Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- نسخه محدودی از پیش‌نمایش نرم‌افزار امنیت خانواده یا Family Safety مایکروسافت برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه می‌شود. نسخه محدودی از پیش‌نمایش نرم‌افزار امنیت خانواده یا Family Safety مایکروسافت برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه می‌شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، به گفته مایکروسافت نرم‌افزار امنیت خانواده باهدف کمک به والدین دریافتن تعادلی بین دنیای دیجیتال، ارائه استقلال به فرزندان و درعین‌حال تنظیم مرزهایی برای دنیای دیجیتال آن‌ها ساخته شده است و هم‌اکنون به‌صورت محدود در اختیار برخی کاربران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
نرم‌افزار امنیت خانواده می‌تواند منجر به شروع گفتگوهایی در رابطه با امنیت اینترنت و تنظیم محدودیت‌های زمانی مرتبط با استفاده از آن شود. علاوه بر این، نرم‌افزار یادشده قابلیت‌هایی نظیر کنترل محتوا و گزارش‌های فعالیت را به والدین ارائه می‌دهد.
 
برای مثال والدین می‌توانند از طریق امنیت خانواده برترین وب‌سایت‌های مشاهده‌شده، عبارت‌های جستجوها و جاهایی که فرزندانشان به اشتراک موقعیت مکانی خود پرداخته‌اند را مشاهده کنند.
     
همچنین شرکت مایکروسافت دراطلاعات منتشر شده درباره محصولات خود اعلام کرده است که تصمیم دارد قابلیت‌های امنیت رانندگی را نیز در ماه‌های آینده به این نرم‌افزار بیفزاید.
 
شما برای ورود به نسخه پیش‌نمایش این نرم‌افزار می‌بایست از طریق مایکروسافت یک گروه خانوادگی تشکیل داده و سپس فرم‌های درخواست شده را پر کنید. مایکروسافت اعلام کرد که این نرم‌افزار هم‌اکنون تنها در اختیار چند کاربر محدود قرار خواهد گرفت.
 
لازم به ذکر است که مایکروسافت نرم‌افزار امینت خانواده را در ماه مارس به‌عنوان بخشی از 365 نرم‌افزار و قابلیت مختلفی که برای عرضه در ماه‌های آینده برنامه ریزی شده است، ارائه کرد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مایکروسافت اینترنت کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب قانون پرحاشیه: کودکان زیر ۱۴ سال اجازه ندارند در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند

رونالد دِسَنتیس، فرماندار جمهوری‌خواه ایالت فلوریدا، با امضای لایحه‌ی HB 3 آن را به قانون تبدیل کرد. HB 3 به والدین نوجوانان کوچک‌تر از ۱۶ سال امکان می‌دهد تا کنترل بیشتری روی دسترسی فرزند خود به شبکه‌های اجتماعی داشته باشند. یکی از بخش‌های بحث‌برانگیز این قانون، الزامی‌شدن سیستم احراز سن برای بسیاری از وب‌سایت‌ها است.

به گزارش زومیت، قانون جدید ایالت فلوریدا از شبکه‌های اجتماعی می‌خواهد جلوِ کودکان کوچک‌تر از ۱۴ سال را برای ساخت حساب کاربری بگیرد و حساب‌های فعلی آن‌ها را حذف کند.

طبق قانون HB 3، نوجوانان ۱۴ و ۱۵ ساله برای ساخت و مدیریت حساب اجتماعی باید اجازه‌ی مستقیم از والدین بگیرند. پلتفرم‌های اجتماعی درصورت درخواست والدین یا خود فرد، موظف‌اند حساب اجتماعی و اطلاعات شخصی او را به‌طور کامل حذف کنند.

شرکت‌هایی که نتوانند به‌طور کامل حساب اجتماعی نوجوانان ۱۴ و ۱۵ ساله را حذف کنند، ممکن است با پرونده‌ی حقوقی در دادگاه مواجه شوند و به‌ازای هر مورد تخلف، ۱۰٬۰۰۰ دلار غرامت برای آن‌ها در نظر گرفته شود. همچنین، «نقض آگاهانه‌ی قانون» ممکن است جریمه‌ی حداکثر ۵۰٬۰۰۰ دلاری به‌ازای هر مورد به‌دنبال داشته باشد.

قانون HB 3 فلوریدا از اکثر وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های معروف می‌خواهد که سن کاربرانشان را احراز کنند؛ موضوعی که نگرانی‌های بزرگی درزمینه‌ی حریم خصوصی به‌همراه دارد. HB 3 از وب‌سایت‌ها می‌خواهد گزینه‌ی «احراز ناشناس سن» را ارائه دهند. منظور از این روش، احراز سن ازطریق پلتفرمی متفرقه است که نتواند پس از پایان فرایند، اطلاعات هویتی فرد را نگه‌داری کند.

سیستم احراز سن که قانون HB 3 اجباری می‌کند، وب‌سایت‌هایی را دربر می‌گیرد که حاوی محتواهای مضر برای خردسالان هستند. طبق گفته‌ی تحلیلگران، این موضوع به‌طور ویژه برای وب‌سایت‌های حاوی محتوای مستهجن محدودیت ایجاد می‌کند.

گروه‌های فعال در صنعت فناوری در زمان تدوین‌ پیش‌نویس لایحه علیه جزئیاتش موضع گرفتند و همچنان با آن مخالف‌اند. برای نمونه، NetChoice پیش از امضای رسمی HB 3 به‌دست فرماندار فلوریدا گفت این قانون عملاً در نقش کارت شناسایی برای کاربران اینترنت عمل می‌کند و باعث می‌شود تمامی ساکنان فلوریدا صرف‌نظر از سنشان، برای استفاده از خدمات آنلاین به احراز هویت مجبور شوند. قانون یادشده از ۱ ژانویه‌ی ۲۰۲۵ (۱۲ دی ۱۴۰۳) رسماً به اجرا گذاشته می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آلمان چهار آتشبار پاتریوت دیگر به آمریکا سفارش داد
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • ۱۷ هزار کودک در غزه والدین خود را از دست داده‌اند
  • چگونه با کودکان درباره بیماری صعب‌العلاج والدین صحبت کنیم؟
  • چگونه با کودکان در باره بیماری صعب‌العلاج والدین صحبت کنیم؟
  • بازی؛ نیازی بنیادین در دوران کودکی
  • بهترین زمان آموزش زبان دوم برای کودکان چه سنی است؟
  • تصویب قانون پرحاشیه: کودکان زیر ۱۴ سال اجازه ندارند در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند
  • حضور امام جمعه همدان در بیمارستان فوق تخصصی کودکان
  • طرح فرهنگی پلیس راهور برای کاهش تصادفات در نائین