Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

عباس عبدی، فعال و تحلیلگر سیاسی اصلاح طلب در بخشی از گفتگوی لایو اینستاگرامی با خبرآنلاین، گفت: اصلا نگران چند میلیون لایو تتلو نباید بود. مثلا شما یک فیلم ایکس منتشر کنید، چقدر دیده می شود؟ اما اصلا اتفاق خاصی برای جامعه نمی افتد. ما باید آنجاهایی را که عمق دارد  حفظ کنیم.

وی افزود:اصلا نگران آن تعداد بازدیدکنده لایو آن فرد نباشید، ما نگران این طرف باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما از تلویزیون گفتید، ببینید در سال ۹۲ و ۹۶ تلویزیون در زمان انتخابات چقدر بیننده داشت؟ کسی به رسانه های دیگر کار داشت؟ همان کار را باید تکرار کند.
در حوزه فرهنگ آن را تکرار کند تا ببینیم چه کسی حاضر می شود خارج از آن را نگاه کند، همینطور در حوزه هنر، سینما، سیاست، اقتصاد و...! منظورم این است که اصلا نگران تتلو نباشید، این که اصلا رسانه نیست.

وی افزود: در هفته گذشته ۳ اتفاق افتاده است، یکی کشته شدن تعدادی افغانستانی سر مرز ایران و افغانستان، دیگری زدن ناوچه و آخری بحث کرونا و واقعیتی که وجود دارد. در هیچ کدامشان هیچ روزنامه نگاری نمی تواند وارد شود و خیلی جدی حرف بزند. اگر هم وارد شود و حرف بزند کسی آن را چاپ نمی کند. 

همه چیز را داغون کردیم و نشسته ایم بر سر خودمان می زنیم که تتلو کیست!

عبدی گفت: مثلا مساله زندان ها و دادگاه ها و هرچیز دیگری، زمانی که نتوانید حرف بزنید مرجعیت رسانه ای هم به خارج می رود. اجتماعی شدن فرزندانتان هم از خارج است. الان فرزندان ما آنهایی که سن‌شان پایین است با موبایل بزرگ شده اند و اصلا نمی دانند روزنامه چیست، نه در دانشگاه سخنرانی گوش می دهند و ...همه اینها را داغون کرده ایم و نشسته ایم بر سر خودمان می زنیم که تتلو کیست! واقعا آبروی آدم می رود که از جمهوری اسلامی یک فردی به کشور مسیحی گرجستان رفته است و آنها می گویند به او مجوز ندهیم تا او آنجا برنامه داشته باشد، او آبروی اخلاق را در این کشور از بین برده است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدی: عملیات «وعده صادق» قدرت نمای مطلق ایران بود

کارشناس تحولات غرب آسیا معتقد است مهمترین دستاورد عملیات «وعده صادق» تغییر راهبرد کلان ایران از راهبرد «صبر استراتژیک» به راهبرد «بازدارندگی مستقیم و فعال» است و این عملیات عملا قدرت نمای مطلق جمهوری اسلامی ایران بود. - اخبار بین الملل -

«علی عبدی» در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، با اشاره به حمله  مشروع  پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران علیه تاسیسات نظامی رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین اشغالی گفت: مهمترین کارکرد عملیات « وعده صادق»  تغییر راهبردی کلان جمهوری اسلامی ایران در برخورد با رژیم صهیونیستی است یعنی تغیر از راهبرد «صبر استراتژیک» به راهبرد «بازدارندگی مستقیم و فعال» است.

این کارشناس تحولات غرب آسیا با بیان اینکه میان تحلیلگران داخلی و بین‌المللی درباره این تغییر کلان راهبردی ایران اتفاق نظر وجود دارد، اظهار داشت: آنان تغییر راهبرد صبر استراتژیک به راهبرد بازدارندگی مستقیم و فعال را ارتقاء سطح استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در قبال رژیم صهیونیستی می‌دانند. این تغییر راهبردی مهمترین دستاورد عملیات وعده صادق به شمار می‌رود البته این عملیات دستاوردهای دیگری نیز دارد که می توان از جنبه‌های مختلفی به آنها نگاه کرد.

وی درباره دستاورد نظامی عملیات وعده صادق گفت: این عملیات عملا قدرت نمایی مطلق جمهوری اسلامی ایران بود. پیش از انجام این عملیات یکی از اعتراضاتی که به ایران می‌شد، این بود که جمهوری اسلامی ایران از رویارویی با رژیم صهیونیستی واهمه دارد، اما عملیات وعده صادق نشان داد ایران جرات پاسخ دهی مقتضی را به رژیم اسرائیل دارد و هم توانایی آن را دارد. ترکیب این دو مهم است یعنی یک زمانی شما شجاعت دارید اما توانایی ندارید و یک زمان توانایی وجود دارد اما شجاعت آن وجود ندارد . عملیات وعده صادق ترکیب شجاعت اقدام و توانمندی اقدام بود. این مسئله در محاسبات دشمن در هرگونه پاسخ دادن لحاظ خواهد شد.

