Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز سالروز هت‌تریک سادیو مانه ستاره سنگالی است. وی در سال ۲۰۱۵ و در حالی که پیراهن ساوتهمپتون را بر تن داشت موفق شد در بازی مقابل استون ویلا در ۲ دقیقه و ۵۶ ثانیه هت‌تریک کند و عنوان بازیکنی که سریع‌ترین هت‌تریک در میان لیگ‌های اروپایی را ثبت کرده، به نام خود ثبت کرد.

پس از مانه، روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ موفق شد در پیکار‌های بوندس لیگا و در دیدار مقابل ولفسبورگ در ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۵، زمان ۳ دقیقه و ۲۲ ثانیه را به خود اختصاص داد و در رده دوم ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کوین گامیرو ستاره باشگاه اتلتیکو مادرید در رقابت‌های لالیگا در دیدار تیمش مقابل اسپورتیگ خیخون در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۱۷، که موفق شد در زمان ۴ دقیقه و ۴۳ ثانیه هت‌تریک کند.


دیگر بازیکنی که موفق به ثبت هت‌تریک در کمترین زمان شده، کیتا بالده بازیکن لاتزیو است که در پیکار‌های سری آ. ایتالیا و در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۱۷ موفق به این مهم شده و در ۵ دقیقه و ۱۹ ثانیه این رکورد را ثبت کرده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هت تریک فوتبال فوتبال اروپا سادیو مانه روبرت لواندوفسکی پارسی خبر هت تریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم

23 آوریل سال 2003، دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید در حضور 66 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد که این دیدار با برتری 4-3 شاگردان سرالکس فرگوسن خاتمه یافت. هواداران منچستر یونایتد هنگام تعویض رونالدو نازاریو، این ستاره رئال مادرید را تشویق کردند.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها

  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • صفر تا صد این خودروی چینی-انگلیسی کمتر از ۲ ثانیه طول می‌کشد/خودرویی شبیه به قطره اشک/عکس