Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@07:16:17 GMT

1598 مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی بهبود یافته‌‌اند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۴۶۰۹

1598 مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی بهبود یافته‌‌اند

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی به 3 هزار و 739 نفر افزایش پیدا کرد که از این تعداد یک هزار و 598 نفر بهبود یافته‌اند.

جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته از 453 مورد تست کرونا گرفته شده است که از این تعداد 79 نفر مبتلا به کرونا شناسایی شده است که در مجموع تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی به 3 هزار و و 739 نفز افزایش و از این تعداد یک هزار و 598 نفر بهبود یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از 79 مورد مبتلای جدید به ویروس کرونا در استان 68 نفر از بیماران سرپایی و 11 نفر از بیماران بستری شده در بیمارستان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته سه نفر از بیماران مبتلا به کرونا بهبود یافته‌اند در مجموع تعداد بهبویافتگان در استان به یک هزار و 598 نفر افزایش یافته است.

آقازاده با اشاره به آمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی به تفکیک شهرستان‌ها، اعلام کرد: ارومیه 17 نفر سرپایی مثبت جدید، اشنویه 2 نفر مثبت که یک نفر سرپایی و یک نفر بستری، خوی 14 نفر مثبت که 11 نفر سرپایی و سه نفر بستری، سلماس پنج نفر مثبت سرپایی، مهاباد 35 نفر مثبت که 30 نفر سرپایی و پنج نفر بستری، میاندوآب سه نفر مثبت یک نفر سرپایی و 2 نفر بستری، نقده سه نفر سرپایی مثبت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت ابتلا به بیماری کرونا در استان در وضعیت ثابتی است، تاکید کرد: این ویروس همچنان در سطح جامعه وجود دارد و همه‌گیر بودن این ویروس ناشناخته غیر قابل پیش‌بینی است بنابراین لازم است پروتکل‌های بهداشتی به طور جدی رعایت شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا آذربایجان غربی ویروس کرونا در آذربایجان غربی کرونا در آذربایجان غربی نفر سرپایی بهبود یافته نفر بستری نفر مثبت سه نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبارهای موقت بهاری در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  براساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و با  عبور امواج کم دامنه از تراز میانی جو  امروز و تا اواسط هفته جاری  و به شکل متناوب در برخی سا عات به ویژه در اوقات بعد از ظهر شاهد رشد ابر و رگبارهای موقتی باران و رعد و برق در مناطق مستعد بارش تگرگ همراه با وزش باد در برخی نقاط استان خواهیم بود.

از نظر دمایی نیز برای روزهای آتی تغییرات دمایی چندان محسوسی روی نخواهد داد.

 

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • جابه جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی
  • ثبت ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان غربی
  • رگبارهای موقت بهاری در آذربایجان غربی