Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@05:52:15 GMT

هر کیلو ورق سیاه را در بازار چند بخریم؟

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۳۰۶۸

هر کیلو ورق سیاه را در بازار چند بخریم؟

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت ورق سیاه در بازار محصولات فولادی به شرح زیر است:

قیمت ورق سیاه  نوع و سایز قیمت ( تومان )   هر کیلو ورق سیاه 2 10,100   هر کیلو ورق سیاه 3 9,000   هر کیلو ورق سیاه 4 9,000   هر کیلو ورق سیاه 5 9,200   هر کیلو ورق سیاه 6 9,200   هر کیلو ورق سیاه 8 10,400   هر کیلو ورق سیاه 10 9,300   هر کیلو ورق سیاه 12 9,300   هر کیلو ورق سیاه 15 9,500   هر کیلو ورق سیاه 20 11,400   هر کیلو ورق سیاه 25 11,400   هر کیلو ورق سیاه 30 11,400

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار قیمت آهن کیلو ورق سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کولری را با چه قیمتی بخریم؟ | درباره مشخصات و قیمت کولرهای آبی و گازی بخوانید

به گزارش همشهری آنلاین، کولرهای آبی پرکاربردترین وسایل سرمایشی در ایران هستند. کولرهای آبی در ۲ نوع پوشالی و سلولزی موجود است. در ساخت کولرهای آبی پوشالی از پوشال و در کولرهای آبی سلولزی از کاغذ و فیبر استفاده می‌شود. قیمت کولرهای آبی پوشالی ارزان‌تر از نوع سلولزی است، اما با توجه به جنس بدنه، قدرت سرمایش بیشتر، صدای کمتر و مصرف برق کمتر، خرید کولر آبی سلولزی گزینه بهتری است.

کولرهای آبی در حجم‌های مختلف به فروش می‌رسند. منظور از حجم کولر ظرفیت هوادهی آن است. بر این اساس، کولر آبی ۲۵۰۰ برای مساحت ۴۰ تا ۵۰ متر، کولر ۴ هزار برای مساحت ۵۰ تا ۶۰ متر و کولر ۶ هزار برای مساحت ۸۰ تا ۹۰ متر مناسب است. رصد سایت‌های فروش مجازی نشان می‌دهد برندهای مختلف کولر آبی پوشالی و سلولزی در بازار با قیمت‌های گوناگونی موجود است. به‌طور میانگین، ارزان‌ترین کولر آبی پوشالی، کولر ۲۸۰۰ جنرال به قیمت یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و گران‌ترین آن کولر آبی ۷ هزار آبسال به قیمت ۱۴میلیون و ۶۰۰هزار تومان است. ارزان‌ترین کولر آبی سلولزی کولر ۳۵۰۰برفاب به قیمت حدود ۶ میلیون تومان و گران‌ترین آن کولر سلولزی ۱۸ هزار نیرو تهویه البرز به قیمت ۳۳میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

برق کولرهای گازی شما را نگیرد! | بالاخره کولر گازی بخریم یا نه؟

کولرهای گازی

به‌رغم ممنوعیت واردات لوازم خانگی به ایران، واردات کولرهای گازی به کشور به‌دلیل افزایش تقاضا برای مصرف آزاد است و علاوه بر آن، تولید کولرهای گازی در داخل ایران هم رو به افزایش است. البته موتورهای کولرهای گازی تولید داخل از خارج کشور وارد می‌شود. به همین دلیل موتور همه کولرهای گازی موجود در ایران خارجی است.

اگر می‌خواهید کولر گازی خارجی بخرید، برای اینکه خرید مطمئنی داشته باشید ابتدا به سامانه جامع گارانتی به آدرس irangs.ir مراجعه و کالایی را خریداری کنید که گارانتی رسمی دارد. شرکت‌های تولیدکننده کولرهای گازی ایرانی هم محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش می‌فروشند.

کولرهای گازی در انواع اسپلیت، پنجره‌ای و ‌ایستاده در بازار موجود هستند که در این میان، اسپلیت‌ها برای محیط‌های مسکونی استفاده می‌شوند. برای انتخاب اسپلیت مناسب باید به مسائلی مانند توان کولر متناسب با منطقه جغرافیایی، متراژ محیط موردنظر و میزان رفت‌وآمدتوجه داشت. با وجود این، کولر گازی با ظرفیت سرمادهی (BTU) ۹هزار برای محیط‌های ۱۲ تا ۲۰متر، کولر ۱۲هزار برای محیط‌های ۲۰تا ۳۰متر، کولر ۱۸هزار برای محیط‌های ۳۰ تا ۴۵مترو کولر گازی ۲۴هزار برای محیط‌های ۷۰ تا ۸۰متر مناسب است.

برای صرفه‌جویی در مصرف برق هم کولرهای گازی اینورتر بخرید. هرچند قیمت این کولرها بالاتر است، اما مصرف انرژی کمتری دارد. محدوده قیمت کولرهای گازی مناسب برای آپارتمان‌های مسکونی با حجم ۱۸هزار بین ۱۳ تا ۵۰میلیون تومان است. محدوده قیمت کولرهای ۲۴هزار هم بین ۲۲ تا ۶۰ میلیون تومان است.

کد خبر 844836 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها تابستان قیمت - تنظیم بازار برق

دیگر خبرها

  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟ (+ جدول)
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
  • چه کولری را با چه قیمتی بخریم؟ | درباره مشخصات و قیمت کولرهای آبی و گازی بخوانید
  • قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت انواع میوه و سبزی +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی در بازار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • طلای سیاه از پاسخ معقول ایران آرام گرفت
  • قیمت دام زنده امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق