Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی ریکرو کشورمان گفت: نعمتی یک ستاره در رشته تیر و کمان است و هر کار مثبتی که برای او انجام بگیرد، به قهرمانی‌های آینده‌اش کمک می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مجید میررحیمی، سرمربی تیم ملی ریکرو کشورمان، در خصوص انتصاب یک مربی اختصاصی خارجی برای زهرا نعمتی، کماندار طلایی کشورمان، در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: نعمتی یک ستاره در رشته تیر و کمان است و هر کار مثبتی که برای او انجام بگیرد، به قهرمانی‌های آینده‌اش کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان‌شاءالله که بتوانند یک مربی خوب و سرشناس برای او پیدا کنند و به ایران بیاورند تا تمریناتش را زیر نظر آن شروع کنند و برنامه خودشان را ادامه دهند.

وی اظهار داشت: در بخش بانوان هم انفرادی و هم تیمی هنوز شانس کسب سهمیه المپیک داریم فعالیت داشته باشند. قرار بود مسابقات کسب سهمیه المپیک در خرداد برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است و هنوز تاریخ جدید آن مشخص نیست. تیم ریکرو ما تیم بسیار خوب و یکدستی است، امیدوارم برنامه‌ریزی شود تا بتوانیم با ترکیبی که داریم در مسابقات کسب سهمیه شرکت کنیم و سهمیه تیمی المپیک توکیو را به دست بیاوریم.

میررحیمی عنوان کرد: اگر قرار باشد مربی که می‌آورند، شخصی برای نعمتی باشد، با بقیه کمانداران دیگر کار نمی‌کند. این تصمیم را کمیته ملی پارالمپیک برای نعمتی گرفته و مربی پارالمپیک است، به همین دلیل تمریناتش مجزا خواهد بود، مسابقات و برنامه‌ای که مربی او اجازه بدهد، حضور پیدا می‌کند. در کل این یک تصمیم مدیریتی بوده و من نمی‌توانم نظر بدهم. 

سرمربی تیم ملی ریکرو در پایان گفت: ما برای هر مسابقه‌ای سعی می‌کنیم بهترین تیراندازان را اعزام کنیم، نعمتی هم اگر زیر نظر مربی خارجی خود کار کند، فرقی برای ما ندارد. زمانی که بخواهیم به صورت تیمی اعزام شویم، او هم در رکوردگیری‌ها شرکت می‌کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زهرا نعمتی تیروکمان کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی الفتی ملی پوش گلستانی سهمیه المپیک پاریس در رشته ژیمناستیک را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک اعلام کرد: مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، با کسب ۶۲ امتیاز به رقابت‌های المپیک پاریس راه پیدا کند.

این اتفاق برای اولین بار در تاریخ ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.

مهدی الفتی متولد سال ۱۳۷۹ در گرگان است.

الفتی اولین مدال تاریخ ژیمناستیک ایران در بازی‌های آسیایی را هم کسب کرده‌است.

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی
  • مهدی الفتی ملی پوش گلستانی سهمیه المپیک پاریس در رشته ژیمناستیک را کسب کرد
  • معرفی برترین‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان
  • ممکن است بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر
  • هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت
  • تصوری غلطی از رشته هاکی وجود دارد
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم