Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان گفت: عمدتا تمرینات ملی پوشان در اردو هم تمرین خشک است، تمرینات خشک مثل آیینه شما را به خودتان نشان می‌دهد.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص تمرینات انفرادی ملی‌پوشان پاراتیراندازی اظهار داشت: خوشبختانه فضای مجازی کار را راحت تر کرده. با 5 ملی پوش پاراتیراندازی که سهمیه پارالمپیک توکیو گرفته‌اند (3 سهمیه بانوان توسط  ساره جوانمردی تپانچه بادی، سمیرا ارم تپانچه 50 متر خفیف رقیه شجاعی تفنگ بادی رشته درازکش و ایستاده و در بخش مردان نیز 2 سهمیه توسط مهدی زمانی تپانچه بادی سیدمحمدرضا میرشفیعی تپانچه 50 متر) در ارتباط هستم و برنامه تمرینی را به آنها می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این نفرات قهرمانان جهان و پارالمپیک هستند و بدون تمرین نمی‌مانند، آنها باهوش‌تر از این حرف‌ها هستند که زمان را از دست بدهند.

وی ادامه داد: ولی این 5 ملی‌پوش هیچ کدام شرایط سالن رفتن را ندارند و از نظر سلاح نیز در خانه کوچک به صورت خشک تمرین می‌کنند. تمرینات تکنیکی و برنامه سنگین تیراندازی از نظر جسمانی فشار به آنها می‌آورد تا آمادگی نسبی خود را خارج از اردو حفظ کنند.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی با اشاره به اینکه، در داخل اردو نیز از تمرینات خشک بهره می بریم، تصریح کرد: عمدتا تمرینات ملی پوشان در اردو هم تمرین خشک است، تمرینات خشک مثل آیینه شما را به خودتان نشان می‌دهد. وقتی در اردو تمرین را طراحی می‌کنم، به آنها می گویم 250 بار ماشه را بچکانند و با فشنگ، ساچمه یا خشک شلیک کنند. برهمین اساس این تمرین را هم ملی ‌پوشان در خانه می‌توانند برای حفظ آمادگی شان داشته باشند.  

وی ادامه داد: البته تمرین در سالن روی کار نفرات تاثیر مثبت می گذارد چون همه با هم هستیم و نفرات از تمرین لذت می برند و بازدهی بیشتر است. روزهای اول اردو افت وجود دارد ولی وقتی به انتهای اردو می‌رسند، رکوردهای شان بهتر می شود.

سرمربی پاراتیراندازی در خصوص برگزاری اردو بعد از کرونا تصریح کرد: اگر وزارت ورزش و جوانان و ستاد مقابله با کرونا مجوز آغاز تمرینات را بدهند کمیته ملی پارالمپیک شرایط را برای ما مهیا خواهد کرد تا تمرینات مان در قرنطینه 100 درصدی و با رعایت نکات بهداشتی داشته باشیم و هیچ کس با اردونشینان تماس نداشته باشد.

وی در خصوص تعویق بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: عقب افتادن بازیها برای ما بهتر شد و این زمان زیاد تا بازیها دستم را باز کرد تا به غیر از بالا بردن رکوردهایشان، آنها را از لحاظ احساسی و روحی مهیای حضور در این رقابتها کنم.

امیری در خصوص اینکه سابقه سرمربیگری تیم ملی عراق را دارد، تاکید کرد: طی دو سال 2009 و 2010 تیم ملی پاراتیراندازی عراق را تشکیل دادم و در بازیهای آسیایی گوانگژو سرمربی این کشور بودم. وقتی از تیم ملی ایران استعفا دادم و عراقی‌ها متوجه شدند با تیم ایران کار نمی‌کنم، مرا برای همکاری مجدد فراخواندند و من برای بار دوم از فروردین تا مهر سال 98 مربی عراق بودم. چون تیم پاراتیراندازی کشورمان سال قبل افت داشت، به ایران بازگشتم.

وی در خصوص جدا نشدن پاراتیراندازی از فدراسیون جانبازان معلولین خاطرنشان کرد: خدمات رفاهی برای جانبازان و معلولین در فدراسیون تیراندازی برای ورزشکاران فراهم نیست و ماندن در همین فدراسیون برای ما خیلی خوب است. چون رشته‌های که از فدراسیون جانبازان و معلولین به فدراسیون تخصصی پیوستند، با افت مواجه شدند.
انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: تیراندازی پارالمپیک اردو تیم ملی تمرینات خشک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آیینه انقلاب در پاکدشت + فیلم

همزمان با هفته هنر انقلاب، کارگاه هنرهای تجسمی با عنوان " آیینه انقلاب" در مصلی پاکدشت استان تهران برپا شد.

در این کارگاه ۴۰ هنرمند ایرانی و افغانستانی آثار خود را به نمایش گذاشتند. 

حوزه هنری انقلاب اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاکدشت میزبان این برنامه بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته در تبریز
  • (تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر
  • عکس عجیب از محمد دانشگر
  • رسوایی نیمار: حالت غیرعادی ستاره برزیلی در تمرین
  • سفر زودتر از موعد الهلال به امارات
  • کارگاه آیینه انقلاب در پاکدشت + فیلم