صدرالحسینی: موازنه قدرت به‌نفع ایران تغییر کرد

این کارشناس تحولات غرب آسیا دومین جنبه عملیات وعده صادق را رقم زدن بزرگترین عملیات ترکیبی پهپادی موشکی تاریخ نظامی جهان دانست و گفت: این عملیات در طول قرن بیستم و قرن کنونی(بیست و یکم) که در ابتدای آن به سرمی‌بریم بی‌سابقه است. در حقیقت، عملیاتی به این ابعاد و حجم  تاکنون انجام نشده و این در حالی است که  ایران در چارچوب تنبیه و یک سیلی محکم به رژیم صهیونیستی عملیات وعده صادق را انجام داد تا این رژیم حد و حدود خودش را بشناسد و دست و پای خود را جمع کند.

وی انجام عملیات وعده صادق را از لحاظ نظامی بسیار مهم خواند و اظهار داشت: طراحی این عملیات و اجرای آن بسیار مهم به شمار می رود. ایران درحالی عملیات وعده صادق را طراحی و اجرا کرد که منطقه غرب آسیا در قرق «اطلاعاتی» ، «سیگنالی»، «مخابراتی» آمریکا، ناتو و سنتکام بود و رژیم صهیونیستی از دفاع هوایی چند لایه برخوردار بود. این رژیم از سامانه‌های گنبد آهن، فلاخن داوود و غیره بهره مند است و هنگام عملیات وعده صادق سامانه پدافندی آمریکایی در کنار سامانه های اسرائیلی فعال بودند و این درحالی بود که انگلیسی‌ها از جزیره قبرس جنگنده‌های خود را به پرواز درآوردند . جنگنده‌های آمریکایی از روی باند ناو هواپیمابر مستقر در منطقه به پرواز در آمدند.

این تحلیلگر تحولات غرب آسیا تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران عملیاتی را رقم زد که در جبهه مقابل بزرگترین عملیات پدافندی تاریخ رقم خورد با وجود این، عملیات وعده صادق اثرگذاری خودش را داشت. در حقیقت، ما شاهد یک دوئل میان فناوری نظامی جمهوری اسلامی ایران با قله فناوری نظامی غرب بودیم. مثل یک مسابقه مچ اندازی بود که یک نفر این سوی میز است و 5-6 نفر دیگر آن سوی میز قرار دارند. با وجود اینکه 5-6 نفر تمام تلاش خود را به کار بستند که مچ این یک نفر را بخوابانند، اما نتوانستند. موضوع جذاب این است که ایران از فناوری متعارف خودش یعنی پهپادها و موشک‌ها استفاد کرد، اما طرف مقابل قله پدافند هوایی‌اش به میدان آمد ولی موفق عمل نکرد.

وی درباره تاثیرات عملیات وعده صادق بر تحولات داخلی رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم تمام تلاش خود را به کار گرفته است که عملیات وعده صادق به سرخوردگی بیشتر منجر نشود. با وجود این، عملیات مزبور تاثیرات روانی خود را به جای خواهد گذاشت به ویژه اگر اسرائیل از لحاظ افکار عمومی اقدام مقتضی را انجام ندهد. این موضوع فشار روانی بر مقامات رژیم صهیونیستی را چند برابر می‌کند و با فشاری که به خاطر شکست در غزه متحمل شده‌اند ترکیب خواهد کرد. شاید پیامدهای این موضوع به زودی روشن نشود، اما با گذشت زمان اثر خودش را به جای خواهد گذاشت.  

این کارشناس تحولات غرب آسیا درباره تاثیرگذاری عملیات وعده صادق بر جنگ غزه اظهار داشت: این عملیات به نوعی شارژ روانی برای اعضای محور مقاومت از جمله ساکنان نوار غزه بود. فیلم هایی که از شادمانی مردم غزه پخش شد بیانگر اثرات مثبت عملیات وعده صادق بر ساکنان این منطقه و هم بر مقاومت فلسطین بود.

انتهای پیام /

 

 

دیگر خبرها

  • پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • حمله تند هاشمی نسب به میثاقی: درباره استقلال حرف نزن
  • فیلم‌ های سینمایی امروز تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز، پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • سردار حاجی زاده: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید
  • ببینید | صدرصد می‌زنیم!
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • انتقاد عباس عبدی از احضار برخی فعالان رسانه ای به دادگاه: نتیجه‌اش همین می‌شود که مهم‌ترین رسانه رسمی کشور از خود اعتبارزدایی کرده/ فعال رسانه‌ای را احضار کردند که در دفاع از مقابله با اسراییل بیش از بقیه می‌نویسد/ این موجب می‌شود اعتبار نوشته‌های مستقل د
  • لایو جنجالی بهاره رهنما از کالیفرنیا درباره شوهر کردنش
  • عبدی: عملیات «وعده صادق» قدرت نمای مطلق ایران بود