Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوسین فاوره از برتری قاطعانه تیمش در دربی بزرگ فوتبال آلمان به وجد آمده است. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوسین فاوره پس از برتری 4 - صفر تیمش در خانه مقابل شالکه در جریان هفته بیست و ششم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان، عملکرد شاگردان خود را ستود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال بوروسیادورتموند در این باره گفت: پیروزی 4 - صفر مقابل شالکه، نتیجه‌ای عالی است. کلید موفقیت، خوب بودن تمام بازیکنان تیم بود و در دفاع هم خیلی خوب ظاهر شدیم. البته بازی خیلی عجیبی را پشت سر گذاشتیم. به سمت دروازه شوت می‌زنید، یک پاس عالی می‌دهید  و سپس گل می‌زنید  اما روی سکوها هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

 او در ادامه افزود:  خیلی خیلی عجیب است. دلتنگ هوادارانمان هستیم. بازی پشت درهای بسته کاملا با بازی در شرایط عادی متفاوت است. قضاوت کردن میزان خوب بودن ما در این بازی مشکل به نظر می‌رسد اما بازیکنان به خوبی روی وظایفی که داشتند، متمرکز بودند و کارها را  به خوبی انجام دادند. 

جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دورتموند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دورتموند دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید تمام پلیدی‌ها

روایت زیر از کتاب «جامع الاخبار» منتشر می‌شود.

امام عسکری علیه السلام:

جُعِلَتِ الْخَبائِثُ کُلُّها فی بَیْتٍ، وَ جُعِلَ مِفْتاحُها الْکِذْبُ

تـمام پلیدیها در خـانه ای گرد آمـده و کلید آنها دروغگویی قرار داده شده است.

جامع الاخبار، ص ۴۱۸، ح ۱۱۶۲

دیگر خبرها

  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • کلید تمام پلیدی‌ها
  • بلینگام: سیتی قوی است ولی ما رئال مادرید هستیم!‏
  • پاسخ عجیب مورایس به انتقاد شدید از سپاهان؛ به خاطر موهای من است!
  • حمله پوچتینو به بازیکنان: دفعه بعد اخراجتان می‌کنم
  • سیمئونه: ستاره دورتموند که اسمش را نمی‌دانم عالی است!