Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@14:14:29 GMT

پهلو گرفتن نخستین شناور حامل کالاهای تجاری در بندر شادگان

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۲۲۹۹

به گزارش خبرنگار ایلنا از شادگان، حاجیان فرماندار شادگان با همراهی یزدان پناه رئیس گمرک شهرستان، عامریان سرپرست بندر شادگان، عبرتاوی مشاور فرماندار در اموربندر و جمعی از تجار و بازرگانان از روند ورود نخستین محوله تجاری به بندر شادگان بازدید نمود.

حاجیان طی این بازدید اظهار داشت: با پیگیری های حجة الاسلام و المسلمین ناصری نژاد نماینده محترم مردم شریف شادگان درمجلس شورای اسلامی، رویه تجاری در گمرک و بندر شادگان عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شادگان با بیان اینکه رویه تجاری شدن بندر و  گمرک شادگان تأثیر زیادی در رشد اشتغال و توسعه منطقه خواهد داشت، افزود: یک فروند شناور تجاری با هدف توسعه اشتغال و رونق بیشتر فعالیت های بازرگانی شامل  لوازم یدکی ، ابزار آلات، لوازم آشپزخانه و در بندر شادگان پهلوگیری کرد.

فرماندار شادگان در پایان گفت: با تخلیه پیش از 406 تن محموله در اردیبهشت ماه سالجاری فعالیت های تخلیه و بارگیری در بندر تجاری شادگان از سرگرفته شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شادگان بندر شادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون فنی و نگهداری اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این شناور جستجو و نجات سبک وزن و پرسرعت معروف به Rib مخصوص نقاط کم عمق و سواحل است.

مهدی بروغنی افزود: این شناور با آبخور کمتر از نیم متر و سبک وزن بعد از نصب کولار به آب اندازی شد تا بعد از انجام سایر تنظیمات آماده به کار شود.

وی گفت: این شناور با سرعت حداکثر ۴۰ گره دریایی دارای هشت متر طول، سه متر عرض و ۳۰ سانتیمتر آبخور است.

بیشتر بخوانید: جابه‌جایی بیش از ۱۲ میلیون تن انواع کالا در بنادر غرب هرمزگان

معاون فنی و نگهداری اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان مهم‌ترین ماموریت و کاربر‌ی این شناور را نجات افراد مضطر در مناطق کم‌عمق و سواحل عنوان کرد که سایر شناور‌ها قادر به انجام عملیات جستجو و نجات در آن مناطق نیستند.

سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی علاوه بر یدک‌کش‌های خود در راستای حفظ و ارتقا توان عملیاتی بنادر کشور اقدام به انجام تعمیرات شناور‌های سایر بنادر کرده و سهم به‌سزایی در اشتغال، افزایش توان علمی و فنی و تعمیراتی نیرو‌های بومی کشور دارد.

دیگر خبرها

  • توقیف لنج‌های صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آبراه اروند
  • توقیف ۳ فروند لنج باری حامل سوخت قاچاق
  • سه لنج صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آب‌های جنوب توقیف شد
  • ◄ نجات افراد مضطر در مناطق کم عمق مهم ترین کاربر‌ی شناور نجات است
  • بازسازی یک فروند شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی
  • بازسازی شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی
  • بازسازی شناور جستجو و نجات دریایی در بندرشهیدرجایی
  • کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر عسلویه
  • کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
  • پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی