Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@04:26:12 GMT

توزیع ۳۵۰۰ غذای گرم میان خانواده های نیازمندان تبریز

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۳۷۰۹

توزیع ۳۵۰۰ غذای گرم میان خانواده های نیازمندان تبریز

به همّت مرکز نیکوکاری المهدی (عج) و کانون فرهنگی هنری شهید نهادی مسجد المهدی منطقه مفتّح تبریز، ۳۵۰۰ پرس غذای گرم میان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و مددجویان مرکز نیکوکاری المهدی توزیع شد.

«اصغرآراسته» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از پخت و توزیع ۳۵۰۰ پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، مرکز نیکوکاری المهدی و آسیب دیدگان از بیماری کرونا در شب شهادت مولای متّقیان امام علی (ع) خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید نهادی مسجد المهدی منطقه مفتّح تبریز گفت: در راستای اطاعت از فرامین و منویّات مقام معظّم رهبری بر انفاق و کمک رسانی مؤمنانه، توسّط خیّرین و مرکز نیکوکاری المهدی(عج) با همکاری کانون فرهنگی هنری شهید نهادی و در ادامه فعّالیّت های طرح «مسجد محور» و به منظور تکریم خانواده های عزیز تحت پوشش کمیته امداد و مددجویان مرکز نیکوکاری المهدی و آسیب دیدگان از بیماری کرونا، اقدام به پخت و توزیع ۳۵۰۰ پرس غذای گرم با هزینه ۶۰ میلیون تومان کردند.

آراسته با اشاره به بیانات حکیمانه مقام معظّم رهبری درباره همدلی درماه مبارک رمضان، افزود: مردم و خیّرین به خوبی به ندای رهبر خود لبّیک گفتند و در این مسیر ارزشمند گام نهادند.

وی با بیان اینکه رزمایش مواسات و همدلی،تجلّی نوع دوستی و مهربانی ملّت ایران است، ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا جهادگران پرتلاش مسجد و کانون فرهنگی هنری با فعّالیّت های مختلف جهادی اقدام به مبارزه با این بیماری کردند و تا اواسط ماه مبارک رمضان ۲۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع شده است.

آراسته تأکید کرد: غذا و بسته های معیشتی اهدایی با رعایت حفظ کرامت افراد،درب منازل به عزیزان تحویل داده می شود و نیازی برای مراجعه حضوری برای دریافت این اقلام نیست.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید نهادی مسجد المهدی منطقه مفتّح تبریز ضمن قدرانی و تشکّر صمیمانه از آنان که با دل پرمحبّت و دستانی گشاده و بخشنده همنوعان خود را چون خویش دوست دارند،خاطرنشان کرد: در حال تهیّه و آماده سازی برای اجرای مرحله چهارم از رزمایش همدلی با توزیع یک هزار بسته معیشتی دیگر در روز عید سعید فطر و توزیع ۷۰۰ کیلو گرم گوشت گرم در دو روز آینده هستیم.

پایان پیام/698

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبریز غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب