Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@19:18:31 GMT

مدیرعامل نفت: جام شما مهم‌تر است یا جان؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۳۷۴۷

مدیرعامل نفت: جام شما مهم‌تر است یا جان؟

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان معتقد است نباید اجازه برگزاری بازی‌های لیگ برتر داده شود.

به گزارش "ورزش سه"، مهران نصیریان دوست درباره خبر شروع فعالیت تیم‌های لیگ برتری برای انجام تمرینات اظهار کرد: اگر قرار به ادامه بازی‌ها به این ترتیب باشد، اجحاف در حق تیم‌های خوزستانی است. استان خوزستان بجز چهار تیمِ لیگ برتری، تیم‌های زیادی در لیگ‌های یک و دو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قرار است بازی‌ها به این شکل برگزار شود و خوزستانی‌ها میزبانی نداشته باشند، عدالت رعایت نمی‌شود.

 

او با تاکید بر اینکه باید عدالت در برگزاری بازی‌ها و برای تمام تیم‌ها رعایت شود، ابراز کرد: شرایط میزبانی در مسابقات متفاوت‌تر از همیشه شده است. در خوزستان وضعیت قرمز کرونا را اعلام کردند که با این شرایط نمی‌دانیم وقتی در پیک کرونا هستیم و تمام ادارات و سازمان‌های استان تعطیل شده، چه کاری انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: استان خوزستان به نوعی به تازه وارد کرونا شده و در صدر جدول مبتلایان به ویروس در کشور هستیم. حالا با این شرایط و وضعیت قرار است تمرینات در خوزستان انجام دهیم! ما باید در هوای جهنمی خوزستان و در این وضعیت کرونا تمرین کنیم؟

 

نصیریان دوست اضافه کرد: وقتی ما بخواهیم برای انجام یک مسابقه به شهر دیگری برویم، چه اتفاقی می‌اُفتد؟ وقتی چهار روز در وضعیت قرمز کرونا تمرین می‌کنیم، چه دلیلی دارد به شهر دیگری برویم؟ بارها گفته‌ایم که یک بازی فوتبال و قهرمانی و برگزاری لیگ، از جان انسان‌ها با ارزش‌تر نیست. ممکن است یک تیم قهرمان شود ولی واقعا آن جامی که می‌گیرند، از جان مردم بیشتر ارزش دارد؟

او تصریح کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا پروتکل‌هایی را اعلام کرده، اما سازمان لیگ می‌گوید ما فقط مجری برگزاری هستیم و وزارت ورزش و سازمان ملی مبارزه با کرونا دستور انجام بازی‌ها را می‌دهند. مگر چنین چیزی می‌شود؟ آقایان نباید از زیر بار مسؤولیت‌شان شانه خالی کنند و تمام مسؤولیت اجرایی در زمان پیشگیری از کرونا را به دوش باشگاه‌ها بگذارند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان ادامه داد: یک سوال از مسؤولین ورزش کشور دارم که ما را با لیگ‌های اروپایی و آلمان مقایسه می‌کنند؛ آیا زیرساخت‌های کشور ما مثل کشورهای پیشرفته دنیا است؟ نفت مسجدسلیمان به کنار، آیا حتی تیم‌های استقلال و پرسپولیس، سه زمین تمرین برای انجام تمرینات‌شان در سه گروه مجزا دارند و از طرف دیگر همه باشگاه‌ها می‌توانند به درستی مباحثی مثل گندزدایی را انجام دهند؟ در هر استان شاید یک زمین تمرین مناسب باشد. ما فقط یک زمین مشترک اختصاصی برای بازی و تمرین داریم.

 

نصیریان دوست یادآور شد: یکی از باشگاه‌ها در بیانیه‌اش آورده بود بعضی از باشگاه‌ها که گفته‌اند بخاطر سلامت مردم، مخالف برگزاری لیگ هستند، منافع خودشان را در نظر گرفتند. البته ما به این شکل نیستیم و به نظرم، همان باشگاه مد نظر که این حرف را علیه باشگاه‌ها زده، به فکر منافع خودش است که این صحبت‌ها را می‌کند چون جدا از بحث قهرمانی، از ۹ بازی باقی مانده لیگ کسب درآمد می‌کند و لغو بازی‌های لیگ، به ضرر آنها می‌شود.

او تاکید کرد: تیم ما شانس کسب سهمیه آسیایی در جام حذفی را دارد ولی چنین صحبت‌هایی مثل آن باشگاه مذکور نمی‌کنیم. به نظرم همان باشگاهی که می‌گوید تمام تیم‌ها به دنبال سود کردن از وضعیت کرونا هستند، خودشان بخاطر سودشان در تلاش برای برگزاری بازی‌ها هستند، نه ما.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه امکان برگزاری ۹ هفته باقی مانده لیگ برتر در فاصله هر ۵ روز یکبار برای برگزاری بازی‌ها وجود ندارد، اظهار کرد: مگر بازیکنان ربات هستند که بعد از ۸۰-۷۰ روز تعطیلی، هر چهار روز یک بار تمرین و بعد بازی کنند؟ ضمن اینکه در هفته‌های پایانی لیگ فشار بدنی بیشتری به آنها وارد می‌شود و ممکن است آسیب بیشتری ببینند.

 

نصیریان دوست یادآور شد: اگر قرار است بازی‌ها در شهرهای دیگر انجام شود، موافق برگزاری مسابقات نیستیم چون عدالت در خصوص باشگاه‌ها رعایت نمی‌شود و به سود یک سری باشگاه‌های خاص است. اگر می‌گویند وضعیت خوزستان از نظر کرونا قرمز است، این را هم بگویند که تهران هم شرایط چندان خوبی ندارد و نباید اینطور باشد که فقط میزبانی را از ما بگیرند.

او ادامه داد: بازیکنان وقتی وارد بازی‌ها می‌شوند، دچار استرس خواهند شد چون به فکر سلامت خانواده‌هایشان هستند. وقتی هم بازیکن استرس بگیرد، سیستم ایمنی بدنی او دچار مشکل شده و امکان مصدومیت‌اش بالاتر از هر زمان دیگری می‌رود. علاوه بر آن، قطعا کیفیت بازی‌ها پایین می‌آید.

 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: می‌گویند قبل از هر بازی تست کرونا گرفته شود؛ اگر با قیمت آزاد حساب کنیم، انجام هر تست کرونا ۶۰۰ هزار تومان هزینه‌اش است که برای هر بازی و با احتساب ۳۰ نفر بازیکن و سایر اعضای تیم، این رقم ۱۸ میلیون تومان می‌شود. آیا باشگاه‌های ما توان پرداخت ۱۸ میلیون تومان در هر بازی را دارند؟

 

نصیریان دوست عنوان کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرده که در زمان بازی‌ها، باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی رعایت شود. اگر این شرایط باشد که بازیکن اصلا نمی‌تواند تکل بزند و از طرف دیگر باید همیشه فاصله یک و نیم متری را حفظ کند. مباحثی مثل ضد عفونی مداوم توپ‌ها هم وجود دارد. اگر همه این مسائل را روی هم بگذاریم، واقعا چه اصراری به برگزاری لیگ هست؟ اصرارهای به وجود آمده، چه دلیلی دارد؟

او اضافه کرد: اگر تصمیم قطعی به برگزاری بازی‌ها دارند، باید مسابقات در شرایط عادلانه به صورت مهمانی و میزبانی تیم‌ها باشد. اینطور نیست که برخی شهرها وضعیت سفید کرونا را داشته باشند چون این ویروس مدام از این شهر به آن شهر انتقال پیدا می‌کند و یک بیماری ناشناخته است.

 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: واقعا چه دلیلی دارد در این شرایط بازی‌ها برگزار شود؟ اگر می‌خواهند یک تیم خاص به قهرمانی برسد، خب بازی‌ها را برگزار کنند یا جام را همین حالا و بدون برگزاری بازی‌ها به همان تیم بدهند.

نصیریان دوست با اشاره به هزینه‌های سنگین که متحمل می‌شوند، گفت: اگر قرار باشد که بازی‌های میزبانی ما در دیگر شهرها باشد، ما هر بار باید چندین برابر شرایط میزبانی، در یک شهر دیگر هزینه هتل، ایاب و ذهاب، پرداخت پول عوامل برگزاری بازی‌ها و ... را بدهیم و به نظرم بسیاری از باشگاه‌ها توان پرداخت چنین پول‌هایی را ندارند. از سوی دیگر، کدام یک از امکانات و شرایط تیم‌هایی که در شهرهای کوچک هستند، شبیه تیم‌های بوندس لیگا است که مدام ما را با آنها مقایسه می‌کنند؟

 

او عنوان کرد: از استاندار محترم خوزستان و مسؤولان ورزشی استان تقاضا دارم به این موضوع مهم ورود کنند تا حق خوزستانی‌ها تضییع نشود. اگر در شهرهای خودمان میزبانی لیگ برتر را نداشته باشیم، در خارج از خانه هم نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم.

 

ویروس کرونا نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا نفت مسجد سلیمان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان برگزاری بازی ها نصیریان دوست باشگاه ها اگر قرار تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 

به گزارش خبرنگار مهر، جواد واعظ شامگاه دوشنبه در حاشیه اکران فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران آزمایشی سینما دانش قوچان اظهار کرد: سینما دانش قوچان که متعلق به اداره آموزش‌وپرورش این شهر است از دهه ۶۰ تأسیس شد و به علت برخی مشکلات در دهه ۷۰ تعطیل شد.

سرپرست آموزش‌وپرورش قوچان با اشاره به اینکه این سینما با مشارکت بخش خصوصی در دهه ۹۰ آغاز به کار مجدد کرد اما شیوع ویروس کرونا دوباره این سینما را به تعطیلی کشاند، تصریح کرد: متأسفانه وجود برخی مشکلات پس از کرونا و نبود همتی در جهت بازگشایی مجدد این سینما به سمتی کشاند تا بیش‌ازپیش مستهلک‌شده و منابع مالی و بیت‌المال هدر رود.

وی با تأکید بر اینکه نیاز شهروندان به این مکان تفریحی فرهنگی به‌ویژه قشر نوجوان و جوان اهمیت راه‌اندازی این مجموعه را با قید فوریت دوچندان کرد، افزود: در این راستا برای مدت آزمایشی یک‌ماهه تفاهم‌نامه‌ای با ستاد اکران‌های مردمی عمار بسته شد تا بتوان بر اساس حضور مردم در این بازه زمانی به سمت جذب اعتبار از طریق خیرین و نهادهای مرتبط برویم و سینمایی درخور شأن آماده‌سازی کنیم.

واعظ بابیان اینکه بهسازی و تعمیر سینما برای صندلی، پرده، صوت و … حدود ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، ادامه داد: امشب اکران آزمایشی فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران برای بسیج دانشجویی برگزار و در روزهای آتی نیز برای دیگر اقشار جامعه اکران خواهد شد.

کد خبر 6085971

دیگر خبرها

  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • سندروم پس از کرونا چیست؟