Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:37:14 GMT

زنان خانه دار بیشترین مبتلایان کرونا در ایلام هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۲۶۹۸

زنان خانه دار بیشترین مبتلایان کرونا در ایلام هستند

دکتر جمیل صادقی فر روز شنبه در ستاد مبارزه با کرونای استان ایلام اظهار داشت: بیشترین شمار افراد مبتلا به کرونا در استان را زنان خانه دار با ۲۲۰ نفر در رده سنی ۳۰ تا ۵۵ سال تشکیل می دهند.

وی افزود: با وجود اینکه این افراد زیاد بیرون از منزل نرفته اند اما بررسی ها نشان می دهد که سایر اعضای خانواده ناقل بیماری به آنان بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توجه به پروتکل ها در مراکز پر تجمعی چون پمپ بنزین ها، مطب ها، بانک ها و ترمینال ها تاکید کرد و افزود: یکی از دلایل اصلی افزایش بیماری در استان افزایش نمونه گیری ها است زیرا در شش روز گذشته بیش از ۶۱۴ مورد تست کرونا انجام گرفته است.

دکتر صادقی فر گفت: در مراکز تجمعی مانند زندان، شیرخوارگاه، مراکز توانبخشی و سربازخانه ها باید افراد تردد کننده بیشتر بهداشت را رعایت کنند و به طور کامل پروتکل های بهداشتی را مد نظر قرار دهند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ایلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ایلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا ایلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کنفرانس یک روزه «آندومتریوز» که دارای امتیاز بازآموزی است به همت مرکز تحقیقات بهداشت باروری و سلامت روان زنان دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تبریز و با همکاری حوزه معاونت اجرایی و معاونت آموزشی بیمارستان امام سجاد(ع) در محل کنفرانس این بیمارستان برگزار شد.

بیش از ۱۰۰ متخصص زنان و زایمان و کارشناسان مامائی در این کنفرانس شرکت داشتند و علی دسترنج تبریزی متخصص آسیب‌شناسی، پاتولوژی، سخنران ویژه این کنفرانس در زمینه بیماری اندومتریوز و بدخیمی‌های مرتبط مطالبی ارا کرد.

دکتر حمدی، دکتر پریزاد، دکتر پویا، دکتر موسی‌زاده، دکتر جهان‌تابی و دکتر همت‌زاده از استادان به‌نام حوزه زنان زایمان و مامائی سخنرانی داشتند و در این زمینه مطالب جدید و به‌روز دنیا مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • آیین یادبود موسسین انجمن ایرانی مطالعات زنان برگزار می شود
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • خصوصیات کلیدی خانه‌های خلاق کدام است؟
  • افزایش ۵ درصدی نزاع و درگیری در مازندران
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در مازندران
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • سندروم پس از کرونا چیست؟