Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@14:56:11 GMT

ایجاد فضاهای گردشگری آبی در اردبیل مورد توجه قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۵۶۵۱

ایجاد فضاهای گردشگری آبی در اردبیل مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر عباس جنگی مرنی صبح یکشنبه در اولین جلسه کمیته هماهنگی استانی گردشگری با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت بهرهمندی از پتانسیل‌های منابع آب در استان اردبیل عنوان کرد: فرصت بی نظیری در زمینه پتانسیل‌های آبی در استان داریم و در این زمینه از سرمایه گذاران بخش خصوصی استقبال می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه وزارت نیرو به ایجاد فضاهای گردشگری در مخازن سدها و تأسیسات آبی اهمیت خاصی قائل است لذا باید این فرصت را مغتنم شمرده و در این زمینه برنامه‌ریزی های لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل به ضرورت عمل به شعار سال در همه ابعاد مدیریتی کشور اشاره کرد و گفت: توجه دست‌اندرکاران و مسئولان به ظرفیت‌های منابع آب از مهم‌ترین راه‌ها جهت دست‌یابی به جهش تولید در استان است.

در پایان جلسه بر انجام مطالعات در راستای پتانسیل یابی و مکان سنجی گردشگری آب تاکید و طبق بررسی‌های به عمل آمده با انتشار فراخوان جذب سرمایه‌گذار در حاشیه سدهای گیلارلو گرمی و سقزچی نمین و احداث و بهره برداری از مرکز فرهنگی و گنجیه آب استان اردبیل موافقت شد.

کد خبر 4927259

منبع: مهر

کلیدواژه: آب منطقه ای اردبیل گردشگری ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شب قدر شیوع کرونا ایلام زلزله کمک به نیازمندان مواسات ماه مبارك رمضان بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در احداث پارک‌های سنندج اقدامات فرهنگی و توسعه و تقویت کتابخوانی با ایجاد ظرفیت‌های مختلف مدنظر قرار گیرد چرا که تقویت و توسعه کتاب و کتابخوانی و اقدامات فرهنگی در هر جامعه‌ای رونق همه جانبه را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: امسال سال آخر دولت سیزدهم و شوراها است لذا می‌طلبد که در این سال پایانی تلاش بیشتری در خدمت به مردم صورت بگیرد.

وی افزود: مسئولان باید از این فرصتی که در اختیار دارند به نحو احسن در راستای خدمت به مردم استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: مسئولان باید مردم را همانند فرزندان خود دوست داشته باشند و دلی به آنها خدمت کنند و با این روند موجب امیدآفرینی در جامعه شوند.

حجت‌الاسلام پورذهبی تاکید کرد: مسئولان وقت بیشتری برای خدمت و پاسخگویی به مردم بگذارند و با شناخت و مطالعه کافی و اولویت‌بندی نیازها در مسیر خدمت به جامعه گام بردارند.

وی گفت: در سال جاری با هدف شناخت بیشتر از وضعیت و احصای ظرفیت‌ها و مشکلات شنیدن مطالبات مردم، بازدیدهای میدانی و حضور در شهرستان‌های را دنبال خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: هدف‌گذاری امسال بازدید از بخش‌ها و شهرها با اولویت بخش‌هایی است که کمتر مسئولان آن سرکشی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه راهبرد و استراتژی ما به عنوان نماینده ولی فقیه این است که برای مردم و خدمت به آنها بیشتر وقت بگذارم، گفت: عمر مسئولیت‌ها کوتاه است و اگر آنگونه که باید در خدمت مردم نباشیم، پشیمان خواهیم شد.

وی اضافه کرد: ابتکار و انجام کارهای جدید و نو که به چشم مردم می‌آیند اولویت تک تک مسئولان و مدیران در سطح استان باشد لذا هر آنچه در توان دارید در مجموعه شورا و شهرداری در این راستا به‌کار بگیرید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه توسعه و ارتقای فضاهای عمومی به ویژه حوزه کتاب‌خوانی و توسعه کتابخوانی از نکاتی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، ادامه داد: در احداث پارک‌ها اقدامات فرهنگی و توسعه و تقویت کتابخوانی با ایجاد ظرفیت‌های مختلف مد نظر قرار گیرد چرا که تقویت و توسعه کتاب و کتابخوانی و اقدامات فرهنگی در هر جامعه‌ای رونق همه جانبه را به دنبال خواهد داشت.

حجت‌الاسلام پورذهبی تاکید کرد: در اجرای پروژه‌های مختلف باید پیوست فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 739742

دیگر خبرها

  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • بستر‌های مشارکت مردم در جهش تولید فراهم می‌شود
  • روح معماری اسلامی- ایرانی در قم مورد توجه قرار گیرد
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد در کردستان مورد توجه قرار گیرد
  • ابتکار توکیو برای افزایش فضاهای مردم‌محور در شهر
  • ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • اهمیت تحقق شعار سال نیازمند تبیین است
  • دستور جدید رئیسی برای خیرین
  • موانع سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان باید حذف شود