Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و همچنین ارج نهادن به خدمات شهید حجت‌الاسلام خرسند امام جمعه پیشین کازرون، از ۲ واحد فرهنگی آموزشی که به نام این شهدا نامگذاری شده در این شهر رونمایی شد.

امام جمعه کازرون در مراسمی که به همین منظور و با حضور خانواده شهید حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه فقید کازرون برگزار شد، با دعوت همگان به وحدت و همدلی، گفت: از ویژگی های بارز شهید خرسند، ایجاد وحدت بین مردم، گروه‌ها و جناح‌های مختلف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام محمد صباحی با اشاره به اینکه شهید خرسند در فن بیان دارای سبک خاص خود بود، افزود: رفتار و بیان این شهید بزرگوار در شرایط مختلف از جمله خطبه‌های نماز جمعه، محافل و مجالس مذهبی و فرهنگی نشان از آگاهی و تفسیر دقیق از اتفاقات روز جامعه داشت.

امیر حسین جمشیدی، رییس آموزش و پرورش شهرستان کازرون نیز با برشمردن خدمات ارزنده شهید خرسند و توجه او به مسائل فرهنگی به ویژه اموزش و پرورش، گفت: در مقابل خدماتی که این شهید در طول مدت عمر گرانبهایش برای حل مشکل فرهنگیان انجام داد، نامگذاری یک واحد فرهنگی آموزشی به نام او کمترین کاری است که برای این شهید بزرگوار انجام می‌دهیم.

همسر شهید حجت الاسلم خرسند نیز در این آیین بیان کرد: دشمن تصور کرد که با ترور شهید خرسند، شخصیت او را هم ترور می‌کند در صورتی که آنها باید بدانند که جایگاه این بزرگوار ارتقای بیشتری یافت.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی امام جمعه شهید خرسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سیمای سلیمانی» به چاپ سی‌ام رسید

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «سیمای سلیمانی» نوشته علی شیرازی به تازگی توسط انتشارات خط مقدم به چاپ سی ام رسیده است. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

کتاب «سیمای سلیمانی» شامل خاطرات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است از نگاه همرزمان، فرماندهان، سیاسیون در هفت فصل می‌شود که خواننده با ناگفته‌هایی از خاطرات سران کشور، مسؤولان سیاسی، فرماندهان و نزدیکان شهید سلیمانی همراه خواهد شد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«چند روزی بیمارستان ماندم. بعد از آن، خانواده‌ام آمدند و مرا بردند. چند ماه در خانه بودم. کارم خوابیدن بود. تنها جایی که می‌توانستم ببینم، سقف اتاق بود. حتی عدد نقطه‌های سیاه روی سقف را حفظ شده بودم! اوایل فروردین، زنگ خانه را زدند. همسرم رفت و در را باز کرد. صدای آشنایی به گوشم به گوشم خورد؛ اما نتوانستم بشناسم، چند دقیقه‌ی بعد آمد توی اتاق. درست می‌دیدم؛ قاسم سلیمانی به دیدنم آمده بود. با دست‌های گرمش، مرا به آغوش کشید و چند بار بوسید. با آن همه مشغله، بالای سرم نشست، و چند ساعت با هم گپ زدیم. بعد از آن به همسرم گفت: تصمیم گرفته‌ام اول هر سال بیایم و به ناصر خدمت کنم. همسرم قبول نمی‌کرد اما وقتی اصرار حاج قاسم را دید، قبول کرد.»

چاپ سی ام این کتاب با ۲۰۸ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۱۰ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6073154 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی در شیراز رونمایی می‌شود
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی رونمایی می‌شود
  • رونمایی از یادمان «نشان فداکاری مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»
  • آغاز زندگی زوج‌های جوان مشهدی با یاد شهید سلیمانی در حرم رضوی
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • آرزوی شهید سلیمانی محقق شد
  • انتقاد امام جمعه شیراز از تبلیغات بیلبورد‌های شهری
  • کتاب «سیمای سلیمانی» به چاپ سی‌ام رسید
  • «سیمای سلیمانی» به چاپ سی‌ام رسید
  • گشایش بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید سردار سلیمانیِ