Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عبداله موسوی مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: ۲۷ اردیبهشت، روزی که در سطح جهان به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده فرصت ارزشمندی است تا از کسانی که با برقراری تعامل و مدیریت ارتباطات درون و برون سازمانی زمینه ساز شکل گیری فضای همدلی، تعامل، تفاهم و ایجاد اعتماد بین سازمان و جامعه ذینفعان می‌گردند، تقدیر نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز ارتباطات و روابط عمومی بهانه‌ای است برای ارج نهادن به آنان که با بهره گیری از هنر، مهارت و دانش، نقشی نو در عرصه‌های ارتباطی می‌زنند و تعاملات چند سویه میان مردم و سازمان پدید می‌آورند.

با تعمّق و تدبّر در نقش و جایگاه روابط عمومی می‌توان دریافت با وجود اینکه این حوزه از دانش در مقایسه با سایر علوم، علم جدیدی محسوب می‌شود، اما در سالیان اخیر به خوبی توانسته با تلاش کارشناسان و متخصصان این حوزه جایگاه تاثیر گذار خود را در سازمان‌ها و موسسات کوچک و بزرگ اقتصادی، صنعتی، اجتماعی و ... تثبیت نماید.

امروز در عصر ارتباطات و اطلاعات که مقوله اطلاع رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است موجب شده تا اهمیت نهاد روابط عمومی نسبت به گذشته مضاعف گردد به گونه‌ای که بخشی از موفقیت‌های هر سازمانی به عملکرد روابط عمومی آن وابسته است.

کارگزاران روابط عمومی باید با آگاهی و پذیرش مسئولیت و بهره گیری از ابزار‌های نوین ارتباطی، مجرایی برای شنیدن صدای مخاطبان و جامعه ذینفعان سازمان‌ها باشند و ضمن فراهم سازی بستر مناسب و ایجاد ارتباط دو سویه با اطلاع رسانی شفاف و به موقع رویداد‌های درون سازمانی، نسبت به پاسخ یابی، پاسخگویی و پاسخگو ماندن به مخاطبان خاصه در رسانه‌های جمعی و شبکه‌های اجتماعی اقدام نمایند.

بار دیگر فرصت را مغتنم شمرده و روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست اندرکاران حوزه ارتباطات، رسانه به ویژه همکاران تلاشگر روابط عمومی صنعت نفت و شرکت ملی حفاری ایران صمیمانه تبریک و شادباش گفته و امید آن دارم با استعانت از پروردگار متعال و همراهی تلاشگران توانمند عرصه روابط عمومی با نگاهی حرفه‌ای و اخلاق مدار در امر تنویر افکار عمومی، شاهد تقویت اعتماد متقابل میان مسئولان سازمان و کارکنان و همچنین احاد جامعه باشیم تا در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری، سال جهش تولید نام گرفته است در فضایی سرشار از همدلی در مسیر توسعه، پیشرفت، تعالی و اعتلای ایران اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز روابط عمومی خبر و رسانه ارتباطات الکترونیک ارتباطات و روابط عمومی روز ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا تنها سازمانی است که توان توزیع کمکها را در غزه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، سامح شکری وزیر خارجه مصر به موضع گیری درباره تحولات غزه پرداخت.

وزیر خارجه مصر گفت: لازم است قدرتی باشد که در صورت حمله تل آویو به رفح، به اقدامات بازدارنده دست بزند. وجدان جهانی نمی‌تواند تداوم این حجم از کشتار در غزه که شمار قربانیان آن به ۳۴ هزار نفر از جمله ۲۰ هزار زن و کودک رسیده و ویرانی مستمر نوار غزه که به مکانی غیرقابل زندگی تبدیل شده است را تحمل کند.

سامح شکری در ادامه بر ضرورت توقف این جنگ و تلاش برای پایان دادن به آن و ایجاد چارچوبی که منجر به پایان درگیری شود، تاکید کرد.

وزیر خارجه مصر بیان کرد که این امر باید از جانب شرکا و جامعه جهانی حمایت شود.

وزیر خارجه مصر اعلام کرد: سازمان آن روا تنها سازمانی است که می‌تواند کمک‌های بشردوستانه را در داخل اراضی فلسطین توزیع کند و کشورهایی که کمک‌های خود به آن روا را به حالت تعلیق در آورده‌اند در سایه این اوضاع فاجعه‌بار انسانی، به این سازمان خسارت زیادی وارد کردند.

کد خبر 6086877

دیگر خبرها

  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • تحریم فرصتی برای رسیدن به خودکفایی
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • آنروا تنها سازمانی است که توان توزیع کمکها را در غزه دارد
  • هوش مصنوعی فرصتی مهم در توسعه و پیشرفت است