمادگی ایران برای تداوم همکاری‌های منطقه‌ای با سازمان جهانی بهداشت
  • سازمان جهانی بهداشت اقدام عملیاتی برای رسیدن کمک‌های انسانی به غزه انجام دهد
  • امیدواریم بتوانیم سلامت منطقه را تأمین کنیم