Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@14:38:20 GMT

مرحله سوم غربالگری بیماری کرونا در استان زنجان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۴۹۸۱

مرحله سوم غربالگری بیماری کرونا در استان زنجان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرو نا در محل استانداری زنجان، به روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برنامه‌های روز قدس در استان زنجان برگزار نمی‌شود.

وی از لغو برگزاری برنامه خودرویی در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: برا ساس مصوبه ستاد کرو نا این برنامه‌های روز قدس در هیچکدام از شهرستان‌های استان برگزار نمی‌شود و اگر شهرستانی سفید باشد آن هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان، گفت: قرائت قطع نامه روز قدس تنها در شهرستان‌های که سفید اعلام شده‌اند آن هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مکان‌های باز برگزار می‌شود.

حقیقی، به بازگشایی مدارس در استان اشاره کرد و افزود: مدارس با حضور تعداد کمی از دانش آموزان در استان آن هم با رفع اشکال در سی برگزار می‌شود و در مدارس باید تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاضله گذاری اجتماعی هوشمند رعایت شود.

استاندار زنجان  از حضور مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در مراسم های ویژه  شب‌های قدر در استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: از مردم درخواست می‌شود باز هم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

حقیقی به برگزاری نماز عید فطر در استان اشاره کرد و گفت: نماز عید فطر تنها در مساجدی که در فضای باز هستند برگزار خواهد شد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه مرحله سوم اجرای طرح غربالگری و تست سرپایی بیماری کرونا از امروز در استان زنجان آغاز شد، گفت: مرحله سوم غربالگری بیماری کرونا در استان شامل سنجش سطح ایمنی بیمارانی خواهد بود که قبلا به این بیماری مبتلا شده اند.

حقیقی تصریح کرد: این استان شهرستان سفید ندارد و برگزاری نماز عید فطر هم منوط به فضای باز بوده و اینکه فاصله گذاری اجتماعی رعایت شوند.

وی به آغاز فعالیت رستوران، هتل‌ها در استان اشاره کرد و افزود: فعالیت این واحدها در صورتی خواهد بود که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و مجوز فعالیت داشته باشند.

حقیقی به آغاز فعالیت مراکز ورزشی در استان اشاره کرد و افزود: فعالیت این مراکز در استان منوط به رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند است.

استاندار زنجان، بیان داشت: زمان برگزاری کنکور سراسری در استان زنجان طبق روال با رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی برگزار می‌شود.

کد خبر 4927118

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شب قدر شیوع کرونا ایلام زلزله کمک به نیازمندان مواسات ماه مبارك رمضان بسته معیشتی استان اشاره پروتکل های بهداشتی استاندار زنجان استان زنجان گذاری اجتماعی بیماری کرونا فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ ۶ بدمینتون باز زیر ۱۵ سال از شهر‌های زنجان، تهران، مشهد و یزد در این اردو حضور دارند.

تیم ملی نوجوانان پسر ایران خود را برای حضور در مسابقات بدمینتون آسیای میانه در ازبکستان آماده می‌کند.

این اردو، اولین اردوی تیم ملی بدمینتون در سال جاری به میزبانی استان زنجان است که تا ۱۲ فروردین در استان ادامه می‌یابد.

دعوت شدگان به این اردو پنج روز به تمرینات خود ادامه می‌دهند و در نهایت ۲ نفر برای حضور در اردوی بعدی در اردیبهشت ماه انتخاب می‌شوند.

مسابقات انتخابی زیر ۱۷ سال نیز به میزبانی زنجان در بیستم اردیبهشت ماه میان ۹ نفر اول رنکینگ این رشته ورزشی برگزار می‌شود و در نهایت ۲ نفر برای اعزام به مسابقات آسیای میانه در خردادماه انتخاب خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از ورود شهرداری به موضوع معتادان متجاهر
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • واکسیناسیون بیش از یک میلیون رأس دام در زنجان
  • اعطای جایزه به رانندگان قانونمند
  • حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود
  • فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای برای جلوگیری از هک گوشی
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • واکسیناسیون یک میلیون و ۵۳۴ هزار رأس دام علیه تب برفکی در زنجان
  • اهمیت اجرای نظام مراقبت بیماری‌های واگیر و غیر واگیر در کیش
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا