Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونمایی از پیشرفته ترین نمونه لباس محافظتی کادر درمانی ساخت ایران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: لباس محافظتی کادر ساخت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن

اگر شما هم به مد و فشن علاقه مند هستید، به احتمال زیاد به آموزش طراحی لباس و بازار کار آن فکر کرده اید. رشته طراحی لباس یکی از گرایش های رشته هنر است که برای اولین بار در پاریس یعنی مرکز مد جهان به وجود آمد. امروزه نیز افراد زیادی به دنبال دریافت مدرک این رشته و ثبت نام در کلاس طراحی لباس هستند. در همین راستا در ایران مراکز فنی و حرفه ای، این رشته را تدریس کرده و به هنرجویان مدرک بین المللی اعطا می کنند. البته ممکن است افراد در انتخاب این رشته دچار سردرگمی هایی شوند. از همین رو در این مقاله قصد داریم تا شما را با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن آشنا کنیم.

آشنایی با رشته طراحی لباس

طراحی لباس همانطور که از نام آن مشخص است، به رشته ای گفته می شود که در آن، افراد راه و روش خلق یک لباس را فرا می گیرند. در واقع امروزه طراحی لباس، رشته ای شناخته شده است که یادگیری آن، هم از طریق دانشگاه و هم از روش شرکت در کلاس طراحی لباس میسر است. همچنین از جمله سر فصل های این رشته می توان به رنگ بندی، طراحی اندام، پارچه، اندازه گیری و غیره اشاره کرد.

آموزشگاه های خوب برای آموزش طراحی لباس در شیراز ، تهران و سایر شهرها را می توانید در سایت پی جو مشاهده کنید.

آینده شغلی طراحی لباس در ایران

کسب آگاهی لازم در مورد آموزش طراحی لباس و بازار کار آن یکی از موارد مهمی است که پیش از ورود به این رشته باید با آن آشنا شد. در واقع طراحی لباس در ایران برخلاف دیگر کشورها، پیشرفت چندانی نداشته است اما با این حال، بازار کار آن برای فارغ التحصیلان این رشته، بد نیست. به علاوه طراحان لباس می توانند در بسیاری از مراکز همچون مزون ها، شرکت های تولید پوشاک، دانشگاه ها و غیره فعالیت کنند.

لیستی کامل از آموزشگاه ها و مدارس شیراز را نیز میتوانید در سایت پی جو مشاهده کنید.

مراکز برگزاری کلاس طراحی لباس

به طور کلی مراکز برگزاری کلاس طراحی لباس در ایران عبارتند از:

مراکز دانشگاهی: این رشته در بسیاری از دانشگاه ها همچون دانشگاه الزهرا، شریعتی، خرم آباد و غیره تدریس می شود و شامل 144 واحد دانشگاهی است. مراکز آموزشی خانه صنعت و معدن: این مراکز، با هدف ایجاد مهارت و کمک به ورود افراد به بازار کار دایر شده اند و افراد می توانند بدون پیش نیاز قبلی در دوره های کوتاه مدت این مراکز شرکت کنند.

چه مباحث توسط مدرس طراحی لباس تدریس می شود؟

در هر مرکز آموزشی طراحی لباس، سرفصل هایی مطابق با این رشته، توسط مدرس طراحی لباس تدریس می شود که عبارتند از:

تدریس و آموزش اصول طراحی فرم بدن و تناسبات طولی و عرضی آن. آموزش تمامی اجزای لباس از جمله یقه، دامن، شلوار و غیره. تدریس اصول طیف های رنگی و ترکیب کردن آنها. آموزش نرم افزارهای تخصصی طراحی لباس. وبسایت پی جو،مرجع معرفی آموزشگاه های طراحی لباس

اگر شما هم به دنبال وب سایتی برای آشنایی با مراکز آموزش طراحی لباس هستید، بهترین انتخاب، وبسایت پی جو است. این سایت به طور تخصصی به معرفی انواع خدمات پزشکی، اموزش طراحی لباس و غیره می پردازد و به شما در انتخاب برترین خدمات کمک می کند. همچنین سایت پی جو بانک مشاغل شیراز، تجربه انتخاب خدمات بهتر و کارآمدتر را برای شما به ارمغان می آورد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896263

دیگر خبرها

  • ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند
  • نمایش تسلیحات پیشرفته ارتش ایران در مراسم رژه (عکس)
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح
  • آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • راز استفاده نکردن ایران از موشک‌ها و پهپاد‌های پیشرفته‌تر در حمله به اسرائیل
  • حمله ایران فوق‌العاده پیچیده بود اما بدون پیشرفته‌ترین سلاح‌هایش
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران