Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@04:44:29 GMT

بازیکنان هرتا به دلیل عدم رعایت فاصله جریمه نمی‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۵۰۳۶

بازیکنان هرتا به دلیل عدم رعایت فاصله جریمه نمی‌شوند

سازمان لیگ فوتبال آلمان اعلام کرد بازیکنان هرتابرلین را به دلیل رعایت نکردن فاصله اجتماعی در شادی بعد از گل‌شان در دیدار دیروز مقابل هوفنهایم جریمه نخواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ فوتبال آلمان اعلام کرد بازیکنان به خاطر نقض قوانین فاصله اجتماعی در جریان شادی بعد از گل جریمه و مجازات نخواهند مشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نهاد می‌گوید به بازیکنان توصیه شده که فاصله ایمن را از هم حفظ کنند ولی برای رعایت این توصیه از تهمیدات سخت‌گیرانه استفاده نخواهد شد.

 

جنجال درباره رعایت نکردن فاصله اجتماعی از زمانی شروع شد که در بازی دیروز هرتابرلین مقابل هوفنهایم، ددریک بویاتا بعد از گل به خودی که یک بازیکن هوفنهایم وارد دروازه خودشان کرد، به سمت هم‌تیمی‌اش مارکو کروژیچ رفت و صورت او را بوسید.

 

 

سخنگوی سازمان لیگ فوتبال آلمان با اشاره به اینکه علیه بازیکنانی که دستورالعمل فاصله اجتماعی را رعایت نمی‌کنند مجازاتی در پیش نخواهد بود گفت:" درباره شادی بعد از گل باید بگویم که دستورالعمل‌ها در این باره حالت توصیه دارد و در نتیجه مجازاتی علیه بازیکنان در پیش نخواهد بود.

 

سرمربی هرتابرلین هم بعد از بازی دیروز از بازیکنانش دفاع کرد و گفت:" امیدوارم همه این را درک کنند که آنچه اعلام شده تنها توصیه است. یعنی توصیه شده که بازیکنان فاصله را از هم حفظ کنند".

 

 

هرتابرلین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هرتابرلین فاصله اجتماعی بعد از گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی

رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون از تمام  محور‌ها به جز محور طبس بارش باران گزارش شده و این محور‌ها لغزنده است.

سرهنگ رضایی از مردم خواست: ضمن رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت و سرعت‌های غیرمجاز، قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • عبدالکریم و نزدیک‌ترین فاصله به زادگاه (عکس)
  • فقط 2 ماه فاصله بین این عکس ها وجود دارد!
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • فردا؛ بسته شدن جاده دیلم به زیدون
  • یک کهکشان زیبا در فاصله ۷۰ میلیون سال نوری از زمین