Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، محمد احمدی در خصوص پروژه هوشمندسازی مدارس استان اظهارکرد: استان گلستان به عنوان استان پیشرو در تکمیل پروژه هوشمندسازی بوده و تاکنون ۵۰۰ مدرسه هوشمندسازی شده است.

وی توضیح داد که براساس نیازسنجی آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات، هوشمندسازی ۸۶۳ مدرسه به ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ابلاغ شده بود که در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی بیان کرد: همچنین در سال گذشته ۵۰ کیلومتر فیبر نوری در راستای توسعه سرعت اینترنت مناطق روستایی انجام شد و امسال امیدواریم دوبرابر این میزان را انجام دهیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در خصوص بروزسانی شبکه هم گفت: تا به امروز سرویس ۳۶۴ مدرسه در شهرستان‌های استان بروزرسانی (برگردان) شده و ۱۰۲ برگردان هم به صورت حضوری به مدارس تحویل داده شده است.

احمدی بیان کرد: براساس تفاهم‌نامه هوشمندسازی مدارس کشور که بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت آموزش و پرورش منعقد شده، تامین لایه زیرساخت و ایجاد بستر ارتباطی مدارس استان، بر عهده ارتباطات قرار گرفته است.

کد خبر 512336 برچسب‌ها استان گلستان مدرسه و مدارس روستا اینترنت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روستا استان گلستان مدرسه و مدارس روستا اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از محمدرضا قادری، طی حکمی محمدرضا پاکدل را به سمت «عضو مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

پاکدل دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات است. وی با بیش از ۲۴ سال سابقه کاری دارای سوابق متعدد مدیریتی از جمله «مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد»، «مدیرکل مهندسی و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» و «معاون فنی اداره کل پست استان یزد» است. پاکدل پیش از این به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد مشغول به فعالیت بوده است.

کد خبر 6085483 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • طرح اجرای فیبرنوری کشور امسال به اتمام می‌رسد
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست