Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@11:40:02 GMT

افزایش 14 درصدی تردد بین‌شهری در 24 ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۵۹۶۲

افزایش 14 درصدی تردد بین‌شهری در 24 ساعت گذشته

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ،‌ سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۳۰۰ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۱۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۶.۲ اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت گرفته است.

همچنین تردد روان در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه رشت – قزوین در جریان است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

این گزارش نشان می دهد که ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه کرج - تهران محدوده های گرمدره و ایران خودر و آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا احمدآباد وجود دارد.

ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران نیز مشاهده می شود.

بر اساس اعلام این سازمان، آزادراه قزوین - رشت (رودبار به توتکابن) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم قزوین - رشت انجام می شود.

آزادراه چالوس - مرزن آباد و بالعکس نیز از ساعت 19:00 الی 07:00 روز بعد مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم چالوس - مرزن آباد صورت می گیرد.

همچنین محور قزوین - همدان (کیلومتر 110) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می شود.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راه های کشور رودبار تردد جاده ای قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راه های کشور رودبار تردد جاده ای قزوین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راه های کشور رودبار تردد جاده ای قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کنج‌کوه مسدود شد

به گزارش قدس آنلاین، هواشناسی استان یزد روز گذشته ضمن صدور اطلاعیه سطح نارنجی، نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در اغلب مناطق استان هشدار داد و طی ۱۲ ساعت گذشته بارش‌ها از مناطق جنوبی و ارتفاعات استان گزارش و از بامداد امروز در سطح استان فراگیر شد.

این بارش‌ها در برخی از مناطق کوهستانی موجب جاری شدن مسیل‌ها و وقوع سیلاب و در پی آن مسدودی برخی از محورهای مواصلاتی استان شد.    

محورهای استان لغزنده و تنها یک محور مسدود است

سرهنگ «رحیم حاجی ده‌آبادی» رئیس پلیس راه استان در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های استان گفت: از بامداد امروز بارندگی ها در سطح استان آغاز شده و در حال حاضر نیز در تمام جاده های استان ادامه دارد.

وی افزود: به غیر از محور کنج‌کوه در شهرستان مهریز که به دلیل وقوع سیل از صبح امروز مسدود شده است؛ در حال حاضر تمامی محورهای استان باز اما به شدت لغزنده است.

محور کنج‌کوه به مهریز مسدود شد

«مسعود خلیلی» بخشدار بخش مرکزی مهریز نیز در خصوص آخرین وضعیت سیل در این شهرستان به خبرنگار ایسنا گفت: با اشاره به عبور سیلاب راه دسترسی موقت ایجاد شده در محور کنج‌کوه به علت تخریب پل از سیل قبل، این مسیر مسدود شد.

وی با اعلام اینکه تمام دستگاه‌های امدادی در این شهرستان در حال آماده‌باش قرار دارند؛ گفت: با توجه به‌ شدت بارندگی در ارتفاعات این شهرستان و جاری شدن مسیل‌ها و روان‌آب‌ها امکان تردد در محور های ییلاقی این شهرستان وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی در کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین / ۳۲ محور مسدود است
  • محور کنج‌کوه مسدود شد
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه