Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، هنرمندانی که آثار مذهبی و ارزشی تولید می‌کنند، همواره مناسبت‌های مذهبی و داستان‌های نهفته در دل این مناسبت‌ها را سوژه خود قرار می‌دهند.

برای روایت تاریخی از  یک رویداد همیشه لازم نیست فیلمی ساخته شود و یا نمایشی روی صحنه برود؛ بلکه گاهی توانمندی نقاشان و نگارگران در جذب مخاطب از قدرت یک فیلم هم بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بهانه شب‌های قدر و عزای شهادت مولی الموحدین علی (ع)، گزیده‌ای از نقاشی‌ها و آثار نگارگری متناسب با این روز و شب‌ها را مشاهده کنید:

لحظه ضربت خوردن امام علی (ع)

اثر یوسف عبدی نژاد

 

علی (ع) در محراب عبادت

اثر فرهاد صادقی

 

یتیم نوازی امیرالمومنین (ع)

اثر استاد محمود فرشچیان

 

امام علی(ع) در میدان نبرد

اثر حسن روح الامین

 

«ناشناسی که به تاریکی شب/ می برد شام یتیمان عرب»

اثر حسن روح الامین

 

پیامبراکرم (ص) و حضرت فاطمه (س) بر بالین امیرالمومنین (ع) در لحظه شهادت

اثر احسان افشار

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای تجسمی شب قدر رمضان 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، شهباززاده حالا سالهاست که در فوتبال ایران حضور دارد و یکی دو سال هم در این بین به ترکیه و قطر رفت، اما اگر چند سال بعد که فوتبالش تمام شده و احتمالا وارد عرصه مربیگری شده از او درباره بهترین سال فوتبالی‌اش بپرسند، به لیگ بیستم اشاره خواهد کرد که زیر نظر محرم نویدکیا توانست با به ثمر رساندن 20 گل بهترین گلزن مسابقات لیگ برتر شود.

حضور شهریار در لیگ بیست و سوم شرایط سجاد را در استراتژی محرم نویدکیا به هم ریخت و در سالی که او خیلی در گلزنی موفق نبود، پس از جدایی محرم او هم راه جدایی در پیش گرفت. با این حال حتی جدایی از سپاهان و پیوستن به استقلال نتوانست سجاد را به روزهای خوب برگرداند و او در پایان فصل در حالی استقلال را ترک کرد که در ترکیب بهترین خط تهاجمی لیگ حتی یک گل هم نزده بود.

این ماجرا برای سجاد در مس رفسنجان زیر نظر ساکت الهامی هم ادامه دار بود، تا اینکه محرم نویدکیا از راه رسید و بار دیگر سجاد به مرد اول خط هجومی این مربی تبدیل شد؛ تغییر و تحولاتی که سبب شده او حالا یکی از زهردارترین مهاجمان لیگ برتر باشد تا علاوه بر به ثمر رساندن 3 گل، در ارسال پاس گل هم موفق عمل کند. مثل همین بازی آخر که پاس گل سعید واسعی و تک گل سه امتیازی مسابقه را با یک ضربه سر تماشایی مهیا کرد.

مس رفسنجان با محرم نویدکیا روی دور موفقیت قرار دارد و در این بین سجاد هم به فرم خوبی رسیده و این روزها با انگیزه زیادی برای دو دیدار برابر پرسپولیس و سپاهان تمرین می‌کند؛ جایی که می‌تواند مقابل دو غول فوتبال ایران بیشتر از گذشته فرم خوب و ایده‌آل خود را به رخ بکشد. مس با سپاهان در هفته بیست و هفتم رقابت خواهد کرد و در هفته پایانی مسابقات هم در آزادی به مصاف پرسپولیس می‌رود.

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه
  • افراد مبتلا به آب‌سیاه نقاشی‌های معروف را چه شکلی می‌بینند؟ (+عکس)
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • برگزاری پویش طراحی و نقاشی «زندگی با آیه ها» با موضوع «وعده صادق»
  • جواد مجابی: کمال‌الملک شاگردان را به کپیه باسمه‌های فرنگی واداشت/حیدریان: دلش چون بید می‌لرزید که مبادا آن برگ پیش از آن‌که در تابلو ترسیم شود بیفتد
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان
  • لحظه شهادت یک مبارز فلسطینی در عملیات امروز در الخلیل