Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کاشت دانه روغنی کلزا چند سالی است که به‌عنوان یک محصول استراتژیک موردتوجه کشاورزان زنجانی قرار گرفته و سالانه بخشی از اراضی کشاورزی استان زنجان به کشت این محصول اختصاص داده می‌شود.

ستار رحمنی، مدیر فنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت:برآورد می‌شود امسال یک هزار و ۲۰۰ تن دانه روغنی کلزا به قیمت هر کیلوگرم ۴۶ هزار و ۶۰۲ ریال از کشاورزان زنجانی خریداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: برای این کار ۸ مرکز خرید در استان در نظر گرفته‌شده است.

این مقام مسئول ادامه داد:با توجه به وضعیت آب و هوایی شهرستان  طارم مرکز دستجرده طارم  اولین مرکزی است که کار خرید کلزا  را  از اواخر این هفته آغاز می‌کند.

گفتنی است؛ اوکاپی، نپتون، گابریلا و هایولا ۴۸۱۵ ارقام کشت‌شده کلزا در استان هستند.

کد خبر 512323 برچسب‌ها استان زنجان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سید کاظم موسوی گفت: شبکه تعاون روستایی شهرستان لامرد با خرید تضمینی بیش از سه هزار و ۷۵۰ تن گندم بیشترین میزان تضمینی را در میان شهرستان‌ها داشته است.
وی با بیان اینکه قیمت مصوب خرید تضمینی گندم در کشور، امسال ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است، اعلام کرد: حدود ۱۰۰ مرکز در شبکه تعاون روستایی استان گندم را به صورت تضمینی از کشاورزان ، خریداری می کنند.
موسوی بیان کرد: پارسال، ۶۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان با نرخ تضمینی ۱۵ هزار تومان خریداری شد .
استان فارس یکی از قطب های مهم تولید محصول راهبردی  گندم در کشور محسوب می شود  و برداشت گندم از نیمه اول فروردین در شهرستان‌های جنوبی  آغاز شده و تا پایان تابستان در نیمه شمالی فارس، ادامه داد.

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش جلگه رخ تربت حیدریه به کشت کلزا
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر
  • سطح کشت محصول سیر در طارم ۷۰ درصد کاهش یافت
  • فیلم/ آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی
  • پنج درس که باید از اولین حراج سکه مرکز مبادله در سال ۱۴۰۳ یاد گرفت
  • پیش بینی خرید ۳۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان
  • برداشت ‌و خرید دانه کلزا توسط بخش خصوصی آغاز شد