Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، به غیر از پژمان جمشیدی به عنوان بازیکن سابق پرسپولیس تهران که به عرصه بازیگری و سینما و تلویزیون وارد شده و در آن روزهای موفقی را سپری می‌کند، علی انصاریان هم به عنوان یکی از بازیکنان سابق تیم پرطرفدار پایتخت در کنار مجری‌ بودن در سینما و تلویزیون هم فعالیت دارد. انصاریان که موافق برگزاری مسابقات لیگ است می‌گوید اگر بازی‌ها به هر دلیلی ناتمام بماند این حق پرسپولیس خواهد بود که به عنوان قهرمان نیم فصل و صدرنشین فعلی لیگ به جام قهرمانی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* فوتبال را دنبال می‌کنید؟ قرار است مسابقات از اواخر خردادماه برگزار شود؟

هر وقت زمانی داشته باشم، اخبار را می‌خوانم، اما متأسفانه شب تا صبح کار می‌کنیم و صبح تا شب خواب هستیم! با این حال زیاد در جریان امور نیستم، اما حیف است لیگ را لغو کنند. بالاخره این همه بازی انجام شده و اگر اشتباه نکنم تنها 8 یا 9 بازی باقی مانده است. چرا لیگ را لغو کنند؟ باید اجازه بدهند که کار دنبال شود، اما اگر واقعاً چاره‌ای نیست، یک تصمیم واحد بگیرند.

 

* می‌گویند در صورت ناتمام ماندن مسابقات پرسپولیس باید قهرمان شود؟

اگر بخواهند لیگ را لغو کنند، قبل از آن باید پرسپولیس را به عنوان قهرمان اعلام کنند. بالاخره پرسپولیس صدرنشین لیگ است، قهرمانی فصل قبل را هم از آن خود کرده و اگر اشتباه نکنم، در نیم‌فصل هم قهرمان بوده است. با این وجود شانس پرسپولیس از باقی باشگاه‌ها برای قهرمانی بیشتر است. 

 

* معتقد هستید لیگ باید لغو شود یا خیر؟

من با لغو کلی لیگ برتر بدون تعیین قهرمان کاملاً مخالف هستم، البته این اختلاف نظر‌ها همیشه وجود دارد، اما من مطمئن هستم اگر مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بتوانند بازیکنان و مربیان را نسبت به شروع دوباره لیگ قانع کنند، دیگر صدای اعتراض‌ها را نمی‌شنویم.

 

* بازگشت فوتبالیست‌ها به این مسابقات سخت نیست؟

دوری طولانی از تمرینات می‌تواند باعث مصدومیت بازیکنان شود و همچنین برگزاری بازی، ریسک ابتلا به کرونا را بالا ببرد. باشگاه‌ها حدود 3 ماه است که از شرایط تمرین و بازی دور مانده‌اند و بازگشت به دوران اوج سخت است. باید تیم‌های صدرنشین به عنوان قهرمانی برسند. مثلاً پرسپولیس در ایران، لیورپول در انگلیس و همه باشگاه‌هایی که در طول لیگ، صدرنشین بودند و فاصله امتیازی زیادی با سایر مدعیان ایجاد کردند. این بهترین و عادلانه‌ترین رأی ممکن است هر چند امکان دارد هواداران دیگر تیم‌ها را آزار بدهد، اما حداقل تکلیف لیگ را مشخص می‌کند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی انصاریان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکته/ مصوبه قانع سازی در کنار الزام به حجاب، مثل نوشابه با ساندویچ!

     عصر ایران؛ سروش بامداد-  لا‌به‌لای خبرهای مربوط به هنرنمایی‌های پلیسی دربارۀ پوشش زنان این خبر هم دیروز منتشر شد که اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای بسیار مهم و به ریاست آقای رییسی ضمن تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی - ایرانی بر ضرورت اقناع‌سازی و رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه تأکید کردند. (البته خود اقناع یعنی قانع‌سازی و اقناع، دیگر سازی نمی‌خواهد).

  پارسی سره آن می‌شود هم‌زمان با این که داری به زور می‌گویی چی بپوش و چی نپوش و مثلا اگر خانم 50 ساله مجرد یا شوهر‌دار با سه تا فوق لیسانس هم باشی خودت یا شوهرت عقل‌تان نمی‌رسد و مأمور جوان با سن و تحصیلات کمتر تشخیص می‌دهد اما در کنار این الزام او را قانع هم باید بکنید. دقت کنید در کنار. یعنی هم الزام هم اقناع سازی! اما آخر مگر در خیابان های شهرها در حال قانع کردن نیستید و اگر اسم این قانع کردن و «اقناع‌سازی» نیست پس جیست؟!

   یک بار دیگر خبر را بخوانیم: در کنار الزام به رعایت قانون، رفع شبهه هم بکنیم. یعنی مثل نوشابه با ساندویچ و این که همان‌گونه که ساندویچ را به تنهایی نباید خورد تا در گلو گیر نکند این اقناع‌سازی ( البته قانع‌سازی درست است و اقناع، سازی نمی‌خواهد!) هم نقش همان نوشابه را ایفا می‌کند تا محتوای آن ساندویچ را  که همان زور است بتوان بلعید! 

    راستی چون صحبت از دو قلم خوراکی و نوشاکی - ساندویچ و نوشابه - شد این اشاره هم خالی از لطف نیست که دیروز خبر مهم دیگری هم منتشر شد و آن هم این بود که قیمت تمام اقلام خوراکی در دولت آقای ابراهیم رییسی حتی بیش از نرخ تورمی اعلامی گران شده غیر از هویج!

   اگر با این مطلب اقناع‌سازی نشده‌اید ( همان قانع سازی چون اقناع یعنی قانع‌سازی و دیگر سازی نمی‌خواهد!) اعلام کنید تا شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه بعدی به ریاست آقای رییسی جزییات اقناع سازی را هم تصویب کند. می توان دبیرخانه یا کارگروه جدایی هم با عنوان همین اقناع سازی تشکیل داد منتها اقناع سازی باید در کنار همان الزام باشد...

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیندیشند
  • اهمیت بجا آوردن شکر خدا در جلد هفتم کتاب «طعم شیرین خدا»
  • نکته/ مصوبه قانع سازی در کنار الزام به حجاب، مثل نوشابه با ساندویچ!
  • فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!
  • فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال
  • مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!
  • رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی