Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ بیست و هفتم اردیبهشت ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

ادعای موشکی تازه ترامپ کاخ سفید و پنتاگون را گیج کرد

سخنگویان کاخ سفید و وزارت دفاع آمریکا با طفره از پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره ادعای رئیس‌جمهور این کشور در دستیابی به موشک‌های فوق پیشرفته، آن‌ها را به همدیگر ارجاع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آخرین آمار و اخبار از شیوع بین‌المللی کووید-۱۹/ آمریکا بیشترین تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا را دارد

طبق آخرین آمار‌ها تاکنون بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس همه‌گیر کرونا مبتلا شده‌اند.

 

رای الیوم: غول بزرگی به نام چین در حال ظهور است و سلطه آمریکا بر جهان پایان یافت

سردبیر روزنامه رای الیوم در مطلبی به شکوفایی چین و شکست آمریکا در مواجهه با بحران کرونا پرداخت و نوشت هم‌اکنون جنگ سردی میان دو طرف جریان دارد.

 

واکنش جنبش نُجَباء به توهین وقیحانه شبکه سعودی به شهید ابومهدی مهندس

سخنگوی جنبش نُجَباء در واکنش به توهین شبکه سعودی «ام‌بی‌سی» به نایب رئیس شهید الحشد الشعبی، خواستار محکومیت آن از سوی مرجعیت شد.

 

ان‌پی‌آر: متحدان عرب آمریکا در خلیج فارس دیگر تاب همراهی با سیاست‌های آن علیه تهران را ندارند

بنا به نوشته رادیو ملی آمریکا، کشور‌های عرب منطقه خلیج فارس در تلاش برای یافتن کانالی دیپلماتیک برای مذاکره با تهران هستند و جنگ گزینه هیچیک از این کشور‌ها در قبال ایران نیست.

 

حماس: قاسم سلیمانی در راه قدس به شهادت رسید

یکی از مسئولان حماس در اظهاراتی با تاکید بر حمایت‌های ایران از مقاومت، اعلام کرد فرمانده بزرگ ایرانی در راه قدس به شهادت رسید.

 

آل‌سعود سهام شرکت‌های بوئینگ و فیس‌بوک را خرید

یک صندوق سرمایه‌گذاری متعلق به آل سعود سهام برخی شرکت‌های بزرگ آمریکایی همچون فیس‌بوک، بوئینگ و سیتی‌گروپ را خریداری کرده است.

 

دیدار مصطفی الکاظمی با رئیس سازمان الحشد الشعبی+ تصاویر

نخست وزیر جدید عراق در بازدید از مقر سازمان الحشد الشعبی، با رئیس این سازمان دیدار کرد.

 

آمریکا در سوریه پایگاه جدید ساخت

مرکز دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام کرد ارتش آمریکا پایگاه جدیدی در استان دیرالزور سوریه ایجاد کرده است.

 

باج‌خواهی هکر‌ها از ترامپ برای جلوگیری از افشای اطلاعات حساس او

گروهی از هکر‌ها با اعلام اینکه به بخشی از اسناد مربوط به رئیس‌جمهور آمریکا دسترسی پیدا کرده است، برای جلوگیری از افشای آن‌ها درخواست باج کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، بشار اسد رئیس جمهور سوریه از دیدارهایی خبر داد که گهگاه با مقامات آمریکایی انجام شده است.

رئیس جمهور سوریه در مصاحبه ای تلویزیونی گفت: آمریکا در حال حاضر به شکل نامشروع بخشی از اراضی ما را اشغال و حامی مالی تروریسم و حامی اسرائیلی است که اراضی ما را اشغال کرده است. با این حال ما گاه و بی‌گاه با آنها دیدار می کنیم، گرچه این دیدارها به نتیجه‌ای نمی‌رسد اما به زودی همه چیز تغییر خواهد کرد.

رئیس جمهور سوریه جزییات بیشتری در این زمینه ارائه نداد که محتوای این دیدارها چه بوده و یا اینکه در چه سطحی برگزار شده و شرکت کنندگان در آن چه افرادی بوده اند.

بشار اسد درباره روابط با کشورهای غربی نیز بیان کرد: همواره امید وجود دارد حتی در زمانی که می‌دانیم تلاش ما نتیجه نخواهد داشت.با وجود نگرش بدی که نسبت به آنها داریم، باید با آنها کار کنیم و به آنها بگوییم که ما از حقوق صرف نظر نخواهیم کرد و تنها بر اساس مساوات و برابری با آنها همکاری خواهیم کرد.

گفتنی است که آمریکا قانون سزار را علیه سوریه اعمال کرده و علاوه بر تحریم اقتصادی و فشار بر دمشق، مناطقی از سوریه را تحت اشغال خود دارد.

کد خبر 6085615

دیگر خبرها

  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • آمار ترسناک از قربانیان دخانیات در ایران
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا
  • بشار اسد: برای آمریکا فقط منافع مهم است و هیچ شریکی ندارد
  • گاهی دیدارهایی با آمریکایی‌ها داریم اما...