Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس در نشستی که با حضور هیات امنای پویش معیشت و سلامت ارس برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از نحوه تهیه و توزیع ۵۲۱ بسته معیشتی توسط اعضای این پویش، مقرر شد درمانگاه تخصصی خیریه توسط این موسسه تاسیس گردد و آقای ابولفضل ملکی از سرمایه گذاران منطقه آزاد ارس و از اعضای این پویش، احداث ساختمان این درمانگاه را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید دستگاه اتوکلاو برای بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر از دیگر موضوعات مطروحه در این نشست بود که مقرر شد با مشارکت بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر تهیه و خرید این دستگاه در اولویت قرار گیرد.

در ادامه این نشست،  هیات امنای پویش معیشت و سلامت ارس  در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برای رسیدگی به مستمندان و آسیب دیدگان از کرونا و کمک به سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه شهرستان جلفا ، اهدای ۵۰۰ کیسه برنج به این رزمایش را تصویب کردند.

همچنین تخصیص ۵۰۰ میلیون ریال توسط سازمان منطقه آزاد ارس جهت خرید لباس بیمارستانی مورد بررسی قرار گرفت و  مقرر شد خرید این البسه از طریق پویش معیشت و سلامت ارس انجام پذیرد.

گفتنی است این پویش با هدف کمک به رفع نیازمندی های اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا و تامین نیازهای بهداشتی و درمانی  و نیز شناسایی و حمایت از افرادی که تحت پوشش هیچ حمایتی نیستند توسط جمعی از خیرین و سرمایه گذاران ارس راه اندازی شده است.

46

کد خبر 1388968

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی پویش معیشت و سلامت ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوغارون؛ بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی است

فرماندار تایباد گفت: منطقه آزاد دوغارون بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی شهرستان تایباد است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تایباد، مهدی شیردل صبح امروز در میزگرد فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد دوغارون در حوزه کشت زعفران گفت: کشت زعفران یکی از مهمترین کشت‌های شهرستان تایباد است و کشاورزان این حوزه می‌توانند با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون آشنا شوند.

وی افزود: منطقه آزاد دوغارون ظرفیتها و مزیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد و کشاورزان شهرستان می‌توانند از مزیت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه آن استفاده کنند.

مدیر اجرایی منطقه آزاد دوغارون نیز گفت: فرصت حضور سرمایه‌گذاران برای تمام کشاورزان شهرستان در منطقه آزاد دوغارون وجود دارد.

محسن پوراحمدی افزود: یکی از مهمترین مزیت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون معافیت 25 ساله است که یک ظرفیت بسیار خوب برای سرمایه‌گذاران است.

وی گفت: همجواری با افغانستان و بازار هدف آن یک ظرفیت بالقوه برای سرمایه‌گذاران در حوزه کشاورزی به خصوص زعفران است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تایباد نیز گفت: کشاورزی در حوزه زعفران بخشی از زندگی مردم شهرستان تایباد است.

جواد اعتضادی افزود: سطح زیر کشت زعفران در این شهرستان 8500 هکتار است که رتبه سوم تولید زعفران در خراسان رضوی را دارد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • دوغارون؛ بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی است
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • فرهنگسازی اهدای خون در بین جوانان و بانوان
  • استقبال ۸۰ هزار نفری قزوینی‌ها از طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • پویش «حداقل دستمزد ۱۵میلیونی» توسط نمایندگان کارگری
  • اضافه شدن دو رشته تحصیلات تکمیلی به دانشکده پرستاری ومامایی تربت حیدریه
  • کاهش قدرت خرید کارگران با افزایش ۳۵ درصدی جبران نشد
  • موافقت با تاسیس دو رشتۀ تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • افزایش ۳۵ درصدی مزد کاهش قدرت خرید کارگران را جبران نکرد