Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@05:48:07 GMT

فیلم | آتش‌سوزی معبد هندوهای بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۱۵۲۹

‍‍‍‍‍‍

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، فرجام دانش گفت: ظهر امروز ۲۷ اردیبهشت، ساعت ۱۲:۰۶ دقیقه خبر حریق در معبد هندوهای بندرعباس به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و به‌سرعت تیم‌های عملیاتی این سازمان در کمتر از ۵ دقیقه به محل آتش‌سوزی رسیدند.

وی افزود: این آتش‌سوزی در غرفه‌های صنایع دستی موجود در معبد به وقوع پیوسته و به علت جنس سازه‌ها که از چوب و سوند بود ۲۰ غرفه در آتش سوخت و خسارت ۸۰ درصدی به بار آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: متاسفانه برای احداث این غرفه‌ها هیچ استعلامی از سوی سازمان میراث فرهنگی از سازمان آتش‌نشانی اخذ نشده و همین امر و سهل‌انگاری موجب بروز این حادثه شد.

وی تصریح کرد: در این غرفه‌ها حتی یک کپسول اطفای حریق وجود نداشت و همین مسئله موجب شد سایر غرفه‌ها نیز در آتش بسوزند.

دانش گفت: در این آتش‌سوزی خوشبختانه به معبد هندوها خسارتی وارد نشده است.

وی با ابراز گلایه از برخی دستگاه‌ها برای عدم استعلام از این سازمان برای رعایت موارد ایمنی اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و نهادها باید پیش از احداث غرفه‌های این‌چنینی از سازمان آتش‌نشانی استعلام بگیرند، قطعا اگر برای غرفه‌های معبد هندوها از ما استعلام می‌گرفتند با ساخت غرفه با این نوع جنس موافقت نمی‌شد و یا سخت‌گیری‌های پیشگیرانه‌ای برایشان وضع می‌کردیم. 

کد خبر 512198 برچسب‌ها فرهنگ - میراث فرهنگی حوادث - آتش سوزی استان هرمزگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فرهنگ میراث فرهنگی حوادث آتش سوزی استان هرمزگان سازمان آتش نشانی آتش سوزی غرفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در خودروی سواری

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به مهار آتش‌سوزی خودروی سواری در رشت، گفت: در جریان این حادثه راننده خودرو به شدت مصدوم و دچار سوختگی شد.

شهرام مومنی امروز چهارم اردیبهشت ماه با اشاره به جزییات آتش سوزی در خیابان معلم رشت، اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستورانی واقع در خیابان معلم، ابتدای حسین آباد امروز، چهارم اردیبهشت به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام سه خودروی آتش نشانی به همراه هفت آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه، افزود: به محض رسیدن آتش نشانان شعله وری یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستوران مشاهده می‌شد که سریعا نسبت به مهار و اطفای آتش و اجرای تمهیدات ایمنی از سوی آتش نشانان اقدام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت عامل آتش سوزی در منطقه لار زاهدان قاچاق سوخت 3 نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد

دیگر خبرها

  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران